darkoe

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Polecane posty

darkoe    10

W sumie sam widziałem co brałem. Ogólnie ciągnik jest w miarę zdrowy. Tylko ten wyciek mnie zastanawia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

autoostrowski-skad masz takie dane-chyba nie z instrukcji napraw,

trzeba poluzowac pompe i nia pokrecic, moze byc nawet konieczne wyciecie zabka na walku napedowym pompy, najlepszy patent jaki widzialem to kawalek drutu nawiniety pod nakretke mocujaca pompe-po jego wyjeciu nie chcial palic. :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

pierwsza normalna diagnostyka , jeśli jest kompresja ok .

a jeśli nie sprawdzasz kompresji to ustaw zawory

ssący 0.3  

wydech 0.4

na zimnym

sprawdzić pompkę zasilająca bo rzeczywiście kolor dymu odpowiada za zapowietrzanie lub za kat wtrysku

nie chce mi sie isc do garazu-ale na pewno wymiary luzu sa inne, chyba 0,25 i 0,35 z dokladnoscia co prawda do 0,05-ale jak meches ustawi na 0.4 to bedzie 0,5


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@jacus jak naprawisz kiedyś silnik z takimi objawami jak kolegi to będziesz wiedział czy 0.05 różnicy na zaworach naprawi awarię i koniec tak delikatnie ci powiem bardzo malutkie doświadczenie kolego masz w mechanice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

ja nie jestem zawodowym mechanikiem -ale sie bawie w naprawy i dlatego korzystam z literatury i dlatego cie poprawiam, czy roznica 1mm w ta czy tamta w silniku ma jakies znaczenie-nie wiem -nigdy nie sprawdzalem-zawsze ustawiam tak jak pisze, 

kolega darkoe juz pewnie wie czemu ktos sprzedal ten ciagnik- z opisu wynika ze kat wtrysku jest do zmiany-czy jest pozny czy wczesny-musialbym do ksiazki zajrzec , a silnik niedlugo do kapitalki.

chlopek roztropek taki jak ja poluzowuje pompe i nia kreci-od silnika i do silnika -slucha i patrzy kiedy najlepiej chodzi, jak to nie pomoze to pompa do sprawdzenia albo silnik do remontu


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Niebieski dym świadczy raczej o spalaniu oleju.Stukop prawdopodobnie pochodzi z panewek,szukaj lepiej mechanika od napraw głównych silników.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoe    10

Dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady...

Znalazłem już mechanika. w przyszłym tygodniu mam mu zaprowadzić ciągnik... Z opinii wiem że jest bardzo dobry. 

Z wstępnej diagnozy stwierdził że delikatny stukot może odpowiadać za zły kąt wtrysku, jeżeli ciągnik nie ma zbyt dużych przedmuchów na odmie to pierścienie powinny być dobre ale do pewności ma sprawdzić kompresje. Ogólnie ma sprawdzić wszystko. rozrząd, kąt wtrysku itd..

 

Jak będzie zrobiony to powiem co było nie tak...

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

Właśnie to nie paliwo tylko olej ci pierścionki pompuja a stukot to masz wypukane tulejki w korbowodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoe    10

jak by była to tulejka to by nie było słychać tego stukotu u góry silnika przy głowicy. a wczoraj właśnie się dokładnie przysłuchałem temu stukowi i słychać go na trzeciej głowicy od strony kabiny


ja obstawiam jeszcze że przyczyną mogą być uszczelniacze na zaworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Nie ma uszczelniaczy na zaworach.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

jak by była to tulejka to by nie było słychać tego stukotu u góry silnika przy głowicy. a wczoraj właśnie się dokładnie przysłuchałem temu stukowi i słychać go na trzeciej głowicy od strony kabiny.

Zadales pytanie my ci podpowiady a ty ciągle jesteś na nie tylko wiesz swoje po co pytasz jak wiesz najlepiej dodam tylko ze tyle zrobiłem napraw silników i cos na ten temat wiem.

ja obstawiam jeszcze że przyczyną mogą być uszczelniacze na zaworach

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoe    10

Pytanie było odnośnie czy ktoś zna dobrego mechanika. A wszyscy pisali co może być przyczną. Mnie to nie boli. Fajnie że użytkownicy chcą pomóc... Po to jest to forum. Tylko jeden napisał prywatnie i podał mi namiary na servis w Kaliszu.
I guzik kogo obchodz ile ty silników naprawiłeś. Jak nie posłuchasz i nie obejrzysz to możesz zgadywać tylko co mu jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregov0    0

Polecam serwis CAŁKA w Kaliszu, pompy i wtryskiwacze robią już ładnych parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

No właśnie pytales o co innego ale ci dalem do zrozumienia ze nie potrzebny ci remont samej pompy tylko całego silnika a ty zaraz podskakujesz a to ile silników zrobiłem to dlatego napisałem żeby poprzeć to ze mam jakieś doświadczenie w tej kwestii a nie jestem całkiem zielony jak zrobisz to daj znać kto miał racje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Witam,poszukuję dobrego mechaniora do pomp wtryskowych ''starszej generacji'' lokalizacja to wschodnie mazowsze (Karlusin odpada)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tombien
      Podnośnik w moim Zetorze od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie. Gdy zaczepię coś cięższego to po rozgrzaniu na podniesionych ramionach opuszcza trochę i podnosi z powrotem do góry. Po prostu "faluje" maszyną na podnośniku. Po opuszczeniu ramion słychać w środku obudowy podnośnika specyficzne brzęczenie-syczenie. Po wyłączeniu pompy dźwięk ustaje. Gdy zostawię podniesione ramiona w górze i zgaszę silnik to powoli się opuszczają. Szukałem informacji na ten temat ale zdania się różne: rodzielacz lub oringi w nim, zespół tłoka z cylindrem lub zawór przeciążeniowowy lub filtr oleju. Czy ktoś zna 100% procentową przyczynę tego zachowania?
       
      Drugie pytanie: Żeby dotrzeć do rozdzielacza trzeba kabinę ściągać?
    • Przez milosz320
      Witam zdecydowałem się na zakup zetora 7245 i zaczeliśmy poszukiwania w internecie pełno jest ogłoszeń głównie są to sprowadzane odmalowane i odpicowane na sprzedaż ciągniki.
      Chciałbym dowiedzieć się jak sprawdzić taki ciągnik przed kupnem wiadomo że silnika nie da się prześwietlić ale chodzi mi o taki podstawowe rzeczy jakie macie sposoby i chciałbym się
      dowiedzieć jeszcze jak sprawdzić przedni napęd po włączeniu że rzeczywiście działa?. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez farmer200011
      Piszę ten temat poniweaż nie moge znalesć podobnego jeśli przeoczyłem przepraszam
      a więć mam zamiar kupić zetora 7245 lub 6245 posiadam 15 h mam już ursusa 360 i 330
      chodzi mi o dostępnosć częsci , spalanie i wytrzymałosć z dóry dzięki
    • Przez Michaerek
      Chce wymienić zębatke bez rozpołowiania ciągnika myślę że jest jakiś sposób żeby ją wyjąć proszę o rady.
    • Przez Sławek123
      Witam,
      Mam problem dotyczący wspomagania w zetorze 7245. Na zimę wjechałem traktorem do garażu. Wszystko sprawnie działało. Niestety gdy tydzień temu wyprowadziłem traktor na zewnątrz zorientowałem się, że wspomaganie kierownicy przestało działać. Nie wiem co może być tego przyczyną. Co mogło ulec awarii?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj