dragonmt852

Zetor nie chce odpalić

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to trzeba było to napisać, bo niby skąd ktoś ma wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

a ja proponuję nie dawać się wciągać w jałową dyskusję z "elektrotechnikiem"  bo będzie egzaminował a nie pomoże !!!!!


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek1609    5

@Elektrotechnik trochę pokory :). Na pewno masz wiedzę i jesteś szpecem w temacie. Jednak nie wszyscy mają takie umiejętności. Jeden zna się na tym, drugi na czymś innym i pewnie lepiej od Ciebie :). Prawdę mówiąc jestem zielony w temacie elektryki i pewnie dlatego piszę ten post. Jednak kiedy ktoś pyta mnie o coś, o czym mam pojęcie staram się pomóc. Może Tobie też kiedyś będzie potrzebna pomoc w jakimś tam temacie. Koniec i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

nie chce zakładać nowego tematu, ale mam dziwny problem w 7711. Otóż ciągnik nieodpalany 2 tygodnie, pali na strzała, pracuje 2 minuty i już nie odpalił. Zachowuje sie jakby akumulator był rozładowany, ledwo kręci, później strzela na rozruszniku a na końcu słychać jęczenie. Problem mi sie pojawia i znika co jakiś czas, znalazłem usterkę - przerwany przewód do rozrusznika, ale jak widać to nie było to, wcześniej grzał mi się jeszcze kabel od masy, teraz jest ok, a objawy takie jak wyżej. Ktoś ma jakiś pomysł? Nie wydaje mi się żeby to była wina akumulatora bo jak pisałem, ciągnik stał 2 tygodnie, odpalił "na strzał" i po dwóch minutach już kaput


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przydałoby się zmierzyć prąd podczas rozruchu, ale najprawdopodobniej masz przebicie w rozruszniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
David-Zetor    0

Elektrotechnik przeglądałem różna posty oraz twoje odpowiedzi i powiem ci tyle może ty wiedzę masz ale z ciebie to jest nie powiem co.

Zamiast powiedzieć,doradzić to najlepiej kogoś wyśmiać i zrobić z nie go za przeproszeniem debila który nic nie umie.

Tacy ludzie jak ty to mnie naprawdę denerwują,jak nie chcesz pomóc to nie pomagaj.

Będzie dla ciebie jak i dla innych tak najlepiej niż zadawać bezczelne odpowiedzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O co Ci chodzi? Przecież napisałem co może być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Osobiście spotkałem się dwa razy z taką reakcją rozrusznika  w 330 i maluchu. W obu winna była krzywa os wirnika. Blokowało bendix i na ciepłym od silnika rozruszniku nie wyskoczył za skarby świata. Sprawdź z ciekawości napięcie na elektromagnesie na wejściu i na wyjściu czy w ogóle jest przejście na stykach i jaki jest spadek napięcia.    Możliwe że tylko on robi bałagan. Szukać, mierzyć, rozebrać i przejrzeć rozrusznik.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Szukam już troche, uwierzcie mi że sprawdzałem kilka rozruszników, kilka akumulatorów i bez efektu. Podładowałem dzisiaj akumulator, poprawiłem mase przy ciągniku i jest ok na tą chwile, ale jeśli przestanie wspólpracować to się nie zdziwie. Na tą chwile nie mam nawet czym zmierzyć napięcia, ale jak będe miał jak to sprawdzić to dam znać. Dzięki za odpowiedzi


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Dobrze sprawdź klemy na akumulatorze. Można nawet nie zauważyć, że klema źle przewodzi. A efektem jest właśnie słabe kręcenie rozrusznikiem. Innym objawem tego jest to, że przed pierwszą próbą rozruchu kontrolki świecą się jasno, a po nieudanej próbie, są przygaśnięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Klemę zmienilem jedna, druga wydawala mi sie w porządku. Swiatla po nieudanej próbie swieca bez zarzutu


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Prawdo podobnie słaba masa jak pisałeś że teraz jest ok ale każdy silnik zimny jest łatwiej odpalić niż już rozgrzany i u ciebie może być efekt słabej masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Dziwne, stare wylatane silniki wymagały samostartu by na zimno odpaliły, na gorąco bez problemu, a w temperaturze -15 też łatwiej gorące palą więc nie zawsze jest tak jak piszesz. Matey dobrze by zrobił jakby zafundował sobie za kilkanaście złotych prosty miernik, znacze ułatwiło by to mu postawienie diagnozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kilka tematów o tym samym, a jasno nie napisane co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj