szymonidas9

Valtra T 133 problem z programowaniem rewersu

Polecane posty

szymonidas9    37

Witam, mam taki problem. Mianowicie od pewnego czasu występuje problem z półbiegami, gdy użyje rewersu w tył ciagnik normalnie rusza z pierwszego półbiegu, natomiast jeśli wrzucę jazdę w przód automatycznie dopiera drugi półbieg nie ważne jaki mam wybrany zakres czy też na jakim biegu jest zawsze do przodu rusza z drugiego.
Jest to jakaś usterka czy przypadkowo mogłem coś zaprogramować ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Plagrafi    23

nie wiem jak w 3t ale w t4 programuje sie to takim przyciskiem pod kierownica z lewej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janosik82    0

kolego przez po myłke zaprogramowałeś źle sam.  jedź ciągnikiem do przodu na półbiegu którym chcesz żeby jechał i wciśnij przycisk czerowny pod rewersem, na wyświetlaczu na słupku zapali się np. 1f. tak się programuje półbiegi w przód jak i w tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0

Tak jak kolega wyżej napisał, a jeżeli chcesz wyłaczyc całkowiecie te opcje dzwignie rewersu ustaw na "N"eutralnym położeniu i wciśnij ten przycisk pod rewersem.

W instrukcji tez wszystko jest dokładnie opisane.

Pozdrawiam


Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrystyka    6

problem z półbiegiem z3 na 2 jest jakiś szelest gwizd jak by szum od hydrauliki tylko na tym nie szarpie ani nic nie ma błędu co sie stało ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonidas9    37

Mam kolejne pytanie dotyczące programowania, otóż orientuje się ktoś jak zaprogramować szerokość roboczą narzędzia z którym współpracuje ciągnik np. pług, bo na takiej zasadzie ciągnik ustala spalanie na hektar. Chciałbym to ustawić by wiedzieć którym biegiem wyjdzie mi najbardziej ekonomicznie jeździć.
Jest ktoś w stanie pomóc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

Nad stacyjką masz trzy przyciski ( o ile masz licznik proline), środkowy ( z dwoma "A" i strzałkami)naduszasz i przytrzymujesz po lewej stronie bo po prawej chyba kasuje licznik. Pierwszy parametr kontrast i szukasz dalej do szer cm.

P.s
Instrukcja strona 143

Edytowano przez Majcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj