Polecane posty

Poznaniak    6

Przez 3,5 roku dawałem traktor i odbierałem z serwisu po wymianie płynów , chciałem zrobić to teraz sam ma 1400mth i mam kilka pytan

-arial supertraktoral ten sam olej lejemy do silnika 10l jak i skrzyni 40l?

-czy do wymiany filtra paliwa i oleju potrzebny specjany klucz łanuchowy czy uszczelke tez sie zmienia

-w jaki sposób odpowietrzamy układ paliwowy

- za schodami do kabiny znajdują sie 2 puchy -podejrzewam ze z filtrami od skrzyni jak sie je odkreca czy moge to zrobic nie spuszczajac oleju i czy one sie wymienia czy moze się je czysci

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

-ten sam olej do silnika i do skrzyni

-olejowy odkrecisz np duza zabka w nowego nalej oleju uszczelke posmaruj olejem i tylko rekami dokrec filtr kosztuje 30 zl

-paliwowy koszt 15 zl najpierw podstaw jakies wiadro pod filtr i pod spodem odkrec srube,jak zleci paliwo odkrec gorna srube wszystko wyczysc ,po zlozeniu filtra poluzuj przewod na filtrze (ten od kabiny) pompuj pompka jak nie bedzie juz powietrza dokrec i poluzuj srube na pompie (leb sruby na srubokret) i pompuj pompka tak dlugo jak bedzie cieklo paliwo bez powietrza

-pod kabina sa filtry od hydrauliki nie trzeba spuszczac oleju kosztuja ok 200 zl za dwa (jeden niby mozna przemyc ale mysle ze tu nie ma co oszczedzac) i lepiej kupic nowe i miec spokoj ,Wyczysc obudowy filtrow oraz srube z opilkow na magnesie

-jeszcze sprawdz filtry powietrza jak zasyfiony i juz kilka razy dmuchany powietrzem mozna kupic nowe ok 200zl

-mozna wymienic filtr od wspomagania 15zl a takze olej jak nie byl jeszcze mieniany jak ma kolor siwy to do wymiany -

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6
Napisano (edytowany)

W sklepie serwisu zetora  powiedzieli ze do silnika aral megaturboral za 30zł/l a do skrzyni aral traktoral za 16zł/l oba 10w-40 ale przynajmniej cena róznia sie mocno! http://kunert.abstore.pl/search/text=aral/pl.html

 

chciałem komplet filtrów i wcisneli mi tez filtr  29.420.903 do hydrauliki przy rozdzielaczu  http://kunert.abstore.pl/hydraulika-podnosnik-wklad-filtra-hydrauliki-frt-2012-,c141,p2666,pl.html ,Pan mówił ze jak ma półbiegi to powinien miec ten filtr ale czy forterra 135 z 2011 posiada taki czy dopiero późniejsze nowsze modele bo nie moge znalez gdzie by miał przychodzic

 

ps. Nie wiem jak odkrecic filtr hydrauliczny lewy, prawego zmieniłem bo był tylko wsuwany , a lewy- kluczem łancuchowym czy moze ta koncówka jest odkrecana???

Edytowano przez Poznaniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Zetor forterra 135
      pompa paliwowa po odpaleniu od razu wchodzi na maksymalne obroty powyżej 2300 i nie reaguje na pedał gazu, reczny ani na wajche zgaszania, mimo ze wszystkie ładnie chodza.
       Chwile wcześniej zauważyłem jedna z czterech  rurek od wtrysków co wchodzi do pompy leko uniesiona (jakiś 1cm ze manszety na tłoczku było widać) bo się jedna sruba odkręciła druga ukreciła i trzeba będzie to jakos ją potem wyjąć z pompy, póki co wkręciłem na tej jednej i odpaliłem i objaw powyżej opisałem.
      Co tam się mogło stać?
       
      Jak ewentualnie zdementować pompe 4 sruby i co dalej? ona ma jakas zawleczke na tym kole zębatym i trzeba odbezpieczyć ? Czy tam reguluje się jakos kąt wtrysku oraz czy można się pomylić o zabek przy władaniu czy nie idzie inaczej włozyc niż dobrze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj