Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case 4240 slabe cisnienie

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kafarek1123

kafarek1123

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 06 marzec 2016 - 20:47

Case 4240 slabe cisnienie Witam.wczoraj pisalem o problemie wolnego unoszenia podnosnika w moim case 4240.niektorzy sugerowali mi zbyt niskie cisnienie pompy. Czy mozna regulowac to cismienie a jesli tak to w jaki sposob.bede wdzieczny za kazda pomoc bo mam case od niedawna i jestem zielony w tym temacie.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Case 4240 slabe cisnienie Dzisiaj, 19:26
  •  

#2 Share jaco512

jaco512

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 06 marzec 2016 - 20:58

Po co zakładasz kolejny temat? Po pierwsze to musisz zmierzyć ciśnienie w hydraulice, bo nikt na odległość nie stwierdzi bez żadnych pomiarów. Wspomaganie i wyjścia hydrauliki normalnie działają? Jeśli podnosi pług ale wolno to masz gdzieś nieszczelność i ucieka olej bokiem albo przytkany jest przewód, jakby pompa dawała słabe ciśnienie miałbyś problem podnieść coś cięższego na podnośniku.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share kafarek1123

kafarek1123

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 06 marzec 2016 - 21:23

Case 4240 slabe cisnienie Rzeczywiscie bez sensu zakladalem mowy temat ale dopiero zalozylem konto i jeszczse sie motam.podnosi kazdy sprzet tyle ze strasznie wolno.nie przerywa wiec bede musial tak jak mowisz sprawdzic cisnienie u mechanika.pod kabina idzie sporo przewodow i jeden z tych metalowych jest troche zagiety bo kiedys powiesilem traktor na bagnie.moze tam jest za duzy opor

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share andrzej78

andrzej78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 229 postów
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 07 marzec 2016 - 23:37