pawe5

mercator - dymienie silnika

Polecane posty

pawe5    2

dodam że będą to jego pierwsze żniwa u mnie , silnik nawet po długim postoju odpala od strzała bez dymku a jak się rozgrzeje dymi na niebiesko , po kontroli poziomu oleju widoczny spadek stanu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtoon    8

Niebiesko - wtryskiwacze leją

 

 

Można by wiedzieć jaki silnik?

Edit

Wróć. Doczytałem że ucieka też olej. Więc wychodzi na to że perkins. Wyjścia są dwa przy czym jeśli silnik jest suchy pod spodem zostają uszczelniacze na popychaczach zaworowych. Zakładam, że silnik ma koło 40 lat więc to są raczej te bez sprężynki - kupujesz 8 sztuk tego (http://www.gaska.com.pl/towar/JAG99_0186__Uszczelniacz_zaworu_3637041M1/3323) i po problemie.

 

Edytowano przez wojtoon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

silnik mercedesa wtryskiwacze wykluczam bo były regenerowane . co do uszczelniaczy na trzonkach zaworowych pdodejrzewam że przy zużytych dymił by na niebiesko przy rozruchu a jest odwrotnie nawet po długiej przerwie odpala bez dymu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtoon    8

A jednak... To, że wtryskiwacze były regenerowane to nie oznacza że są ok. Na bank przyszły nowe końcówki. Sęk w tym, że żyjemy w kraju w którym kupienie sprawnej końcówki wtryskiwacza to loteria (u mnie rekord to dopiero 5 końcówka przy silniku deutza).

 

A co do uszczelniaczy to ich jestem niemal w 100% pewien. Silnik nie dymi przy rozpalaniu bo na klawiaturę nie przychodzi jeszcze wystarczające ciśnienie oleju. Jak już pochodzi to wtedy łyka olej, a chmurka zmienia kolor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

o wtryskiwacze jestem spokojny bo mam znajomego co pracuje w tym zakładzie a jeżeli chodzi o głowice trzeba będzie pomyśleć o jej sprawdzeniu w planach jest sprawdzenie ciśnienia sprężania dodam że ciśnienie oleju na zimnym silniku wynosi 6 atm na jałowych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

mdswierzam temat , jakie powinno być ciśnienie sprężania dla silnika om 352

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

po wyjęciu wtryskiwaczy w dwuch gniazdach zauważyłem płyn chlodniczy ,co może być przyczyną , uszczelka czy uszkodzona głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2239

a ja mam taki problem z silnikiem mercedesa ze odpala idealnie, silnik jest suchutki, odma sucha nie dymi po odpaleniu ani pod obciązeniem, a bierze olej wiec co jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

głowica ściągnięta, jutro idzie do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

a ja mam taki problem z silnikiem mercedesa ze odpala idealnie, silnik jest suchutki, odma sucha nie dymi po odpaleniu ani pod obciązeniem, a bierze olej wiec co jest?

Dużo na dzień weznie tego oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    206

mi kiedyś perkins w mf 87 brał olej 1-10 w stosunku do roby ciekawe że bardzo nie dymił i miał siłe okazało się że już prawie pierścieni nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ziel
      Witam,
      mam problem ze sciągnięciem połówki koła od młocarni, ślimak sciągnięty, klin też tylko koło ani drgnie. Było podgrzewane sciągaczem naciągane i bite młotem, ani drgnie..
      jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie?

    • Przez DarekGrzebyk
      Witam co może być przyczyną że zapycha się ciągle podajnik klosowy . Był wymieniany pasek od podsiewacza i to tej wymianie wydaje mi się że trochę za dużo zboza idzie na powrót przez co ten lancuch jak by się nie wyrabiał.  
    • Przez patataj_
      tak jak w temacie potrzebuje podstawowe dane regulacyjne tj. momenty dokręcania wału, kąt wtrysku (pompa rotacyjna cav) luzy zaworowe a najlepiej instrukcje obsługi i katalog części. Pozdrawiam i życzę udanych żniw.
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




    • Przez Ziel
      Witam,
       
      Czy ktoś z was mógłby mi pomóc i przesłać parę wymiarów?
      Najlepiej jakby ktoś zmierzył wysokość zawieszenia nad ziemią przedniej osi ( na środku ) i z tyłu np sit.
      Wydaje mi sie że mam złe opony i sita za mocno są w poziomie co skutkuje gubieniem ziarna. 
      Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj