Skocz do zawartości

Zdjęcie

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share siemens75

siemens75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:North city :)

Napisany 24 marzec 2016 - 14:41

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Wrzucam jakby ktoś szukał. :)

 

 

Pozdrawiam

Załączone miniaturki

  • 2951741200_1368450456.gif

Edytowany przez siemens75, 24 marzec 2016 - 14:42.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator. Dzisiaj, 10:31
  •  

#2 Share zetores

zetores

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 463 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 marzec 2016 - 23:03

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator. Jaki typ alternatora
?
Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

#3 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 25 marzec 2016 - 21:30

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

A co za różnica?



#4 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 09 październik 2016 - 07:00

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Różnica jest zasadnicza, gdyż schemat jest poprawny tylko dla alternatora z wewnętrznym regulatorem napięcia.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#5 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 11 październik 2016 - 12:14

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Z zewnętrznym regulatorem podłączenie jest takie same. Nawet w przypadku regulatora mechanicznego, których raczej już się nie stosuje.



#6 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 12 listopad 2016 - 08:29

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Przedstawiony schemat jest poprawny tylko dla alternatora z wewnętrznym regulatorem napięcia. Dla alternatora z zewnętrznym regulatorem taki regulator musi znaleść się na schemacie - w przeciwnym przypadku taka instalacja nie będzie działać prawidłowo.

 

Jeśli dla kogoś brak regulatora napięcia na schemacie nie wpływa na jakość i wartość napięcia to nie mam pytań! Dalsze rady takich osób skończą się zniszczeniem akumulatora lub nawet części instalacji.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator. Dzisiaj, 10:31
  •  

#7 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 12 listopad 2016 - 11:18

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Możesz pokazać gdzie napisałem, że brak regulatora na jakimś schemacie nie wpływa na wartość napięcia? Bo ja nie widzę. Jak dla mnie to na tym schemacie może nie być nawet alternatora, nawet sam schemat jest potrzebny tyle co drzwi w lesie. 



#8 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 13 listopad 2016 - 09:53

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Jeszcze raz powtórzę to, co napisałem w poprzednim poście i potwierdzam:

Przedstawiony schemat jest poprawny tylko dla alternatora z wewnętrznym regulatorem napięcia. Dla alternatora z zewnętrznym regulatorem taki regulator musi znaleźć się na schemacie - w przeciwnym przypadku taka instalacja nie będzie działać prawidłowo, zaś upieranie się i udowadnianie, że jest inaczej jest pozbawione jakichkolwiek podstaw.

 

Napisałeś, czy nie napisałeś jest nieistotne, gdyż tu nie o to chodzi lecz o uporczywe trwanie w przekonaniu, że schemat jest poprawny bez regulatora napięcia a to nieprawda, co postaram się udowodnić, ale po kolei, że tak powiem ad rem.

 

Nie napisałeś, bo nie mogłeś, albowiem nie rozumiesz tego, że brak regulatora dla alternatora z zewnętrznym regulatorem wpływa na zmianę napięcia. Napięcie bez regulatora będzie zbyt wysokie i co gorsze będzie ciągle rosło, ponieważ nie ma elementu, który będzie je regulował, właśnie tego regulatora napięcia. Ja to napisałem, nie Ty. Ja to napisałem, dlatego że Twoje twierdzenie o braku regulatora na schemacie nic nie zmienia jest błędne i tożsame z powiedzeniem, że napięcie także nie ulegnie zmianie – jeśli tego nie rozumiesz to już nie wiem, jak mam to napisać prościej, abyś zrozumiał. Nie rozumiesz lub nie chcesz zrozumieć.

 

Bez regulatora instalacja jest niekompletna i błędna! Schemat niepoprawny! Praca z taką instalacją elektryczną doprowadzi do zniszczenia akumulatora – a dalsze upieranie się, że schemat jest dobry nie ma sensu.

 

Napisałeś poprzednio cytuję: „A co za różnica?” – skoro dla Ciebie nie ma różnicy, czy w instalacji znajduje się alternator z wbudowanym regulatorem, czy alternator z zewnętrznym regulatorem, którego na schemacie nie ma a powinien – to jasno wskazuje, że dla Ciebie nie wpływa to na wartość napięcia, albowiem gdybyś wiedział, że wpływa to nie wprowadzałbyś w błąd innych uczestników forum i nie napisał tego zdania.

Dalej. W odpowiedzi na mój post: „Różnica jest zasadnicza, gdyż schemat jest poprawny tylko dla alternatora z wewnętrznym regulatorem napięcia.” napisałeś nadal trzymając się swojej wersji cytuję: „Z zewnętrznym regulatorem podłączenie jest takie same. Nawet w przypadku regulatora mechanicznego, których raczej już się nie stosuje.”  – dla Ciebie podłączenie jest takie samo dla dwóch różnych a nawet trzech alternatorów w domyśle poprawne, czyli znów brak regulatora napięcia na schemacie nic nie zmienia. Wyjaśniam dla nie wtajemniczonych regulator napięcia utrzymuje bez mała na stałym poziomie napięcie wytwarzane przez alternator (reguluje napięcie ładowania akumulatora w granicach ok. 13.8-14,4V mimo zmian obrotów silnika i obciążenia alternatora). Brak regulatora napięcia doprowadzi do przeładowania akumulatora. Skoro dla Ciebie brak tego regulatora nie ma znaczenia to jednoznacznie suponuje, że także napięcie nie zmieni się, bo gdybyś wiedział, że się zmienia (i to diametralnie), nigdy byś tego zdania nie napisał.

Z innej strony. Skonstruowanie instalacji elektrycznej dla alternatora z zewnętrznym regulatorem wg tego schematu skończy się tragicznie dla akumulatora i dla wszystkich żarówek, jak również wszelkich innych odbiorników, które będą używane a Ty twierdzisz, że schemat jest poprawny – gratuluję wiedzy. Widzę, że dla Ciebie brak tego elementu nic nie znaczy.

Nawet w tym poście napisałeś cytuję: „…Jak dla mnie to na tym schemacie może nie być nawet alternatora, nawet sam schemat jest potrzebny tyle co drzwi w lesie.” Zarówno brak w tym schemacie regulatora, a tym bardziej alternatora sprawia, że ten schemat jest niepoprawny i co więcej układ elektryczny oparty na takim schemacie (pozbawiony regulatora, czy alternatora) nie będzie działał poprawnie, zaś napięcie na zaciskach akumulatora bez regulatora będzie za wysokie i będzie rosło aż doprowadzi do zniszczenia akumulatora (w skrajnym przypadku nastąpi jego wybuch, spowodowany nagromadzeniem się gazów przy zatkanych odpowietrznikach). Bez alternatora zaś napięcie w układzie będzie zbyt niskie (brak ładowania), bez mała równe napięciu na zaciskach akumulatora i będzie spadać zależnie od stanu naładowania akumulatora proporcjonalnie do poboru prądu przez odbiorniki (tj. kontrolki, żarówki a szczególnie świece żarowe i rozrusznik podczas każdorazowego odpalania silnika) co będzie prowadzi ć rozładowywania akumulatora, aż do całkowitego jego wyczerpania.

 

Nadal brniesz w ślepą uliczkę upierając się, że schemat jest poprawny, co gorsza wyrzucasz ze schematu alternator (cytuję: "... może nie być nawet alternatora..."). Co więcej kolega @siemens75 zamieścił ten schemat zapewne po to, aby ktoś z niego skorzystał, ale Tobie on przeszkadza skoro twierdzisz, że jest niepotrzebny (cytuję: "...nawet schemat jest potrzebny tyle co drzwi w lesie"). Ja zaś twierdzę, że jest potrzebny, gdyż nie wykluczone, że komuś się przyda lub nawet już się przydał.

 

Żeby było jasne. Tu nie chodzi o to: Czy napisałeś , czy nie napisałeś, że brak regulatora na schemacie nie wpływa na wartość napięcia? – tylko o to, że ten schemat jest poprawny tylko dla jednego rodzaju alternatora a mianowicie z regulatorem wewnętrznym i nie chcesz się przyznać, że popełniasz błąd pragnąc zmienić główny nurt myślowy; takie rzeczy ze mną nie przejdą. I nie pisz teraz, że wiesz jak zmienia się napięcie, bo gdybyś to wiedział, nie napisałbyś takich rzeczy, jak w poprzednich postach. I nie próbuj uciekać się do wykrętów. Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką, ale uporczywe trwanie w nim już szatańską.

 

Z każdym kolejnym postem coraz bardziej pogrążasz się, tylko nie wiem po co?!


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#9 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 13 listopad 2016 - 11:38

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Trzy rzeczy:

Napięcie bez regulatora będzie zbyt wysokie i co gorsze będzie ciągle rosło, ponieważ nie ma elementu, który będzie je regulował,

Akurat jest dokładnie odwrotnie, alternator nie będzie ładował wcale, magnetyzm szczątkowy wirnika nie wystarczy.
 

Brak regulatora napięcia doprowadzi do przeładowania akumulatora.

Jak wyżej. Doprowadzi najwyżej do rozładownia akumulatora.
 

Widzę, że dla Ciebie brak tego elementu nic nie znaczy.

Dla mnie nic nie znaczy brak dwóch elementów, trzech, a nawet całego schematu. Bo to co powinno być w instalacji to mam w głowie. To są absolutne podstawy, a jak ktoś tego nie wie, że alternator musi współpracować z regulatorem, to nawet milion schematów mu nie pomoże. Ale ok, skoro masz większą wiedzę (co pokazałeś w powyższych cytatach) możesz dalej pisać wywody pokroju powyższego postu. A użytkownicy ocenią czy będzie to dla nich przydatne czy nie.

 

 



#10 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 571 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 13 listopad 2016 - 12:08

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

  tu nie ma co oceniać bo to jest radosna twórczość i tyle  

  koleś robi to i w innych tematach , kopiuje teksty z instrukcji itp.  a nie rozumie co z czym się je 

 

 

PS.  zgadzam się z ostatnim zdaniem tu chyba jakieś szatan ma wpływ na to co on wypisuje  :D  :D  :D

        zaraz dostane elaborat o poprawnej pisowni i niskim wykształceniu  ;)


Edytowany przez marko-kolo, 13 listopad 2016 - 12:33.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator. Dzisiaj, 10:31
  •  

#11 Share siemens75

siemens75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:North city :)

Napisany 15 listopad 2016 - 17:17

Schemat instalacji elektrycznej C360 wersja na alternator.

Na schemacie najważniejsza jest stacyjka, aby nie stać z miernikiem i nie zastanawiać się co do czego :)

 

Reszta to zależy od umiejętności :)



Podobne tematy alternator c360 c-360 -u-r-s-u-s-