Uszlachetniacze do dpf
Przez
SZKOPSSON, w Płyny eksploatacyjne, filtry
-
Podobna zawartość
-
Przez Padykilos
Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam .
-
Przez lukasz0920
Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego
-
Przez rolkam72
Witam. Otóż sprawa wygląda tak ciągnik zetor 10245 ma słabe ciśnienie na wale a mianowicie 1.8 wolne obroty zimny 5 wysokie. 0,5 wolne obroty rozgrzany 3 wysokie rozgrzany. Obawiam się że będzie wał do szlifu i nowe panewki jednakże na czas żniw chcielibyśmy odkręcić misę w razie co założyć nowa pompę oleju i jeśli się da to wymienić panewki od bez odjezdzania silnikiem. I tu moje pytanie czy da się wymienić panewki bez odkręcania silnika bo korbowodowe to ok ale główne? Z góry dziękuję za wszelakie sugestie i podpowiedzi
-
Przez rolkam72
Witam .
Otóż mam takie zapytanie .
Posiadam w swoim zetorze 10245 pompę oleju silnika z mechanizmem wywazajacym tzn z walkami wywazajacymi i jest mały problem.
Ciśnienie oleju po odpaleniu wynosi około 7bar po chwili pracy silnika tzn około 5 min spada do granic 5,5i tak się utrzymuje do prawie pełnego rozgrzania .
Po złapaniu temperatury spada do granic 3
Wszystkie wyniki na poziomie 800 obr silnika
Po rozgrzaniu w polu w pracy tzn około 1800obr w granicach 2.5bara na wolnych obrotach przy 800 około 0.5
Temperatura wody 80stopni cały czas podczas pracy
Chciałbym się zabrac za przejrzenie wału panewek jednak co z tą pompa zrobić .
Pobliski zakład od silników nie regeneruje ani nie sprawdza tych pomp a jak dokładnie przerobić na zwykłą nie chcą do końca powiedzieć .
I tu pytanie odnośnie konkretnej firmy ,zakładu który sprawdza ewentualnie regeneruje te pompy aby wykluczyć że to nie ona jest przyczyną złego ciśnienia .
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie
-