Skocz do zawartości

Zdjęcie

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lols123

lols123

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 14 marzec 2016 - 15:52

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Chciałbym się dowiedzieć głównie jeżeli ktoś posiada opinie na temat tych ciągników jaką mają masę rzeczywiście a nie wagę z Danych technicznych oraz czy waszym zdaniem poradzą sobie z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym o masie ponad 2 tony??

 



Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C330M w bardzo dobrym stanie


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15900.00 PLN
  • 22 mar 2017
Fendt 818 TMS 1 Własciciel


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Fendt
  • 195000.00 PLN
  • 15 sty 2017
Massey-Ferguson 255


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Massey Ferguson
  • 21500.00 PLN
  • 18 mar 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4 Dzisiaj, 23:14
  •  

#2 Share Armag

Armag

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSI/LLU

Napisany 18 marzec 2016 - 16:47

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

nowsze Deutze zawyżają moc silnika



#3 Share lols123

lols123

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 19 marzec 2016 - 16:44

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Gdzie takie informacje uzyskałeś ??



#4 Share Armag

Armag

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSI/LLU

Napisany 19 marzec 2016 - 20:06

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

dwóch sąsiadów kupiło nowe. 140KM jeden drugi 82KM. Pierwszy przy 4kach obrotowych kvernelandach na 3 klasie ma problem, drugi przy przyczepie 12t wielton sam nim jeździłem i miał co robić, a mój stary agroprima 85KM miał jeszcze zapas mocy jak przyczepę pożyczałem do kukurydzy


a co do agregatu 2t raczej sobie poradzi tylko do 2,5m szerokości przy agregacie biernym typu kultywator i wał strunowy ewentualnie wał cross kill albo cambella. Ja na agregacie 3m szer biernym case chcę wziąść 116KM bo na comon railu a tam wystarczy inne oprogramowanie pompy i masz +20KM a to czasami wystarczająco żeby np 4ki obrotowe na glinie 3 klasy spokojnie pracować



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4 Dzisiaj, 23:14
  •  

#5 Share lols123

lols123

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 19 marzec 2016 - 20:14

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Obecnie u mnie z zestawem Uprawowo siewnym Lamborghini 90km lata 2,7m trzy rzędy łap i wał packera plus poznaniak 410  i z Lemkenem 4 skibowym więc myślę, że te 115km później 130km będzie dawał radę w 3m aktywnym pracował u mnie w okolicy koleś takim aktywnym 116km ciągnikiem tylko,że 6 garowym i nie miał problemu tylko obawiam się,że 4garowy może mieć problem ze stabilnością.



#6 Share Armag

Armag

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSI/LLU

Napisany 19 marzec 2016 - 20:24

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Ilość cylindrów robi różnicę. Weź fendt 310 lsa na przykład. Starocie a idzie i pracuje jak czołg "radziecki" ten fendt u mnie we wsi idzie w 4kach obrotowych na 3 klasie gliny nie drenowanej i nawet nie stęka. facet go do agregatu ścierniskowego 3m podczepia i też lekki dymek tylko puści na glinie a nie staje. jednak co 6 cyl to nie 4 ale tak to już jest że ekonomia emisji spalin nie przekłada się na żywotność i bezawaryjność maszyn


Edytowany przez Armag, 19 marzec 2016 - 20:38.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4 Dzisiaj, 23:14
  •  

#7 Share Lukasz789

Lukasz789

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów

Napisany 19 marzec 2016 - 22:35

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Porządny diesel musi czasem zakopcić i nie ma na to rady.

Wszystkie filtry cząstek,adblue,EGR tylko pogarszają jego pracę.

Ale na stabilność nie zawsze ilość cylindrów ma wpływ,w niektorych ciągnikach rożnica w masie i wymiarach między 4 a 6 cylindrami jest tak mała że nie warto jej brać pod uwagę.

 




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy