Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wypadki w rolnictwie i naszym domu


1346 odpowiedzi na ten temat

#381 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 24 listopad 2007 - 22:23

Wypadki w rolnictwie i naszym domu mojego sąsiada kilka dni temu ciągnik przejechał
pojechał sam buraki zbierać -puścił ciągnik na 1biegu około 1600obr i sam jechał, chciał wejsc, i zmnienic kierunek jazdy i go za ,,kapotę" kolo zlapało (c-360)
on został na ziemi a ciagnik jeździł po polu, nawracal sie ze skarpy zjechał (u nas ro galante góry), nawrocil sie no i pod góre
obroty miał ladne to sie nie dusił no i w pewnym momencie zaczął ,,grzebać", dęba stanął paliwo wtedy ,,odcięło" i zgasł
jakis rowerzysta jechał i zobaczył ze ktos rękoma macha i włączył syrene i sie ludzie zlecieli
chlop z połamanym obojczykiem, miednicą w ciezkim stanie w szpitalu lezy ;)
a na wiosne jakos byl na %% i z drabiny spadł -tak samo meczyl sie kilka miesiecy

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wypadki w rolnictwie i naszym domu Dzisiaj, 20:04
  •  

#382 Share Hanter150

Hanter150

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 24 listopad 2007 - 22:23

Wypadki w rolnictwie i naszym domu No ale lepiej żeby jeździli nieletni kierowcy dobrze niż piani powodując wypadki. Sam mam 14 lat i cały czas jeżdżę.
KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

#383 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 25 listopad 2007 - 17:26

Wypadki w rolnictwie i naszym domu ja tam jezdze od 6 roku życia...oczywiście zaczynałem od TRZYDZIESTKI ...no teraz to już sie lata na okrągło...niecały rok temu miałem nie za miłą sytuacje na podwórku ...wałek przekaznika od rozrzutnika wciągnoł mi spodnie i szpital zaliczyłem...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Wypadki w rolnictwie i naszym domu Dzisiaj, 20:04
  •  

#384 Share Bartek1961

Bartek1961

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Rolnictwo a szczególnie wypadki przy pracy

Napisany 26 listopad 2007 - 18:41

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Miałeś wiele szczęścia że nie urwało Ci ręki, bo niestety to się często zdarza i ludzie zostają kalekami na całe życie !

#385 Share and

and

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:maz ost gow dan
  • Zainteresowania:nienudzenie się

Napisany 26 listopad 2007 - 18:50

Wypadki w rolnictwie i naszym domu a ja wczoraj ułamałem trzonek od wideł;)
tak na serio to parę głupot się zrobiło, ale na szczęście nie na tyle powaznych, aby ktos trwale ucierpiał...
np. w sobotę przewróciła nam się przyczepa z obornikiem.
can do

#386 Share dawid12

dawid12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsk podlaski

Napisany 26 listopad 2007 - 19:15

Wypadki w rolnictwie i naszym domu a mi jak tato w szopie szukał kółka do pługa to drzwi spadły na twaz i miałem oko podbite:)
Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

#387 Share Hinco

Hinco

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bochnia

Napisany 29 listopad 2007 - 00:08

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Wypadek z pracy z dziś-poprzednia zmiana co robiła od 6 do 14- kolesiowi ucięło 4 palce, w naszym szpitalu chcieli mu to przemyć i zawinąć ale prezes interweniował i ściągnęli lekarza z krakowskiego oddziału huty no i mu przyszyli te palce.. masakra..
A najgorsze że to nie on włączył agregat tylko koleś na pulpicie, spiesz sie powoli, a niektórzy właśnie tylko tony tony i tony, 200mało, 300 mało i człowiek cierpi;/
Dobrze że ja pracuje na innym agregacie gdzie zasada działania jest zupełnie inna-gilotyna i nożyce latająca i nic rękami nie trzeba poprawiać..

Starsi pracownicy mówili o kolesiu co mu rękę wciągło z 20 lat temu tak że mu skóra na plecach popękała, niedawno kumpla przygniotła paczka 5ton ceownika chyba ale nic mu nie jest, w tym roku ten ktoś zginął...
Starzy pracownicy mówią że palców i paluszków nazbierał by dobrą naczepę tira bo tak często obcinane są.. ;/
Pracuje w Stalprdukt sa w Bochni jak coś ;)
Ale ogólnie atmosfera miła, nikt nie goni-nie chce nikomu obrzydzić zakładu ;P


///uważaj na literki jak piszesz

Edytowany przez andrzej2110, 29 listopad 2007 - 17:29.


#388 Share wojtus

wojtus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Inowrocław

Napisany 29 listopad 2007 - 07:49

Wypadki w rolnictwie i naszym domu

Ja osobiście miałem wypadek ucięło mi ostatnia sekcje palca wskazującego u lewej reki (maszynka do mięsa) miałem wtedy jakieś 5 lat i podobno krzyczałem jaki to miałem ładny paluszek ;) (mam teraz 16 lat )

Ostatnio czytałem w gazecie o gościu co ma 60hektarowe gospodarstwo . Prasował siano któryś tam już dzień i ostatniego dnie już mu robota wcale nie szła co chwile coś tam sie to zatykało i takie tam ale dochodził do końca roboty i chciał popchnąć siano no i prasa wciągeneła obie ręce urwało mu je tuz za ramieniem (przeżył bo oparzenia zacisnęły mu naczynia krwionośne). Teraz śni mu się tylko jak schyla sie po klucz i coś robi i sie nagle budzi (zgroza)

Tam wcześniej o nim pisaliście ale nie zauważyłem on jest z moich okolic.

Jeszcze kiedyś mojemu dziadkowi śpieszyło sie słome zbierać no i nasza prasa (forszritka) złapała dziadka za dłoń nie wiem jak ale dziadek rękę wyszarpał i ręka jest niewiarygodnie sprawna jak na coś takiego.


Własnie we wczorajszej codziennej gazecie przeczytałem artykuł o tym młodym chłopaku co mu obie ręce urwało jak w żniwa prasował słome.Dosłownie szkoda słów na ludzką bezmyślność.
Całe szczęście(w nieszczęsciu) że ma już nazbierane pieniązki na prawą proteze, która kosztuje 200 tyś. a na lewą troche mniej.
Ja to już dawno w razie awarii sprzetu wyłączam przynajmniej WOM. Troche rozwagi, życie ma się tylko jedno!

#389 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2007 - 08:10

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Oglądał ktoś wczoraj teleexpres albo informacje na Polsacie (nie pamiętam dokładnie) ale było o amerykańskim farmerze którego za ręke wciągnoł kombajn i zaczoł się palić. Sam scyzorykiem obciął sobie lewą ręke, kości nie mógł przeciąć to złamał i wyjechał samochodem na autostradę. Nikt nie chciał się zatrzymać nawet jak zatarasował w poprzek droge ludzie omijali go dopiero pewien strażak się zatrzymał i udzielił mu pomocy


/// uważaj jak piszesz i pamiętaj o kropkach.

Edytowany przez andrzej2110, 29 listopad 2007 - 17:36.


#390 Share Bartek1961

Bartek1961

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Rolnictwo a szczególnie wypadki przy pracy

Napisany 29 listopad 2007 - 10:21

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Parę dni temu rolnik po 50-ce jechał około 22.00 ruchliwą szosą. Od tyłu uderzył go TIR. Faceta wyrzuciło z kabiny i połamało miednicę i kręgosłup. Niestety przeżył. Kierowca TIR-a tłumaczy że nie zauważył ciągnika bo nie było świateł ani trójkąta. Jak można jeździć ciągnikiem bez oświetlenia szosą którą na godziną przejeżdża 600 TIRów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wypadki w rolnictwie i naszym domu Dzisiaj, 20:04
  •  

#391 Share Dzasiu

Dzasiu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tychy woj.Śląskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i wszystko co jest z nim związane.

Napisany 29 listopad 2007 - 11:42

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Mojemu tacie raz wałek przekaźnika rozerwało bo był za słaby do prasy i odłamkiem dostał w głowe ale miał operacje i mu go wyciągali ale dalej ma blizne

#392 Share black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 29 listopad 2007 - 22:53

Wypadki w rolnictwie i naszym domu niedzielny majserkowicz
http://www.maxior.pl...dek_w_telewizji


///tylko się nie przestraszyć.

kujawy to jes to!!!!!

#393 Share Kasztanka

Kasztanka

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 237 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Warmia
  • Zainteresowania:szerokie

Napisany 30 listopad 2007 - 00:24

Wypadki w rolnictwie i naszym domu No i właśnie pożałowałam, że to zobaczyłam. Mimo iż jestem z branży medycznej- skóra mi cierpnie na widok odciętych ludzkich członków (bez podtekstów- jakichkolwiek elementów ciała ;) ).

#394 Share wodzu

wodzu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze / Powiat Człuchów

Napisany 30 listopad 2007 - 00:33

Wypadki w rolnictwie i naszym domu

niedzielny majserkowicz
http://www.maxior.pl...dek_w_telewizji


///tylko się nie przestraszyć.

adrenalina trochę podskoczyła.. Przepraszam za to co powiem.. ale takie obcięcie palca to jeszcze jest pół biedy z tym jak by go zmiażdżyło lub urwało w powolny sposób.
Tyle się mówi o piłach a tu taki wypadek, szkoda faceta.

#395 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2007 - 08:34

Wypadki w rolnictwie i naszym domu

niedzielny majserkowicz
http://www.maxior.pl...dek_w_telewizji


///tylko się nie przestraszyć.

Ten koles zrobił to specjalnie? ;) , u kumpla na zakłądzie ucieło gościowi palca a drugi obok chyba w szoku jak zobaczył tego palca wrzucił do pieca, później przyszedł szef przyjechało pogotowie i wszyscy wołają tego palca bo chcieli przyszywać a ten że do pieca wrzucił :)

Kiedyś jak ostrzyłem kontówką norzyki do kosiarki rotacyjnej zeskoczył mi norzyk i docisnołem palca do tarczy jak mi ręka odskoczyła miałem uczuci i wyglądało to tak jak by mi palca odcieło (odbiła się ręka od tarczy i tak wyglądało) więc schyliłem sie pod warsztat szukać palca z tego szoku a palcec cały tylko oszlifowany naskurek ale wrażenie było takie jak by ucieło i zdrętwiała mi reka

#396 Share Hinco

Hinco

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bochnia

Napisany 30 listopad 2007 - 08:42

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Nie zauważyliście że to fotomontaż ? ;)
Dawno to widziałem, palec wygląda jak przyklejony do deski, pozatym stolarz nie da rade patrzeć w osi cięcia i widziec na torze piły palec :)
To było ustawione;P

#397 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 30 listopad 2007 - 10:19

Wypadki w rolnictwie i naszym domu hmmm po dokładniejszym sie przyjżeniu to faktycznie wyglada na celowe. Może ta scena miała pokazać jakie zagrożenie niesie piła tarczowa?? Jak by to była prawdziwa ręka to powinno być dużo krwi na desce. palec faktycznie był przyklejony koniuszkiem a gość cały czas trzymał ten palec w jednym miejscu na desce.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#398 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2007 - 10:39

Wypadki w rolnictwie i naszym domu Nie no faktycznie pic na wodę fotomontaż zdarzało się ze na krajzedze (tzn takiej pile) drasnęło tylko palca a od razu odruchowo człowiek zabiera rękę, sam tak miałem i znajomi że tylko skaleczyło (tzn skaleczyło dziabło głęboko i wyszarpnęło jeszcze kawałek mięsa z palca) a od razu zabiera się rękę, a tu koleś patrzy się i rżnie palucha

Edytowany przez andrzej2110, 30 listopad 2007 - 11:06.
ort + lit


#399 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2007 - 15:55

Wypadki w rolnictwie i naszym domu

hmmm po dokładniejszym sie przyjżeniu to faktycznie wyglada na celowe. Może ta scena miała pokazać jakie zagrożenie niesie piła tarczowa?? Jak by to była prawdziwa ręka to powinno być dużo krwi na desce. palec faktycznie był przyklejony koniuszkiem a gość cały czas trzymał ten palec w jednym miejscu na desce.


Nie koniecznie dużo krwi. Ja osobiście byłem przy takim zdarzeniu i krwi było tyle jakbyś sobie skórę przeciął a to za sprawą adrenalinki. Ja kiedy obciąłem sobie czubek palucha jakieś 11 lat temu to pamiętam ze kwi tez było niewiele.
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wypadki w rolnictwie i naszym domu Dzisiaj, 20:04
  •  

#400 Share gregorychar

gregorychar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:quady przeprawowe
    komputer
    elektronika cyfrowa

Napisany 30 listopad 2007 - 17:30

Wypadki w rolnictwie i naszym domu mi nic takiego sie nie przydażyło ale niue gadajcie o tym bo źle sie teraz czuje ;)
I love quad !!!

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Rośliny po siewie: co im zagraża? zobacz »