Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie o pracę.

20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share SnWoWjaro

SnWoWjaro

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 09 maj 2016 - 21:35

Pytanie o pracę.

Dobry wieczór!

Mam 21 lat, urodziłem się na wsi ale po kilku latach przeprowadziłem się do większego miasta Od zawsze ciągnęło mnie do rolnictwa (jak byłem mały lubiłem zapach gnoju). Od kiedy pamiętam pomagam dla wujka przy żniwach, siewach itp... itd..., ale jeżdżę tam 30, 60 i renówką. Niestety nie znam się zbyt na mechanice, ponieważ nie uczyłem się w tym kierunku. Obecnie studiuję i czuję, że nie jest to co chciałbym robić w życiu. We wrześniu planuje zrobić prawko na kategorie T i chciałbym się Was zapytać: czy mam jakiekolwiek szansę na zatrudnienie jako operator. Jestem osobą, która szybko uczy i wie co to znaczy praca w gospodarstwie.

Proszę o wypowiedzi, krytykę, podpowiedzi, dodatkowe pytania na, które postaram się odpowiedzieć.

Pozdrawiam!

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Pytanie o pracę. Dzisiaj, 21:16
  •  

#2 Share Ywa

Ywa

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Zainteresowania:życie wśród łąk, pól, wzgórz morenowych, między lasem i rzeką

Napisany 09 maj 2016 - 22:18

Pytanie o pracę.

Jasne, że masz szanse :) jesteś młody i kierunek możesz zmienić póki co, poza tym masz chęci i już pewne doświadczenie.  A  najlepszą wiedzę zdobywa się w praktyce ano ;) również jak najbardziej na błędach- to dopiero szkoła.

A wykształcenie daje Ci nieco pewności siebie/obycia i czasem utwierdza w fakcie, że teoria pozostanie teorią w dużej części. Zatem zdobywaj jak najwięcej doświadczeń przydatnych...pozdrawiam.

Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

#3 Share SnWoWjaro

SnWoWjaro

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 10 maj 2016 - 08:03

Pytanie o pracę. Dziękuję za miły komentarz :). W te wakacje postaram się nabrać jeszcze więcej doświadczenia związanego z rolnictwem.

#4 Share MalyJohn

MalyJohn