Polecane posty

hunter871    1

Witam czy mogłby mi ktos podac namiary na jakas sprawdzona firme która zajmuje sie podkrecaniem mocy w john deer 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    205

Najpierw na twoim miejscu sprawdziłbym czy skrzynia jest taka sama jak w wyższym modelu choć bardzo ciężko będzie ci do tego dojść ile jest np. tarcz w sprzęgle... Silnik jest pewnie ten sam co w 6140m takze nie powinno być problemu natomiast skrzynia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Z tego co mi dealer mowił to w tej serii jest wszystko takie same bo sam proponował mi czipowanie. I ten zabieg teoretycznie jest nie szkodliwy i wszystko w ciągniku wytrzyma :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Skoro dealer sam proponował wgranie nowego programu to dlaczego nie zdecydowałeś się na niego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Bo mocy starcza a 4 tysie to jednak jakiś grosz. :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24
Dnia 26.04.2016 o 19:54, zonk napisał:

agroecopower,  pliszka tuning

Czechom jeden ciągnik wyjdzie inny nie, ale ludzie od PR'u zrobią swoje.
...a, zapytaj się co dokładnie jest zmieniane, które mapy...

Dnia 5.03.2019 o 20:12, krystek1992 napisał:

Bo mocy starcza a 4 tysie to jednak jakiś grosz. :)

Ja nie wiem dlaczego praktykuje się takie coś, że za wgranie gotowca ze zmodyfikowanymi 2 mapami kasują 4000zł (tych plików widziałem ponad 100)
Jeżeli 4000zł to cena za 2 ciągniki z hamownią to OK.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Bo dilerzy kombinują jak się da i liczą na naiwność rolników, u mnie Serwis za 500 zł wgrał oprogramowanie do valtry t173 od t193, i to jest realna cena a nie 4 tysiące za wgranie gotowca od wyższego modelu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24
18 minut temu, PATr napisał:

Bo dilerzy kombinują jak się da i liczą na naiwność rolników, u mnie Serwis za 500 zł wgrał oprogramowanie do valtry t173 od t193, i to jest realna cena a nie 4 tysiące za wgranie gotowca od wyższego modelu

I to ma sens!
Powiem Ci, że powszechnie praktykowane jest TYLKO podnoszenie limitera momentu obrotowego. Czesi i jeszcze jedna firma robią za ciężkie pieniądze taka operację: zaznacz obszar mapy i podnieś go o np. o 15% (biała linia - fabryczna krzywa momentu obrotowego, różowa to tuning). To są 3 minuty roboty i ciach 4000zł (zmiana 2-6 map)

JD_1.jpg.69796a3d594827045789380825d78930.jpg

 

Inne firmy robią program nie dość że ponad 1000zł taniej to jeszcze dużo lepiej, myślę że poniżej po krzywej momentu obrotowego (ta różowa linia) widać czynnik ludzki, ktoś poświęcił minimum 5min na tę mapę, żeby była wygładzona. (zmiana 4-8 map)

JD_2.jpg.50736fa2d07fd777d92da91804eef4c4.jpg

 

...i można jeszcze robić tak - 19 map - 9l silnik, oprócz limiterów, ruszone także początek kąta wtrysku, doładowanie (zmienna geometria) i AFR (czyli stosunek powietrza do paliwa). 2godz siedzenia z nosem w laptopie.

JD_3.thumb.jpg.83ed36e71ff2163999436e173d537e0b.jpg

 


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Zajmujesz się czipowaniem samochodów, ciągników? 


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24
5 godzin temu, krystek1992 napisał:

Zajmujesz się czipowaniem samochodów, ciągników? 

Tak. 
Tu masz mój kanał na YT

https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos

Niestety 3 lata pracowałem dla firmy, która nie chciała sie rozwijać tylko trzaskać pliki.

A jak się chce to w JD nawet VGT da rade wyłączyć

Edytowano przez AchimR

Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj