ROBERTINHO

Zetor 5211 - Przepalająca sie żarówka R2 w lewym przednim reflektorze w masce.

Polecane posty

ROBERTINHO    118

Mam problem z przypalającymi się żąrówkami w zetorze 5211. Otóż z prawym światłem nic sie nie dzieje, działa jak powinno ale lewe światło cały czas sie tam przypala  żąrówka R2. Nie wiem co możę być przyczyną. Dodam, że gdy zapaliłem te  światła dosłownie na chwile to żarówka jest bardzo gorąca, A po niedługim czasie sie przypala. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

posprawdzaj styki masę te kostki co wpinasz żarówkę bo może na niej jest luz i się grzeje


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

a ile Ty masz lat ze zadajesz takie pytania? jak się da to można lekko zaciski scisnac podgiac wyczyścić a jak nie to wymienić kostki na nowe


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak patrzę jakie tematy powstają tu zaczynam być w przekonaniu że coraz więcej tu dzieci, bądź ludzi którzy nie mają z kim o czymś pogadać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTINHO    118

Powiem szczerze 20. Nie znam sie na elektryce zbytnio dlatego założyłem tu temat lecz jeśli twierdzicie że jestem dzieckiem to się mylicie. Zawsze myślałem że to forum jest po to żeby pomagać no ale widzę że się chyba myliłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Patrząc na tematy no niestety tak jest. Pytanie czemu pali mi się żarówka jest po prostu tak banalne że lepiej go nie zadawać. W takim wypadku sprawdzasz po kolei wszystko poczynając od tej żarówki przez kostkę kable, masę bo tu tkwi problem skoro druga Ci się nie przepala i uwierz mi że przez forum to się nie naprawi. Forum jest owszem po to aby porozmawiać dowiedzieć się czegoś zapytać ale nie w tak błahej sprawie jaką jest żarówka.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kellyq    224

Może zapytam tutaj o coś. Mianowicie jakie idą żarówki (typ) do reflektora dachowego w zetorze 5211?

 

Nie mam zetora a muszę to wiedzieć, chce zrobić swapa szkieł z zetora do moto enduro, pomoże ktoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Oczywiście chodzi o przednie? To są zwykłe światła mijania, żarówka R2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj