Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym


43 odpowiedzi na ten temat

#21 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 15:56

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

po to żeby nie były podparte



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dzisiaj, 17:15
  •  

#22 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 16:09

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym No dobra ustawiam tak zawory i potem sprawdzam popkę.
A jak się to sprawdza?

#23 Share Zetor-Team-7711

Zetor-Team-7711

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 28 luty 2016 - 16:10

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Kąt wtrysku ustawiasz za pomocą rurki kapilarnej.



#24 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 16:18

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Ja coś czuje że muszę poszukać dobrego majstra co mi to ogarnie i będzie ok. Bo jak ja się za to wezmę to mogę bałaganu narobić...

#25 Share Robertkujawy

Robertkujawy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 646 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 18:35

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Kupiłeś ciągnik do remontu Szukaj mechanika

#26 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 18:45

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym W sumie sam widziałem co brałem. Ogólnie ciągnik jest w miarę zdrowy. Tylko ten wyciek mnie zastanawia...

#27 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 28 luty 2016 - 21:43

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

autoostrowski-skad masz takie dane-chyba nie z instrukcji napraw,

trzeba poluzowac pompe i nia pokrecic, moze byc nawet konieczne wyciecie zabka na walku napedowym pompy, najlepszy patent jaki widzialem to kawalek drutu nawiniety pod nakretke mocujaca pompe-po jego wyjeciu nie chcial palic. :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#28 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 luty 2016 - 21:18

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

@jacus o jakie dane ci chodzi



#29 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 29 luty 2016 - 22:48

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

pierwsza normalna diagnostyka , jeśli jest kompresja ok .

a jeśli nie sprawdzasz kompresji to ustaw zawory

ssący 0.3  

wydech 0.4

na zimnym

sprawdzić pompkę zasilająca bo rzeczywiście kolor dymu odpowiada za zapowietrzanie lub za kat wtrysku

nie chce mi sie isc do garazu-ale na pewno wymiary luzu sa inne, chyba 0,25 i 0,35 z dokladnoscia co prawda do 0,05-ale jak meches ustawi na 0.4 to bedzie 0,5


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#30 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 luty 2016 - 23:05

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

@jacus jak naprawisz kiedyś silnik z takimi objawami jak kolegi to będziesz wiedział czy 0.05 różnicy na zaworach naprawi awarię i koniec tak delikatnie ci powiem bardzo malutkie doświadczenie kolego masz w mechanice.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dzisiaj, 17:15
  •  

#31 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 29 luty 2016 - 23:29

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

ja nie jestem zawodowym mechanikiem -ale sie bawie w naprawy i dlatego korzystam z literatury i dlatego cie poprawiam, czy roznica 1mm w ta czy tamta w silniku ma jakies znaczenie-nie wiem -nigdy nie sprawdzalem-zawsze ustawiam tak jak pisze, 

kolega darkoe juz pewnie wie czemu ktos sprzedal ten ciagnik- z opisu wynika ze kat wtrysku jest do zmiany-czy jest pozny czy wczesny-musialbym do ksiazki zajrzec , a silnik niedlugo do kapitalki.

chlopek roztropek taki jak ja poluzowuje pompe i nia kreci-od silnika i do silnika -slucha i patrzy kiedy najlepiej chodzi, jak to nie pomoze to pompa do sprawdzenia albo silnik do remontu


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#32 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 luty 2016 - 23:35

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

oj kolego dla ciebie  0.05 czy 1mm to prawie to samo o czym możemy dyskutować



#33 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 01 marzec 2016 - 05:26

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Niebieski dym świadczy raczej o spalaniu oleju.Stukop prawdopodobnie pochodzi z panewek,szukaj lepiej mechanika od napraw głównych silników.

Edytowany przez asharot, 01 marzec 2016 - 05:29.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#34 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2016 - 08:55

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady...

Znalazłem już mechanika. w przyszłym tygodniu mam mu zaprowadzić ciągnik... Z opinii wiem że jest bardzo dobry. 

Z wstępnej diagnozy stwierdził że delikatny stukot może odpowiadać za zły kąt wtrysku, jeżeli ciągnik nie ma zbyt dużych przedmuchów na odmie to pierścienie powinny być dobre ale do pewności ma sprawdzić kompresje. Ogólnie ma sprawdzić wszystko. rozrząd, kąt wtrysku itd..

 

Jak będzie zrobiony to powiem co było nie tak...

 

pozdrawiam



#35 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 192 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 01 marzec 2016 - 09:18

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Właśnie to nie paliwo tylko olej ci pierścionki pompuja a stukot to masz wypukane tulejki w korbowodach.

#36 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2016 - 09:38

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

jak by była to tulejka to by nie było słychać tego stukotu u góry silnika przy głowicy. a wczoraj właśnie się dokładnie przysłuchałem temu stukowi i słychać go na trzeciej głowicy od strony kabiny


ja obstawiam jeszcze że przyczyną mogą być uszczelniacze na zaworach



#37 Share Dewro

Dewro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LHR

Napisany 01 marzec 2016 - 11:43

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Nie ma uszczelniaczy na zaworach.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

#38 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2016 - 12:22

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym To jak zawory są uszczelnione?

#39 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 192 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 01 marzec 2016 - 14:40

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

jak by była to tulejka to by nie było słychać tego stukotu u góry silnika przy głowicy. a wczoraj właśnie się dokładnie przysłuchałem temu stukowi i słychać go na trzeciej głowicy od strony kabiny.
Zadales pytanie my ci podpowiady a ty ciągle jesteś na nie tylko wiesz swoje po co pytasz jak wiesz najlepiej dodam tylko ze tyle zrobiłem napraw silników i cos na ten temat wiem.
ja obstawiam jeszcze że przyczyną mogą być uszczelniacze na zaworach


Edytowany przez robert1226, 01 marzec 2016 - 14:43.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dzisiaj, 17:15
  •  

#40 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2016 - 16:04

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Pytanie było odnośnie czy ktoś zna dobrego mechanika. A wszyscy pisali co może być przyczną. Mnie to nie boli. Fajnie że użytkownicy chcą pomóc... Po to jest to forum. Tylko jeden napisał prywatnie i podał mi namiary na servis w Kaliszu.
I guzik kogo obchodz ile ty silników naprawiłeś. Jak nie posłuchasz i nie obejrzysz to możesz zgadywać tylko co mu jest...

Podobne tematy pompy wtryskowe zetor 7245 układ palwowy