Sztuk

Zetor 7745 przekaźniki??Brak wszystkiego co elektryczne.

Polecane posty

Sztuk    3

Witam.

 

Problem jest następujący. Zakupiłem rok temu zetora 7745. Wszystko w pełni sprawne, wszystkie światła, radio itp oprócz wentylacji (przy włączaniu było tylko tyknięcie). Podczas pracy i długiego używania świateł (halogeny przód tył, halogen do orki) grzała się stacyjka ale było ok. Po pewnym czasie znikneły mi przednie halogeny radio i światła w kabinie, po jakiś 2 miesiącach znikneła mi reszta tzn tylne halogeny, halogen do orki oraz postojówki. Zostały kierunkowskazy, światła przednie długie i krótkie oraz o dziwo zaczą się kręcić jeden wentylator (połamany chyba).. Przegrzebałem kupę tematów na tym forum i innych i prawdopodobnie sa to przekaźniki. Chciałbym dowiedzięć się czy waszym zdaniem są to przekaźniki, oraz gdzie moge je znaleźć??? Prosiłbym o dokładne podanie miejsca ponieważ w czym jak w czym ale w elektryce ciągnika jestem laikiem.. Czy tego przyczyną może być sama stacyjka...???\

 

Z góry dziękuje za pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sztuk    3

niech bedzie po twojemu elektryk ale znajomy poszedł i mu całą instalacje po swojemu zaczą przerabiać i po jakimś czasie nic nie miał... Sam jakoś doszedł tołku żeby pare żarówek świeciło a tutaj gieneło wszystko sekcjami. po to jest forum zęby sobie podpowiadać. Albo stacyjka albo przekaźniki. Ktoś kto się zna przybliży mi więdze na ten temat i już nie będzie aż tak zielony i nawet prowadząc do elektryka będe widział co mam powiedzieć.. nie dam sobie robić burdelu w elektryce... dlatego pytam.. wymianą przekaźnika nic nie namotam..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017