Rabar

Renault Ares 550 - ehr nie wyłącza pompy hydraulicznej

Polecane posty

Rabar    0

Witam, potrzebuję pomocy.

Przełączając klawisz ehr w pozycję "podnoszenie", po dojściu ramion podnośnika do pozycji zadanej np. 95, nie wyłącza się pompa, słychać po ciągniku jak dusi silnik. Muszę szybko przełączyć w pozycję niżej "stop" gdyż boję się żeby czegoś nie roztrzaskało. Co może być przyczyną?, elektrozawór na rozdzielaczu, czujnik położenia podnośnika?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    49

Chyba raczej czujnik lub kabelek się przetarł od czujnika lub się odłączył, bo czujnik ma za zadanie rozłączyc elektrozawór, a skoro nie rozłancza to coś jest z elektryką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

fachowo to zabrzmiało :-) wkręć go trochę i obserwuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabar    0

Na czym polega ta kalibracja, napiszcie więcej. Chodzi tylko o głębokość?. Adrian1978 pisze a "później dalej". Jest jeszcze coś do czego trzeba zajrzeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
Napisano (edytowany)

 Tak robi się w MF 3080 ,,ENR jest w to samo ,co Reni 

1 Odpalamy MF sadzamy tam kogoś żeby sprawdzał czy starczy już czy nie . Nie jest to obowiązkowe bo sami możemy chodzić i spr. Nie włączamy an razie podnoszenia.
2 Idziemy z tyłu szukamy przy wyjściu ramienia prawego z tego "korpusu " od skrzyni czujnika dochodzą do niego bodajże 2 kabelki lub jeden nie pamiętam .
3 Klucz na niego chyba 32 czy coś podobnego ( może 36) i lekko kręcimy bo to jest zależne od odległości czujnika - jego wykręcenia.
4 Ruszyć ten czujnik z centymetr może dwa i sprawdzać jak w jedną str nie da rezultatu to w drugą musi - jak nie wkręcanie to wykręca

 

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

coś mi się zdaje że jak nikt tam nie grzebał to kalibracja polegająca na wkręcaniu i wykręcaniu tu nie pomoże. Pewniejsze jest tu brak połączenia z czujnikiem lub jego awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Napisano (edytowany)

W sumie nawet nie wiadomo czy ta regulacja pozycyjna działa czy tylko ma 2 położenia: dół i do nieskończoności bo jest to przeciążenie choć już jest max.

W instrukcji napraw zalecają użycie przyrządu wpinanego szeregowo w wiązke przy sterowniku  i zmierzenie oporności dla czujnika pozycji miedzy pinem 5-7: 48 omow 5-6:24 om oraz 7-6: 24 om

Po nszemu i bez przyrządu to odepnij kostke przy czujniku i szukaj tych wartości między stykami a jak nie znajdzeisz to 670zł w zęby i zgłosić się do kolegi Agrotech1111

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj