Zaloguj się, aby obserwować  
KIJANA14

Olej

Polecane posty

KIJANA14    1

Ile litrów oleju mozna wlać do pronara 1523A ??????

Edytowano przez tommy66692
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Ile litrów oleju mozna wlać do pronara 1523A ??????

Ale do silnika czy skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak kupilem mojego pronara 82sa to w instrukcji bylo napisane, ze w zbiorniku oleju do chydrauliki jest superol cc ( zwykly olej silnikowy w hydraulice!!!)

Czy to mozliwe??? Bo chce przyczepy nim kipowac, a nie wiem, czy cie te oleje nie pogryza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Ja na Twoim miejscu to wymienił bym ten olej na hydrauliczny bo superol nieststy do takich nie należy. W dodatku z tego co czytałem gdzieś w prasie to podczas takich przeciążeń jakie panują w hydraulice zaczyna się pienic a co za tym idzie tracisz cenną siłę oliwy.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

nie radziłbym mieszać olei bo się zważą i zajeździsz pompę a to że masz w hydraulice superol to jest możliwe kiedyś ruski znali tylko superol i przekładniowy więc lali go gdzie popadło może i niektóre pronary też tak mają chociaż ja w 1221A mam w hydraulice hydrauliczny oryginalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzieki. Dobrze wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    3

silnikowy bo to jest związane z tym że uszczelnienia na pompce od układu kierowniczego jak puszcza to olej idzie na silnik a jak byłby hydrauliczny to wiadomo co by mogło być z silnikiem. nie wiem od którego roku coś poprawili i leją hydrauliczny, zobacz na stronie pronaru. swoją drogą to nie znalazłem co to jest -lepszy uszczelniacz czy budowa pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4
Napisano (edytowany)

czy ktoś z was widział pompę, która by przeciekała po osi? większość olei jest w tych czasach mieszalna ze sobą. tutaj bardziej chodzi o zachodnie ciągniki (np. mf) do którego dostaje się inny olej i elektro-hydraulika przestaje działać. ruski działa na każdym oleju (z własnego doświadczenia). PS. ja mam zrobiony oddzielny zbiornik do wspomagania. do hydrauliki idzie teraz hydrauliczny (wolniej ubywa;)

Edytowano przez romano82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj