Zaloguj się, aby obserwować  
jktuning

Alternator 30A do U 1224.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jktuning    18

Witam mam pytanie ile wytrzyma czeski altek 30A w ursusie 1224 bo chciałbym założyć jeszcze lampy robocze na przód a mam już radio lampy tył i całe orginalne oświetlenie. znajomemu poszła z dymem cała instalacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Witam mam pytanie ile wytrzyma czeski altek 30A w ursusie 1224 bo chciałbym założyć jeszcze lampy robocze na przód a mam już radio lampy tył i całe orginalne oświetlenie. znajomemu poszła z dymem cała instalacja.

Tak na granicy zapotrzebowania, cały czas nie palą sie wszystkie żarówki, stop, kierunki i inne odbiorniki chwilowo, przydałby się mocniejszy. Lampy robocze podłącz poprzez przekaźnik i nie będą obciązac dodatkowo instalacji oświetlenia. Jeśli masz amperomierz , to będziesz widział bilans prądu (do akumulatora, czy z akumulatora)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Trudno powiedziec ile wytrzyma bo to zależy od jego stanu obecnego, z czasem padną łozyska i szczotki. Ale nie wiem co to ma do założenia kolejnych świateł? On bedzie przy dużym poboże prądu pracował na max swojej wydajności. I jeśli pobór pradu bedzie wiekszy od jego mozliwosci to po prostu brakujacy prad bedzie płynął z akumulatora i sam akumulator nie bedzie ładowany. I to nie bardzo ma się do jego żywotności bo wcześnij padnie akumulator.

A dokładajac kolejne odbiorniki to pomyśl o zmianie przewodu od akumulatora do stacyjki na grubszy albo podwójny(dołóż kolejny), a do samych świateł puść nowe kable nie wykorzystuj używanych przewodów i napewno uchronisz instalacje od spalenia.

No i zgadzam sie z kolegą @zorzyk2 :) że przydał by sie mocniejszy. I może nigdy nie będą ci sie świecic wszystkie żarówki na raz wiec może jakos da rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

to dla niego taka robota na granicy ;/ wiec lepiej daj pare groszy wiecej na mocniejszy zeby pozniej nie miec problemów jak ten padnie albo jak ci sie zrobi tak jak u kolegi


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale ja nie rozumiem co ma spalenie instalacji w ciagniku do małej wydajności alternatora. Skoro mały to mało amperów może dać , a więc bardziej niebezpieczny dla instalacji był by alternator dużej mocy. Może byc nawt 2kW alternator i jeśli instalacji sama w sobie jest sprawna to on nic jej nie zrobi. Ryzykowne jest montowanie dodatkowych odbiorników np. lamp halogenowych do oryginalnej instalacji, która nie była przewidziana na takie modyfikacje i na takie obciazenie i dla tego może się sfajczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj