masiak28

mocowania błotników przód Renault Ceres 345X

Polecane posty

masiak28    0

Witam koledzy, 

 

planuję założyć do swojej Reni błotniki na przód - błotniki zakupione ale niestety cena mocowań to jakaś masakra. Czy robił ktoś z was samodzielnie mocowania ? Macie może jakieś zdjęcia itp. 

Jeśli też można to niech ktoś podrzuci jak to wygląda w oryginale 

 

z góry dzięki za pomoc 

 

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w starszych ceresach wygląda to tak

FD000540_______UN15FEB95.gif


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiak28    0

dzięki to mi nawet wystarczy, żeby samemu zrobić 

u mnie wygląda to w ten sposób - i co mam odkręcić te 4 śruby i tam zamontować błotnik ? tam jest też miejsce smarowania - najlepiej, żeby ktoś miał fotkę z oryginału 

 

c1a09b4d9fbbb5c4med.jpg

Edytowano przez masiak28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiak28    0

do renówki ponad 650zł - jakaś masakra. A ma ktoś może jak to w forterze wygląda ? poszukam jeszcze używanych mocowań - mam taki jeden punkt w Ostrołęce - jak będę w najbliższym czasie przejeżdżał to zajadę i może coś się uda wykombinować a jeżeli nie to młotek, spawarka i trzeba robić :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wywal zaślepki, pod nimi z pewnością jest gwint, dajesz jakąś tulejkę, jak na schemacie nr. 20 i na to podstawa 19


tak wygląda w starszej serii

 

4691704_2013-12-15_12-22-07_452.jpg4691706_2013-12-15_12-22-17_596.jpg4691705_2013-12-15_12-22-33_243.jpg


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj