Mendieta

Schemat instalacji elektrycznej Ursus C-330

Polecane posty

Mendieta    0

Witam. Potrzebuję jakiegoś dobrego schematu do instalacji elektrycznej w ursusie C-328. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Potrzebuje go do świateł , kierunków , Ładowanie akumulatorów itp. Mam zamiar wziąść za swojego ursusa ;] . Znajdzie się jakiś dobry schemacik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Ok dzięki wszystko już mam. Wiecie może jakieś przyczyny braku ładowania akumulatorów? Światła , kierunki już zrobiłem tylko narazie męczę się z tym ładowaniem. Wasze pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

A masz alternator czy prądnicę?

 

Sprawdź szczotki, regulator, możliwe że przewód jakiś może nie łączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Prądnice mam. Po jakim czasie jak ciagnik pracuje powinna zgasnąć lampa od ładowania lecz ona cały czas sie swieci. Prądnica sprawdzana i chodzi. Nie wiem co może być nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Jak prądnica sprawna to może być regulator niedobry.

Elektroniczny masz czy mechaniczny (duża puszka)?

W mechanicznym czasem zdarza się że styki nie łączyły.

 

Jak masz multimetr lub woltomierz to sprawd czy faktycznie nie ma ładowania (nie pamiętam jak jest sterowana kontrolka).

W mechanicznym możesz odkręcić pokrywę i sprawdzić czy jeden ze szyków jest ciągle zwarty, na drugiej cewce styk powinien "latać" jak szalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

w tym jest problem że ona nie gaśnie w ogóle. Teraz mam pytanie z innej beczki. Coś mi się wydaje że mój ciapek trochę przysłabł . Jeśli bym wymienił filtr powietrza ( mam prawie 25 lat) i filtry oleju i paliwa były by lepsze skutki? przy Filtrze powietrza nie slychać w ogole jakby to powietrze biło , olej był dolewany lecz te siateczki już są bardzo rozwalone. Może to być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Wymiana filtrów powinna trochę pomóc. jeżeli czułeś zmianę mocy podczas jazdy to na pewno musisz wymienić paliwowy i ostojnik przeczyścić.

 

Dalej nie wiem jaki masz regulator, trochę ciężko jest pomóc nie wiedząc za wiele.

Kontrolka świeci bo nie masz ładowania to jest pewne i nawet 3000 obrotów/min nie pomoże.

Jeszcze jedno u Ciebie w instalacji jest + na masie czy po bożemu - na masie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Panowie wymiana oleju i filtra coś pomoże w mocy silnika? Dodam że długo był nie wymieniany. Co jeszcze może pomóc w mocy silnika ? ( Filtry paliwowe wymienione i odstojnik , filtr powietrza czysty) . I jeszcze takie pytanie? Ursus c328 da rade sobie z przyczepa która waży 1,5 tony i ładunkiem 1 tona ( Razem 2,5 tony) . Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Schematy elektryczne są błędne w tych ciągnikach plus akumulatora powinien być podłączony do masy a minus do rozrusznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

W jaki sposób mogę sprawdzić te wtryski i pompe?

Zanieś do fachowca od pomp wtryskowych,jak będziesz u niego remontował to nic nie zapłacisz za sprawdzenie.

Do C-360 za remont pompy i wymianę końcówek wtrysków zapłaciłem 200+100zł,wszystko nowe.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Końcówki można zmieniać w ciemno, te z WUZETEM powinny pare latek pochodzić. A pompę to jak kolega wyżej pisze.

Z tymi końcówkami to róznie bywa .Czasem załozysz WUZETEMU i w sezonie 2 razy bedziesz wymieniał a czasem załozysz THM i dłużej pojezdzisz ........wszystko zalaży na czym sie jezdzi , wymiana filtrow itp.Sam swojego czasu zmieniałem końcówki kupiłem 2 nowe i jedna mi lała , więc teraz niby orginał a tak naprawde to buble.Teraz mam BOSHA i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Mówicie żeby wymienić koncówki czy całe wtryski? Prosił bym linka jak one wygladają i w jakiej cenie je dostanę. Najpierw zajmę się tymi wtryskami a pozniej pompą. A jeszcze takie pytanie , Co może być przyczyną jeżeli olej wyrzuca przy korku którym się wlewa do silnika obok odpręznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Przeważnie wymienia się tylko końcówki,ale to stwierdza pompiarz.

Powinno się robić wtryski razem z pompą,bo jeśli pompa jest słaba to nie wyciśnie takiego ciśnienia na nowych końcówkach i może być gorzej jak było

Jak olej wyrzuca wlewem oleju to bez wymiany zestawu naprawczego się nie obejdzie.

Wskazany pomiar ciśnienia na tłokach.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

czasem tak jest ze wywala olej przy korku a silnik ma dobrą kompresje i ładnie pracuje, mówie to z własnego doświadczenia, zrobiłem już sporo silników w ciapkach i zawsze cześci od tego samego dostawcy zestawy tez takie same i w niektórych po 100 w innych po 1000mth pojawia się olej, są takie co mają nawet 4000mth i jest sucho(ten typ tak ma) bo jak każdy z nich sam robie i sam zazwyczaj docieram to mam pewnośc ze jest ok

ale reszta to juz w innym temacie ten dotyczy scematu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Kolega @asharot dobrze mówi. Te końcówki z WUZETEMU chodzą po 40 zł za sztukę, a w tym sklepie kompletne wtryskiwacze widziałem po 70. A w pompie to wystarcza nieraz wymienić same sekcje tłoczące, to jest do zrobienia samemu, tylko trzeba poczytać trochę o tym. Na wymianę końcówek i tak będziesz musiał jechać do jakiegoś pompiarza żeby je ustawił, więc od razu możesz wziąć pompę do sprawdzenia. Nie zapomnij wymienić podkładek miedzianych pod wtryskiwaczami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Ok czyli wymienić same końcówki wtryskiwacza? ile tych końcówek jest potrzebnych? Czyli co muszę wymontować z ciągnika i zanieść do Pompiarza? Myślice że wymiana zwiększ jego moc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj