Kris94

Belarus 920.4 Czy warto kupić? zmiany względem mtz 82

Polecane posty

Kris94    23

Witam. Przymierzam się do kupna nowego ciągnika za premię z młodego rolnika i trochę interesuje mnie Belarus 920.4. Obecnie mam MTZ 82 z 95 roku którego mamy od nowości więc trochę znam ten ciągnik ale z racji że jest już trochę wysłużony myśleliśmy nad zmianą na nowy. Oglądałem Ursusa C380, C382, Farmtaka 675, 685, myślałem też nad NH TD5.85 Case Farmall A85 itp. jednak opinie o tych nowych ciągnikach raczej nie są zbyt dobre, sporo się czyta o zdarzajcyh się awariach skrzyń, rewersów, usterkach elektroniki itd. w prawie nowych sprzętach do tego ceny też nie zachęcają jak i ceny części zamiennych. I ostatnio pomyślałem nad Belarusem w którym byłby już przedni most krzyżakowy, szerokie ogumienie i skrzynia zsynchronizowana, orbitrol w standardzie więc zawsze jakiś rozwój względem mtz-a z którym ogólnie nie miałem dużych problemów oprócz wycieków, luzów w układzie kierowniczym i raz naprawy wodzików w skrzyni. Jak myślicie te nowe 920 są lepsze od mtz-ów, jest może mniej wycieków, jak sprawuje się ta zsynchronizowana skrzynia 14/4, jest lepsza od starej 18/4 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7941

jak na to co sie zmienilo to nie sa warte tej ceny i nie sa lepsze, czerwone byly nie do zajechania, te nowe to juz nie to samo, po za tym roznicy nie odczujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

tylko sprawdz normy ekologiczne silników bo tu na forum ktoś pisal ze te białorusy nie spełniają norm euro i nie zwracaja za nich dotacji nie wiem czy to prawda ale tak ktoś tu pisał 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Prawda ale to modele takie jak 820, 920, czy 920.2 nie mają i sprzedawane są chyba już zarejestrowane jako używane a jako że teraz wyłącznie sprzęt nowy to odpadają. Dopiero modele z 4 lub 5 po kropce się nadają bo mają normę EURO IIIA i IIIB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

ok kolego chciałem Ci tylko podpowiedzieć ale widzę że wiesz o co chodzi za mną nie przemawia technika wschodnia kiedyś też jeździłem czymś takim


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

I na podnośniku monoblok jest duża różnica w udźwigu. A w przeciekach różnie zależy od sztuki na jaką się trafi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj