dzastin125

Belarus 920.4 pozrywane przewody czujnika oleju i inne

Polecane posty

dzastin125    0

Witam,

posiadam ciągnik Belarus 920.4 i przy wymianie oleju dostrzegłem kilka pourywanych przewodów, z racji że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie proszę o poradę jak sprawnie te usterki naprawić.

 

post-59922-0-01674600-1460222019_thumb.jpg

 

 

najistotniejszy jest ten czujnik oleju, którego przewód z niewiadomych mi przyczyn został wytargany, doradźcie proszę jaką wtyczkę dobrać i który przewód o niego doprowadzi

 

1

post-59922-0-72837500-1460222245_thumb.jpg

2

post-59922-0-00419100-1460222251_thumb.jpg

3

post-59922-0-42782100-1460222256_thumb.jpg

Edytowano przez dzastin125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

hmmm... to od czego jest ten przewód tuz obok czujnika? Myślałem że to właśnie tam powinno być

 

Edytowano przez dzastin125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Ten czerwony to szedł do butli powietrza czujnika od kontrolki. Z tyłu butli go masz prawdopodobnie ale jak założysz to będzie świecić Ci kontrolka braku ciśnienia powietrza. Ten przy czujniku to można kupić małą wsuwkę i założyć na jeden pin, podłącz jeden i zobacz czy dobrze ci pokazuje a jak źle to zamień pin w czujniku. Ten przy alternatorze to niebieski a pokazuje Ci obroty? jaki alternator jest? Nie masz czasem jakiego psa że Ci wtyczki odgryzł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

Sprawa czerwonego chyba rozstrzygnięta bo faktycznie kiedyś mi ta kontrolka świeciła a teraz po włączeniu zapłonu nie widać jej na zegarze.

Kabel przy czujniku sprawdzę w dzień bo teraz nie chce kombinować...

Ten przy alternatorze to żółto-zielony... obroty na zegarze pokazuje mi dobrze, ale zauważyłem teraz jeszcze jedną wolną wtyczkę przy wiązce co idzie do alternatora może to od niej...  w dzień zrobię dokładniejsze zdjęcie i umieszczę na forum

Całe to zamieszanie spowodowały chyba ptaszki, bo są ślady po nich w okolicach skrzyni :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki problem zajrzeć do schematu? Przecież zrobienie tego to 10 min roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

Sprawa rozwiązana. Dzięki  damianraki3!  za szybką pomoc, sam bym nie dał rady ;).

Czujnik oleju działa już poprawnie, ten przewód przy alternatorze to była kontrolka braku ładowania (wskaźnik działał poprawnie).

Ze sprawcą zamieszania też miałeś rację, mam półrocznego labradora, któremu spodobał się mój ciągnik i usiłował to przekazać w bardziej widoczny sposób, musze mu zorganizować wybieg chyba gdzie indziej :P

   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj