Slawek0

Deutz Fahr Agrotron 120 mk3 (2001) - problem z odpaleniem

Polecane posty

Slawek0    3

Witam,

 

Deutz Fahr Agrotron 120 MK3 [2001r.]

 

Opis problemu:

Maszyna ma problem z odpaleniem za każdym razem, gdy jest ciepły i zimny. Gdy maszyna już odpali, wszystko jest OK i nie gaśnie. Tak jak by miał problem z ciśnieniem, podaniem paliwa przy odpalaniu. Żeby go odpalić trzeba, kręcić nim z dobre 3 min, prawie akumulator się rozładuje...

Na wstępie powiem, że układ paliwowy jest wszędzie szczelny.

 

Pytanie:

Co może być problemem? 

Czy problemem mogą być pompy wtryskowe?

Czy problemem może być pompka paliwowa?

Czy problemem może być układ elektryczna, jakaś kostka czy coś?

 

Pozdrawiam, 

Sławek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

podstawowe pytanie czy zaworek trzyma ciśnienie po za tym pompka zasilająca jest sprawna bo jak zużyta to może być taki objaw jak ty masz. oleju ci nie przybywa. ? bo jeśli tak to oringi na Pompkach mogą przepuszczać paliwo .a dym jakiś leci jak kręcisz rozrusznikiem. ? bo jak nie to zasilanie nie sprawne a jak biały dym to mogą być sekcje dorzniete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

podstawowe pytanie czy zaworek trzyma ciśnienie po za tym pompka zasilająca jest sprawna bo jak zużyta to może być taki objaw jak ty masz. oleju ci nie przybywa. ? bo jeśli tak to oringi na Pompkach mogą przepuszczać paliwo .a dym jakiś leci jak kręcisz rozrusznikiem. ? bo jak nie to zasilanie nie sprawne a jak biały dym to mogą być sekcje dorzniete

Dawno,ale to naprawdę dawno takiego steku bzdur nie słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

@Slawek0

Masz 100% pewności, że układ paliwowy szczelny?

U mnie co jakiś czas pojawia się problem z pękającymi przewodami powrotnymi z wtryskiwaczy. Po nocy nie chce odpalać.

Wystarczy wymiana tych przewodów i problem znika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Bzdura, nieszczelność na powrocie powoduje tylko wyciek paliwa.Przewody przelewowe łączą się za zaworem ciśnieniowym paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Mam ten ciągnik 8 lat, kilka razy już miałem problem z tymi wężykami i dlaczego zawsze po ich wymianie problem z zapowietrzaniem znika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Jaki problem z wężykami. Przecież masz je wymieniać co 1000h lub raz w roku. Chociaż dobre zamiennik czy ori wytrzymują 3000-5000h. Poza tym któż to może wiedzieć co masz poprzerabiane. Więc ty odpowiedz na pytanie dlaczego tak się u ciebie dzieje. Bo schemat układu paliwowego mam w dokumentacji i w głowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj