Zaloguj się, aby obserwować  
lukim23

Skrzynia biegów w MTZ 920.3

Polecane posty

lukim23    0

Witam

Panowie mam pewien dylemat czym różni się zsynchronizowana skrzynia od niezsynchronizowanej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

w synchro jest 1 bieg mniej co daje przy reduktorze i polowych 4 przelozenia mniej czyli 14 biegow a nie 18. predkosci sa inaczej rozlozone ale ich wystarcza tylko przy obciazeniu na ostatnim biegu trzeba pomoc sobie polbiegami. glowna zaleta synchro jest to ze biegi wchodza bez zgrzytow i lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

tzn od 2km/h wzwyz. predkosc mozna dobrze dostosowac. jak komu malo albo ciagnik do warzywek potrzebny to w opcji jest reduktor biegow pelzajacych jesli sie nie myle to 6 tys kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

zle sie wyrazilem. chodzilo mi o biegi polowe. w starej skrzyni zdaje sie jest 10 biegow szosowych i 8 polowych(ktorych praktycznie nie uzywam jak robie mtz). jak jest w tej synchronizowanej skrzyni? biegi wchodza lekko?? zgrzyta cos pomimo synchronizacji? po prostu czy jest lepsza od tej starej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

3 polowe i 4 szosowe z reduktorem 6+8=14. biegi wchodza bez zgrzytow chyba ze jakos sie zle wlaczy to czasami bo trzeba bieg wlaczac plynnym ruchem. ja nie jezdzilem na starej skrzyni ale wujas jak sie naszym przejechal to powiedzial ze nie ma porownania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

Siema chlopaki troche z innej beczki ale najlepiej mi sie ten temat nadal ...

chodzi mi o MTZ 82 kupilismy go w oplakanym stanie i byl remont zagladalismy do skrzyni wszystko wygladalo cacy no nic

zlozylismy wszystko ok biegi chodza wszystko dziala ale jak wyjechalismy na droge to nic nie slychac tak skrzynia wyje olej jest wszystko dziala tylko ten huk co to moze byc mam zamiar rozebrac ale czy warto ??? ciagnik przerobil moze ze 100mth i stoi bo nikt nie chce jezdzic :) moze mieliscie podobny problem z gory dzieki ;) aha remont byl w ubieglym roku zlozylem go na poczatku tego roku :)

 

to ten ciagnik

http://www.agrofoto.pl/forum/MTZ-82-image132599.html


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

Pomoze mi ktos ?? nikt nie mial takiego przypadku ?


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj