samtech84

Skrzynia bez synchronizacji w 1634 i podobnych

Polecane posty

samtech84    101

Witam

 

Poszukuję informacji o przerabianiu ursusów i ZTSów ze skrzynią z synchronizacją na skrzynię bez synchronizacji.

 

Mam teraz 1634 ze skrzynią 3 biegową, która jak na razie chodzi bez problemów z tym, że biegów trochę brakuje.

 

Chciałbym wrzucić tam zwykłą skrzynię 4 biegową bez synchronizacji.

 

Robił ktoś coś takiego?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Szukaj katalogów ale na moje oko to te skrzynie pewno nie mają ze soba nic wspólnego żeby tanim kosztem przerobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daf7160    0

Jestem tu nowy i nie wiem czy piszę w dobry miejscu. A mienowicie posiadam ursusa 1634 ze skrzynią trzy biegwą a mam okazję zakupić skrzynię z ursusa 912. Robił ktoś z was coś takiego proszę o szybkie i konkretne wypowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

O ile mnie wzrok nie myli, a patrząc po samej większej średnicy sprzęgła raczej nie, to korpusy skrzyni w 16tkach są wieksze niż te w 4-cylindrowcach czy nawet 12-tkach, nawet numery w katalogach mają inne. Poza tym czy 1634 nie ma już czasem sprzęgła hydraulicznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Proszę cię jak nie masz pojęcia tonie wypowiadaj się bo ośmieszasz się.

Obudowy są te same, różnica jest w łożyskach. Skrzynia 3 biegowa ma szersze tryby dzięki czemu jest niby wytrzymalsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Poszukaj najpierw w mojej wypowiedzi słów bezkrytycznej pewności, że jest tak jak sugeruję ("raczej" - słowo klucz). Potem pisz o ośmieszaniu sypiąc utarte i nudne slogany. A jak wygląda skrzynia 3ka w środku nie musisz mi mówić, bo już takowe przeszły mi przez ręce, tak jak i 4ki, ale z miarką przy nich nie latałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Z tego co udało mi się dowiedzieć jeden łepek przełożył w dwóch 1634 3 biegowe zsynchronizowane na 4 niezsynchronizowane. 

 

W pierwszej dołożył dodatkową pompkę do pedału sprzęgła do sterowania hamulcem skrzyni biegów.

W drugiej wyrzucił całkowicie hamulec skrzyni oraz cały wmacniacz momentu i podobno biegi wchodzą w miarę tak samo jak w tej gdzie zastosował hamulec.

 

Na żywo w pracy nie widziałem tych ciągników, ale mam już załatwioną prawie nową skrzynię 4 niezsynchronizowaną z czasów PRL i jak się wysypie obecna to będę działał z przekładką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj