Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z wymianą elektromagnesu w Renault Ares 620rz

25 odpowiedzi na ten temat

#1 Share michalkowalski115

michalkowalski115

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 42 postów

Napisany 08 kwiecień 2016 - 15:28

Witam. Chcę wymienić elektromagnes w renault ares 620 rz, ponieważ czasami miał problem z odpaleniem. Odkręciłem te trzy śrubki, wszystko odłączyłem, niby go wyjąłem , ale zostało jeszcze takie coś(patrz załącznik). Nie mogę tego wyjąć, tam jest jakaś guma. Nie znam się za bardzo na ciągnikach, więc może ktoś dać jakieś wskazówki jak to wyciągnąć?

Pozdrawiam.

Załączone miniaturki

• 12988043_1052723798122303_1230204774_n.jpg
  • 12939580_1052723788122304_920678977_n.jpg

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Problem z wymianą elektromagnesu w Renault Ares 620rz Dzisiaj, 19:18
  •  

#2 Share jack80

jack80

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 08 kwiecień 2016 - 15:52

odkręć rozrusznik całkowicie,ta część co została jest zamocowana na widełkach które są połączone z bendiksem.Odkręć tą nakrętę na 13 klucz co ją widać i wyjmij śrubę,powinno się poluzować i może uda się wyciągnąć,a jeśli nie to musisz rozkręcic rozrusznik.

#3 Share Uziu92

Uziu92

Uziu92

• Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 08 kwiecień 2016 - 19:31

dokladnie jak pisze kolega, odkrec te srube  co widac i jak wyjdzie to z bani, jak nie to rozrusznik na stol i rozbierasz. Elektorwlacznik jest spiety z widelkami ktore pracuja po tej srubie w.w . a dalej sa zaczepione o kołnierz biendiksa.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

#4 Share AlaCapone

AlaCapone

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 09 kwiecień 2016 - 08:12