Polecane posty

soul    0

Witam,

 

Jestem studentką trzeciego roku rolnictwa i w związku z nieubłaganym końcem moich studiów inżynierskich muszę postanowić jaką dalszą drogę edukacji obrać. Swoją karierę zawodową chciałabym związać z szeroko pojętymi badaniami nad nowymi odmianami uprawnymi, nad hodowlą roślin, czy to w stacji doświadczalnictwa, w IHAR, czy w  COBORU.

Moglibyście doradzić mi jakie studia drugiego stopnia obrać?

Gdzie starać się o praktyki, może jakieś staże?  Co zrobić, żeby zwiększyć swoje szanse na rynku pracy?

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikInformatyk
      Witam wszystkich forumowiczów!
       
      Jestem studentem piszącym obecnie pracę inżynierską. Tematem mojej pracy inżynierskiej jest Aplikacja wspomagająca pracę gospodarstwa rolnego i księgowość. Elementy jakie zawarłem w programie:
       
      - wystawianie i przechowywanie, drukowanie faktur
      - tworzenie miesięcznych zestawień kupna/sprzedaży wymaganych przez Urząd Skarbowy
      - przechowywanie informacji o obecnym stanie naszego stada
      - prowadzenie ksiąg przybycia/ubycia bydła i trzody chlewnej
      - przypominanie rolnikowi o fakcie, iż dany buchaj kończy niedługo 30 miesięcy i należy pomyśleć o jego sprzedaży
      - przechowywanie informacji o stosowanych środkach ochrony roślin i nawożeniu upraw
      - przechowywanie informacji o uprawach, plonach, działkach rolnych i odmianach stosowanych roślin
      - tworzenie raportów finansowych, i raportów z analizy jaki nawożenie/chemia, klasa ziemi, odmiana zboża, pogoda miała wpływ na plonowanie.