Polecane posty

witam! w pługach 3 na lekkiej ziemi nie da rady ciągnąc trzecim biegiem. Musze sie męczyć drugim biegiem :( 

Może byc to wina pompy wtryskowej ??? Filtry czyste, odstojnik i przewody drożne... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Owszem może to być wina pompy wtryskowej a także innych części silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Jak ty w trójkach męczysz tego 52 na 3 to ty jesteś kat dla tego traktora :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paliwa może trochę więcej niż wcześniej. Ale kopcic to nawet dymka nie puszcza, tylko słabnie. ... ja zimnego odpale to zakopci na niebiesko potem ustaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W 3 skibowym na 3 biegu w 52xx to nic niezwykłego . Lekka ziemia to nie wszystko , może zbyt twardo . Na jaką głębokość orałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Spróbuj trochę płycej . Dawno użytkujesz ten traktor , wcześniej był silniejszy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Nie szukaj dziury w całym, to tylko 45km i na 30cm to czego ty się spodziewasz? .... u mnie 5340 w 4x30 też dwójką idzie ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Dokładnie, czego tu oczekiwać? Nic nie jest winne. Ciągnik za słaby i nie ma co szukać awarii... 3 skiby ale jakiej szerokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekd91    3

Wg mnie jak ma ciężko to powinien dymka puszczać, czyli masz niedoststek paliwa i słabnie, układ paliwowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

7211 jak ma ciężko to też 2 ką  trzeba robić ty na te 30 cm chcesz orać 50 konnym ciągnikiem to od razu zbieraj na nowy silnik, powinieneś się cieszyć że 3 skiby na 20 cm  da rade bo do tylu koni to 2 skiby ciągnik fajny ale mała moc lata mamy suche jest twardo i są problemy w tamtym roku po żniwach sąsiad przeorał c 360 pod rzepak 0,5ha i stał bo wodę gotowało bo było jej za ciężko teraz ciągnik musi mieć przynajmniej z 60 km żeby był zapas mocy ja mam 4512 i muszę 1dynką  orać agregatować i nie narzekam to jak w twoim 2  a też są fanatycy i opowiadają że 2 orzą czy agregatem robią ja uważam że na 1dynce to ten ciągnik ma co robić tak samo w agregacie nie sztuka na filmiku pokazać że 3jką lata z agregatem ale na jaką głębokość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pompę i wtryski. W moim 3p wymieniałem pompę z rotacyjnej na sekcyjną bo myślałem że padła i dalej był słaby (nie dymił) a po wymianie trysków ciagnie jak szalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Z tym że 52xx jest sporo wolniejszy od 72xx , 53 xx na trzecim biegu . Więc orka 3 skibowym UG na głębokość ok. 27cm , na 4 klasie ziemi nie przeciąża silnika ,  a poza tym 52xx po 87r mają 51KM (37kW).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedź. Sprawdze też wtryski i pompę razem zeby mieć spokój z układem paliwowym.....


wcześniej śmigał z tymi pługami no ze hej !!!! mam go od nowości czyli od 1989r. Sąsiad obok 5211 ma i lata z takimi pługami jak moje, że go dogonić nie mogę... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

 lejące wtryski też ,ale ważna też jest kompresja ,powiedziałbym bym ,że nawet bardziej prawdopodobna przyczyna spadku mocy.

Pompy są dość trwałe w tych modelach i tak szybko nie siadają ,ale jak sprawdzisz to też nie zaszkodzi w końcu traktor ma już swoje lata ;)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez massey19xpl
      Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?
    • Przez marasek12
      Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Renault 95.14 TX i mam z nim pewien problem. A mianowicie na wysokich obrotach silnik pracuje nie równo i brakuje mu mocy. W dodatku dość mocno dymi na czarny kolor. Co może być tego przyczyną? Ciągnik został pniedawno zakupiony. Wymienione zostały filtry paliwa i oleju. Poprzedni właściciel niestety wlewał do niego olej opałowy, teraz jeżdżone jest na normalnym ON. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez NewhollandT5050
      Brak mocy na ostatnim biegu. prosze o pomoc. tylko nie wiem gdzie ten temat zamiesic zeby uzyskac jakies odpowiedzi.
    • Przez dawid2009
      Witam,
       
      mam pewien problem. Posiadam Case Dania D8500 wiadomo ze to jest to samo co Dronningborg D8500 czy MF 31XP. Kombajn jest z silnikiem Valmeta 611 DSL. Od zakupu mam z nim problem, mianowicie gdy nie jest rozgrzany kosi sie nim super, można jechać 4-5km/h i wszystko pieknie idzie, tak samo było np wczoraj ok godz 21 gdy już słońce nie paliło i była chłodniejsza noc. Problem zaczyna sie gdy jest gorąco, po jakichś 15-20 min koszenia silnik zaczyna schodzi z obrotów, słychac jak obciąża go popchanie dzwigni hydrostatu dalej do przodu i nie da sie pojechac szybciej niż 1,5 km;h. Wiem że hydraulika tez bardzo obciąza ale silnik ma 170KM, nie jest to wina hydrostatu raczej bo na postoju tez silnik dłużej wchodzi na obroty, nawet włączenie maszyny go obciąża. Dodam że silnik nie bierze ani grama oleju, nic nie dymi, rozgrzewa sie do 80'C i bardzo ładnie trzyma temp. Wszystko to wygląda tak jakby brakowało mu paliwa ale filtr paliwa wymieniony, odstojnik pod zbiornikiem wyczyszczony i przewody paliwowe od zbiornika do pompki paliwowej sprawdzone. Jako ciekawostke dodam że przy wyższej temp często( ale nie zawsze) miga kontrolka rezerwy paliwa choć zbiornik jest pełny, nie wiem od czego to zależy ale to juz pewnie zepsuty pływak bo chyba ta kontrolka nie pełni innej funkcji jak sygnalizacja o niskim stanie paliwa, sam nie wiem.
       
      Bardzo prosze o pomoc, żniwa w pełni a kombajnem nie da sie kosic, wiem że na forum jest sporo użytkowników tego kombajnu, mechaników oraz użytkowników-mechaników. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
       
      Dodam jeszcze że po dłuzszym postoju i odpaleniu kombajnu silnik przez chwile nie może wejść na obroty, czasami zgasnie i pomaga ponowne uruchomienie, cos jakby brakowało mu paliwa.
    • Przez HAKER
      Witam mam kilka pytań jak wam sie sprawują te silniki ? nie narzekacie na brak mocy i ciężki rozruch zimą ? ja mam taki problem ze gdy spadnie temperatura poniżej 5 stopni to juz zaczyna sie problem z uruchomieniem na dobrym akumulatorze trzeba kręcić z 15 sekund a poniżej zera to już i 5 takich prób trzeba wykonać ... przy - 10  juz mozna sobie odpuścić albo sie męczyć z pół godziny z przerwami .... 
      przy odpalaniu wydobywa sie z tłumika biały dym ale nie może długo załapać ... dodam ze silnik ma mało mocy w przedziale od 800 obr do 1500 i przy tych obrotach w ogóle nie kopci dopiero powyżej 1600 leci taki szaro ciemny dym ale lekko kopci . co to moze być ? silnik chodzi jakby na trzech tłokach na jałowych obrotach sie tego nie odczuwa ale na wyższych już tak ...
      dodam ze świeca płomieniowa nie działa silnik od nowości  ma 350 mtg wiec ledwo co sie dotarł 
      silnik ma 81 km a odczuwam ze ma nie wicej jak 70 ...
      oczywiście od zawsze taki był myślałem ze jak sie dotrze będzie lepiej ale jest tylko gorzej 
       
      proszę o pomoc bo nie mam pojęcia ze co sie zabrać .

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj