Polecane posty

AREK5211    0

Tak jak kolega wyżej napisał lepiej tam nie grzebać dawka paliwa jest ściśle dopasowana do charakterystyki silnika więc każda zmiana może przynieść więcej złego niż dobrego. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

idzie zmniejszyć ale nie na pompie :P wymień końcówki wtrysków bo jak leją to więcej paliwa przepuszczają ;) mocy mniej a paliwa więcej idzie wtedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ale jakby wtrysk lał to by było widać czarny dym z komina, a zmniejszenie dawki nie polecam bo ciegnik będzie mulny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam do was kilka pytań mianowicie 1 jak można rozpoznać że pompa wtryskowa wymaga już regeneracji, i czy znacie jakiś dobry zakład w lublinie który regeneruje pompy wtryskowe oraz wtryskiwacze?

2 Jestem zmuszony zmienić uszczelkę pod głowicą w moim zetorze ale nie wiem jak się do tego zabrać więc proszę o pare porad w tym zakresie.Dzięki wszystkim za odpowiedzi :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki a możesz powiedzieć gdzie dokładnie i czy ty albo ktoś z twoich znajomych u nich robił i czy dobrze robią?

Edytowano przez Zetor5211itT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki a możesz powiedzieć gdzie dokładnie i czy ty albo ktoś z twoich znajomych u nich robił i czy dobrze robią?

 

robiłem u nich pompę od c330, znajomy tez dawał im pompę od 3p, ja jestem zadowolony,

dali rok gwarancji ;)

masz tu numer do nich:

Tel.: 81 517 51 66

Kom.: 606 827 272

zadzwoń zapytaj czy robią do zetorów i jaki koszt,


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciał bym się jeszcze was zapytać jak demontuje się pompe wtryskową czy wystarczy odkręcić te 3 nakrętki i odczepić przewody , czy trzeba coś jeszcze rozkręcać, oraz na co uważać przy demontarzu pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Jeśli to w zetorze typu 5011-7045 to tak .Jest to filtr hydrauliki magnetyczny z sitkiem.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    13

Występuje tylko w 7011 wink.gif Zwiększa dawke paliwa, przez co dostaje "kopa" przy odpalaniu, kiedyś brat zapomniał wcisnąć tego przycisku i kręcił baardzo długo i zapalił z wielkim bólem-dodam ze bylo to lato.

Hmmm.... ciekawe. Tez tak mam nawet w lecie. Ale myślałem że to przypadłość tego egzemplarza. Widziałem kiedyś kilka 7011 i żaden nie zapał na tym "starcie" a ładnie odpaliły. A mój bez "startera" ani rusz. Jak wciśne ten guzik to pali jak nowka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Kiedyś podobnie uruchamiało się ciężarową skodę. W nowym powinien palić beż tego, a używało się tego zimą tak jakby ssanie. wiekowa pompa juz nie trzyma fabrycznych parametrów i dlatego jeden pali bez, a drugi musi z.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Po to jest ten guzik żeby go używać. Ja używam tylko w zimie jak ciepło to pali. Z tego co słyszałem to nie zwiększa dawki paliwa tylko przyśpiesza zapłon.............


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

A ja uważałem że to z moim zetorem jest coś nie tak a tu widze każdy pali z tym przyciskiem, chociaż latem w słoneczny dzień to i da sie odpalić bez tego. Co jedno zauważyłem to po wciśnieciu tego przycisko bardziej u mnie kopci przez kilka minut jak bez wciśnięcia.


URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mosfet    0

To zależy w jakim Zetorze, ja mam model 6748 i olej do smarowania leje się do pompy do wbudowanego zbiorniczka, nie pobiera sobie z silnika :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeski15    63

Witam! Wczoraj odpalając Zetora wskoczył na większe obroty ale zaraz spadł i chodził normalnie. Poodśnieżałem trochę i go zgasiłem. Po pół godziny miał ciężko zapalić, gdy zapalił wszedł na bardzo wysokie obroty pochodził z 3 sekundy i zgasł. Próbowałem drugi raz tak samo. Pali ciężko, potem duże obroty i gaśnie. Spróbowałem trzeci raz i to samo. Pedałem ani manetką nie da się regulować obrotów. Co może być przyczyną?

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Miałem to samo sekcje się zacięły, lepiej nie próbuj już odpalać bo silnik wtedy wskakuje na bardzo wysokie obroty i coś może trzasnąć, albo nie będzie można go normalnie zgasić. Wyjmuj pompę i zawieź do dobrego pompiarza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeski15    63

Dzięki :) Zdemontowałem już pompę. Rozebraliśmy jedną pokrywę z tatą i stwierdziliśmy że niech to robi mechanik i umówiliśmy się na poniedziałek.

Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Pozdrawiam Łukasz !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj