Zaloguj się, aby obserwować  
Pawet

Fendt 714 VARIO czy Valtra T140

Polecane posty

brzozak2    241

e tam, zaden problem olej nagrzac, wrypac traktorowi czujke i nie pojedzie jak sie nie nagrzeje do danej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

ale tego ci fabrycznie nie zrobią sam musisz grzebac.a valtra jak zrobi swoja to może ominie ten błąd wiec wsiadasz i jedziesz :D


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

to nawet w axionie w mechanicznej przekladni tak jest :D przy minus 15 trzeba poczekac pare minut, zeby zgasla kontrolka, a jak sie probuje jechac to komp blokuje skrzynie i trzeba jeszcze raz ciagnik uruchomic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak to czytam to zastanawiam się czemu niektórzy na siłę chcą udowodnić, że Vario to złom. Np w dużym mrozie nie chodzi( skrzynie powershift też muszą się nagrzać, w moim MF przy temperaturze oleju poniżej 0 nie można zmienić półbiegów), i na pewno będzie gorsza i droższa od bezstopniówki Valtry itp. Rozumiem, że można lubić inne marki ale trzeba mieć jakieś sensowne argumenty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Drogi Mariuszu-jeżeli to do mnie pite-to kompletnie chybione-jeżeli zadałbyś sobie trudu i poczytał moje wypowiedzi to bez trudu dostrzegłbyś że z pewnością nie jestem antyfanem marki Fendt-ba nawet jestem jej fanem-w swoich wypowiedziach zwracałem jedynie uwagę na to aby nie patrzeć na Fendta bezkrytycznym wzrokiem-z pewnością jest to bardzo dobra firma-ale oprócz niej istnieje inna-całkiem niegorsza.

PS.Zdarzało mi się zmieniać półbiegi w JD przy dokładnie -29 C -krótko po odpaleniu tak że z pewnością olej miał temperaturkę ujemną :D

Co do Valtry-i sensownych argumentów-z pewnością dobry ciągnik i o wielu oryginalnych rozwiązaniach-ale na rynkach światowych niezbyt rozpowszechnioną-w Polsce-dzięki dobremu marketingowi -jeden z hitów (swoją drogą mało brakowało abym kupił właśnie Valtrę)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiadomo, że w ciągniku zawsze jest coś co można poprawić, ale po co na siłę robić problemy. Działanie skrzyni w niskich temperaturach poprawi zastosowanie innego oleju, nie wiem jak jest w innych skrzyniach bezstopniowych z pracą na mrozie, ale każda wykorzystuje silniki i pompy hydrauliczne i problemy techniczne będą podobne, także nie dotyczy to tylko Fendta.

Po drugie to nie wiem czy jest potrzeba pracy ciągnikiem w takich warunkach, przy -30 raczej w pole się nie jeździ, a do wożenia paszy dla bydła itp są ciągniki pomocnicze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A jak dzwoni znajomy aby go z zaspy wyciągnąć ?

Wożenia bel też dokonuję JD-bo

-stoi pierwszy z brzegu :D

-jak mam śnieg -wiem że ostatnimi czasy towar mocno deficytowy -ale zdarzało mi się już na własnym podwórku Zetorem i C-360 tak zakopać że historia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

Prawda jest taka, że Chellenger, Valtra, MF i Fendt należą do tej samej korporacji (AGCO) więc wszystkie te marki dzielą się w pewnym stopniu swoją technologią.

MF i Chellenger dostały od Fendta przekładnie Vario, a Valtra ma sprzęgło HiTrol zwane u Fendta Turbomatic. Fendt jest najbardziej prestiżową marką w tej korporacji i to on dostaje jako pierwszy nowe rozwiązania więc Chellenger, Valtra i MF nigdy nie będą od niego lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

tzn jest w opcji sprzeglo hydrokinetyczne, ale czy to patent fendta to nie wiem, calkiem mozliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
czesc.moim zdaniem oba są dobre i weś Fend

haha fajne masz zdanie a może jakieś argumenty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj