marek71a

mf365problem

Polecane posty

marek71a    0

witam wszystkich dzisiaj zauwazyłem że nie wyłącza mi się przedni napęd kontrolka nie świeci przód ciągnie cały czas co moze być przyczyną?

Edytowano przez tommy66692
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Napęd masz załączany mechanicznie tak?

Jeśli tak to spraw czy czasami nie spadła dźwignia włączająca napęd <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0
Napęd masz załączany mechanicznie tak?

Jeśli tak to spraw czy czasami nie spadła dźwignia włączająca napęd <_<

Napęd załancza się elektrycznie (przyciskiem).

 

Nikt nie spotkał się z takim przypadkiem?

 

nie pisz posta pod postem

Edytowano przez tommy66692
laczenie postow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22
Napęd załancza się elektrycznie (przyciskiem).

 

Nikt nie spotkał się z takim przypadkiem?

 

nie pisz posta pod postem

 

czy w tytule tego tematu chodzilo ci o to że masz MF 3650 jezeli tak to sa 3 prawdopodobne powody takiej sytuacji.

1. Brak zasilania elektrozaworu ( przerwany przewód, zaśniedziała końcówka )

2. uszkodzony lub źle wyregulowany czujnik pomiaru szybkosci jazdy

3. uszkodzony obwód w panelu autotronic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0
czy w tytule tego tematu chodzilo ci o to że masz MF 3650 jezeli tak to sa 3 prawdopodobne powody takiej sytuacji.

1. Brak zasilania elektrozaworu ( przerwany przewód, zaśniedziała końcówka )

2. uszkodzony lub źle wyregulowany czujnik pomiaru szybkosci jazdy

3. uszkodzony obwód w panelu autotronic

To jest ferguson 365 z przednim napędem wyłanczany elektrycznie .Kontrolka nie świeci a przedni napęd jest włączony cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

i jak rozwiazales ten problem??? czy do tego elektrozaworu ma dochodzic napiecie gdy naped ma byc wylaczony ??czy jak??? bo rozumiem ze ten elektrozawor otwiera lub zamyka przeplyw oleju ktory zalacza sprzeg od napedu najlepiej gdybys mial jakis schemat , moze ktos ma katalog czesci do masseyów A NAPEWNO KTOS MA TYLKO NIECHCE SIE PODZIELIc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo75    1

uważaj bo następne co sie zepsuje to skrzynka napędu przedniego mostu, wczoraj był klient, który ma mf2640 i też się nie rozłączyło i rozsypała się cała skrzynka razem z obudową-pech w tym, że jest to niedostępne.


Części do maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

kolego ale mf 2640 a mf z serii 3xx to dwie inne bajki w twoim przypadku to napewno nie wylaczala sie blokada mostu a tu nie wylacza sie tylko naped bez blokady tzn , moment obrotowy dochodzi do przedniego mostu ale jest on rozdzielany na dwa kola pomoca dyferencjalu wiec w pracach polowych nic nie powinno sie stac bo naped to naped a nie ozdoba , chyba ze uzywa sie go w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0

kolego ale mf 2640 a mf z serii 3xx to dwie inne bajki w twoim przypadku to napewno nie wylaczala sie blokada mostu a tu nie wylacza sie tylko naped bez blokady tzn , moment obrotowy dochodzi do przedniego mostu ale jest on rozdzielany na dwa kola pomoca dyferencjalu wiec w pracach polowych nic nie powinno sie stac bo naped to naped a nie ozdoba , chyba ze uzywa sie go w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj