whonerettive1991

Perspektywa naprawy Zetora 3011

Polecane posty

Dzień dobry,

Mam możliwość zakupu zetora 3011 - na małą działkę.

Chcę się dowiedzieć jak wygląda dostęp do części. Zwłaszcza, które są problematyczne lub bardzo drogie w zakupie (wiadomo że np. nowy wał kosztuje...)

Drugą sprawą są jego wady:

- blok był pęknięty - trochę powyżej pompy

- długo stał nieużywany, sporo na dworze.

- stał bez wody

- ma koszmarny luz na przekładni kierowniczej

- zakleszczał się czasem 1 bieg

Jak oceniacie te wady i czy koszty ich naprawy są duże? Traktor kosztuje ok. cztery tysiące.

Na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy powtórnym oglądaniu traktora ?

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

dołóż do tych 4tys jeszcze ze 2tys i kupisz jakiegoś wladka T25 na chodzie taki jest moje zdanie chyba ze chcesz traktor retro to inna sprawa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

można w ogóle ten ciągnik odpalić, przejechać się??? czy stoi i taki stojący eksponat ktoś wycenia na 4k zł???

jeśli to drugie to tak jak pisze kolega powyżej, dołóż tysiąc czy dwa i kup coś na chodzie, T-25 czy C-4011 za te pieniądze znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

jak masz czas i smykałkę  do mechaniki to naprawisz ,jak nie to kup coś bardziej popularnego


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

U mnie na wiosce taki eksponat poszedł za 1900zl. Za późno się dowiedziałem bo chętnie bym go kupił. Tylko ze nie miał 3 biegu i opony do wymiany wszystkie. I kabina była nawet. A do tematu to za 5 tys może nawet znajdziesz jakieś c 328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro844    5

Moim zdaniem lepiej dorzucić trochę kasy i kupić coś sprawniejszego. szkoda czasu i zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Ja bym się w to nie pchał ... Z tego co tu widze to trzeba by go było przekopać od frontu do końca .... Począwszy od ukł. kierowniczego kończąc zapewne na hamulcach bo ogólnie stanie kilka lat im nie służy, gra nie warta świeczki, chcąc go zrobic na genał przepłacisz go kilka razy bo wiele warte nie są ...

Części jako takie są, u mnie to prostsza sprawa bo zaraz za granicą na Słowacji w Trstenie kupi się wszystko  bo tam jeszcze te ciągniki normalnie pracują, w Zetorze w kaliszu też ci wszystko sprowadzą z Czech tylko kwestia kasy ..... Ogólnie rzecz ujmując ja bym odpuścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

więc odpuść, tak jak kolega wyżej napisał ciągnik kupisz za 4tys.zł a 6 wsadzisz w remont

chyba że chcesz kupić żeby stał pod drzewem, a odpalany był dzięki uprzejmości sąsiada z zaciągu, jazda bez akumulatorów, bez hamulcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

To po co zakładasz temat i pytasz na forum jak jestes najmądrzejszy i wiesz co chcesz zrobic to po co pytasz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

lepiej idz na wodke i panienki ,lepszy biznes zrobisz niz tego traktora za 4k.jak kupisz takiego trupa to sie nigdy nie odgarniesz i ciagle bedziesz pchal  w to kase a tak to przynajmniej bedziesz mial co wspominac

Edytowano przez szmergiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0
Napisano (edytowany)

Witam. Jak dobrze utargujesz to bierz, opłaca się, bo tyle to krzyczą za capki  z esem z podnośnikiem co ledwo brony podniosą a tu dodatkowo masz  konkretny podnośnik, WOM i sprzęgło dwustopniowe,no i fabryka a nie składany w stodole z byle czego. Jak kupisz coś innego za 6, 8 czy 10 tys zł to i tak musisz mieć kasę na ,,pakiet startowy" po kupnie bo trzeba wymienić będzie to czy tamto. A tu masz oryginalny ciągnik za mała kasę, owszem dołożysz ale będziesz wiedział co masz. Kolumna kierownicy ma tam wspólny odlew ze skrzynia biegów, więc ewentualna wymiana od C-360 kłopotliwa ale być może rozsypało się łożysko bo pewnie jak olej w fabryce wlali to już nikt nie sprawdzał albo wytarły się kamienie, być może luz na gałkach tez jest ale od C-330 podchodzą. To wszystko musisz sprawdzić żeby ocenić stan układu kierowniczego. Co do skrzyni to być może trzeba wyregulować bezpiecznik zatrzask na pokrywie skrzyni albo najlepiej nauczyć się z tym żyć. Jak dojdziesz do wprawy odkleszczenie zajmie Ci 2 minuty i w sumie jedynkę w Majorku to od wielkiego dzwona się używa więc nie będzie tak żle. Silnik jak Ci kiedyś walnie (za 40 lat) to się nie stresuj bo od C-360 podchodzi bez przeróbek... jedynie drążki kierownicze trzeba przedłużyć i maskę jak ma być ładnie. Ogólnie dobry sprzęt i części jeszcze dużo na portalach ogłoszeniowych. Hej"

Edytowano przez majzel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

kolego powyżej:

-piszesz że może być zatrzask na skrzyni, a może być tak że wsadzisz 1500zł w skrzynię plus olej

-piszesz że jak walnie silnik (za 40 lat), a co jeśli ten silnik padnie mu po pierwszych 5mtg u niego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj