Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kac


177 odpowiedzi na ten temat

#1 Share grzecho106

grzecho106

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Zamościa

Napisany 21 marzec 2008 - 20:29

Kac Napewno każdy z nas spotkał sie z takim uczuciem jak kac.Co robicie aby nie męczył kac!!! <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kac Dzisiaj, 09:11
  •  

#2 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 21 marzec 2008 - 21:36

Kac "Najlepsze na kaca jest powietrze z materaca" :lol: <_< . A tak na serio zeby nie mieć kaca trzeba po prostu nie pić <_< :lol: .Mi najlepiej pomaga ciepła herbatka z cytrynką :) .


PS .Znajomy na kaca pije mleko :lol: :)
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#3 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 21:40

Kac oo a to zależy od orgnizmu jdnemu jedno drugiemu co innego służy, ale na kaca giganta, takigo co to na drugi dzień ani jeść ani żyć wogóle ani oddychać cherbatka z lipy po kilkunastu minutach jak ręką odjoł naprawde spróbujecie lipa ma bardzo silne właściwoci odtruwające

ps. a jak to nie pomaga to tylko wlew dla krowy, poważnie duża dawka glukozy działa osłonowo na wątrobe, "zawodowcy" na farmie notorycznie chodzą do weterynarza po wlewy

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Kac Dzisiaj, 09:11
  •  

#4 Share krolikNH

krolikNH

    Retired Moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 4622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR
  • Zainteresowania:Rolnictwo, speedway, dobra fotografia

Napisany 21 marzec 2008 - 21:43

Kac

Napewno każdy z nas spotkał sie z takim uczuciem jak kac.Co robicie aby nie męczył kac!!! <_<


Forum rolnicze, a wy tu o pijaństwie... <_<

Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.


#5 Share TumeK

TumeK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polandia
  • Zainteresowania:To co widać:]

Napisany 21 marzec 2008 - 22:07

Kac najlepiej dzien wczesnije przegryzac cytryna ;]
Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

#6 Share MECHANIZATOR

MECHANIZATOR

    Kierownik Wycieczki z PGR Manieczki

  • V.I.P.
  • rank
  • 1735 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:Machanizacja rolnictwa, Historia mechanizacji rolnictwa, nasiennictwo, rolnictwo ogólnie

Napisany 21 marzec 2008 - 22:09

Kac

Forum rolnicze, a wy tu o pijaństwie... <_<


w dodatku w wielki piatek - apokalipsa !!!
^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje www.youtube.com/watch?v=qHOJw56b5Vc
DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/

"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

#7 Share toniekmf255

toniekmf255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 21 marzec 2008 - 22:11

Kac Święta sie zbliżają i niektórzy już dziś myślą o kacu <_<
Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

#8 Share krolikNH

krolikNH

    Retired Moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 4622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR
  • Zainteresowania:Rolnictwo, speedway, dobra fotografia

Napisany 21 marzec 2008 - 22:14

Kac Oj panowie panowie zostawcie ten temat na po świętach... W tym szczególnym okresie chyba troszke niewypada co nie??? <_<

Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.


#9 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 21 marzec 2008 - 22:19

Kac trzeba najpierw sie dowiedzieć jak leczyć bo jak już jest kac to za późno napisanie tematu na forum <_<

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#10 Share aldanio

aldanio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 22:24

Kac jak to mówią "Na kaca jest najlepsza praca" i "Czym sie strułeś tym się lecz" najwazniejsze jest dobrze rozgrzac zoładek czyms cieplym herbata itp.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kac Dzisiaj, 09:11
  •  

#11 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 21 marzec 2008 - 22:26

Kac

Oj panowie panowie zostawcie ten temat na po świętach... W tym szczególnym okresie chyba troszke niewypada co nie??? <_<

Lepiej zapobiegać niż leczyć <_< :lol:
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#12 Share Grzesiek0090

Grzesiek0090

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrołęka

Napisany 21 marzec 2008 - 22:42

Kac hehe no albo co dzien popijac %% i kaca nie bedzie <_<

#13 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 22:44

Kac znajomy mojego taty to bierze 100 bimbru i wysypuje do niego papierek pieprzu i to wypija i mowi ze to najlepszy sposob na kaca <_<
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#14 Share zetor5321

zetor5321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 764 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrum polski

Napisany 21 marzec 2008 - 22:45

Kac a ja nie pije i nie mam kac-a

#15 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 21 marzec 2008 - 22:59

Kac

znajomy mojego taty to bierze 100 bimbru i wysypuje do niego papierek pieprzu i to wypija i mowi ze to najlepszy sposob na kaca <_<

kolega robi tak samo <_< :lol:
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#16 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 23:52

Kac Abo nie pić albo pić cały czas żeby nie doprowadzić sie do takiego stanu jak KAC. <_<
A najlepiej to pić z umiarem i wątroba ani głowa nie bedzie boleć.
Powinno sie dobrze zakąszać bo w tedy organizm lepiej przerabia alkohol i nie pić byle czego, no i nie mieszać składników bo może być nie wesoło <_<

#17 Share dawdfarmer

dawdfarmer

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:nowy garwarz ok.Ciechanowa
  • Zainteresowania:piłka nożna i oczywiście rolnictwo

Napisany 22 marzec 2008 - 08:07

Kac najlepiej na kaca jest dzień przed kacem nie pić <_< :lol: <_< :lol:
U-R-S-U-S C330 siła i potęga

#18 Share helus89

helus89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyske

Napisany 22 marzec 2008 - 08:50

Kac ja jak wiem ze bede pil to tak ze 2 moze 3 godziny wczesniej boiore tabletke na bol glowy i na drugi dzien jest w miare ok <_< swieta ida to temat powstal hehehe

#19 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 22 marzec 2008 - 08:52

Kac

ja jak wiem ze bede pil to tak ze 2 moze 3 godziny wczesniej boiore tabletke na bol glowy i na drugi dzien jest w miare ok <_< swieta ida to temat powstal hehehe

bierzesz tabletki :lol: :lol: :lol: kumpel raz zapomniał ze wział tabletke i zaczął pic to jak wypił 2*50 to stracił przytomnośc <_<
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kac Dzisiaj, 09:11
  •  

#20 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2008 - 09:13

Kac

ja jak wiem ze bede pil to tak ze 2 moze 3 godziny wczesniej boiore tabletke na bol glowy i na drugi dzien jest w miare ok :lol: swieta ida to temat powstal hehehe

Stary a jaką tabletkę bierzesz? <_< Bo jesli coś na paracetamolu to wystarczy 1 - 2 lata brać tą tabletke i popijac drinkiem i po wątrobie, w usa w 70 - 80tych latach była plaga na marskość wątroby co się okazało przyczyną był paracetamol czyli wszystkie popularne przeciwbólowe popijane drinkami.

Tak jak pisałem wyżej na kaca osłonowo glukoza na wątrobe oraz wit C i wapno bo to alkochol wypłukuje, a tak pozatym jest przecież 2KC działa jak ręką odjoł no ale 7zł można i na inne lekarstwa przeznaczyć bo dla jednego 2kc a innemu 2 żywce bardziej w smak <_<

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Przekuć na sukces kaprysy pogody! zobacz »