Skocz do zawartości

Zdjęcie

CB radio

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share GospodarstwoErica

GospodarstwoErica

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 21 marzec 2016 - 21:02

CB radio

Witam kolegów .

Od jakiegoś czasu planuje wstawić sobie do ciągników i kombajnu CB i w związku z wolnym czasem którym teraz dysponuje chciałbym zadać kilka pytań.

Jakie radia polecacie ?

czy przykładowo takie radia wystarczą?? :http://konektor5000....zestaw-cb-radio        LUB             http://konektor5000....zestaw-cb-radio

No i jak to wygląda czy nie lepiej wyposażyć się w "krótkofalówki" no jestem zielony w tym więc pytam:D

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
CB radio Dzisiaj, 01:43
  •  

#2 Share Uziu92

Uziu92

Uziu92

• Members
  • PipPipPip
  • 1310 postów
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 21 marzec 2016 - 21:34

CB radio

co do radia i te co pokazales to one uchodza za szumofony, choc do ciagnika powinno wystarczyc, ja polecam Ci yosana 120, mam w osobowym ponad 2 lata z antena president ml 145 na magnesie i radio jak za te kase to wymiata, nigdy nie ma problemu z odsluchem i nadawaniem, wyraznie slychac zawsze wszystko. A i jest radio koreanskie czy japonskie nie chinskie, jak mi padnie to na pewno kupie drugie takie same.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

#3 Share peny259

peny259

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 110 postów

Napisany 22 marzec 2016 - 07:28

CB radio Midland Alan miałem trzy takie i jak podepniesz dobra antenę to bardzo fajnie się to zgrywa. i ceny bardzo przystępne

#4 Share dacjan123

dacjan123

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 33 postów

Napisany 22 marzec 2016 - 21:06

CB radio polecam Ci mindlad 100 plus i dobra jakąś antenę ja mam prezydent antenę i takie radia w ciagnikach i kopanie i jestem zadowolony

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama