Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym


43 odpowiedzi na ten temat

#1 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2016 - 21:02

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Witam poszukuję dobrego mechanika  od pompy wtryskowych, Dobrze by było żeby był z okolic:

Kalisz

Konin

Turek

Koło

ponieważ z tych okolic pochodzę...

 

 

Pytam o to ponieważ przy moim Zetorze od pewnego czasu z tłumnika wydobywa się paliwo.

Wtryski sprawdziłem miały wszystkie jednakowe ciśnienie 19 Mpa

W dodatku kopci jak parowóz

A z silnika słychać dziwny metaliczny stukot

 

Wydaje mi się że to sprawka układu paliwowego.

Za pomoc i dobre rady z góry dziękuje.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dzisiaj, 15:44
  •  

#2 Share szeik812

szeik812

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2016 - 21:22

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym kąt wtrysku masz dobrze ustawiony? wyjmowałeś pompę może? od kiedy Ci się tak dzieje? u mnie było tak samo w zetorze 7245 bo przy zakładaniu pompy paliwowej bardzo trzeba uważać na wycięcia w pompie i wałku :)

#3 Share Zetor-Team-7711

Zetor-Team-7711

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 27 luty 2016 - 21:29

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Wtryski przy zetorze 7711 mam na 175 ustawione
a za metaliczny stukot mogą odpowiadać głowice

#4 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2016 - 21:34

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

kątu nie sprawdzałem jak wyjmowałem wtryski (głupota). Zamiast sprawdzić od razu jak wyciągałem

pompy nie wyjmowałem

dzieje się to od kiedy go mam czyli od listopada 2015

z początku był to delikatny wyciek paliwa ale teraz wydaje mi się że się nasiliło.

zaraz jak go kupiłem kopcił mocno po zapaleniu do momentu aż sie nie rozgrzał 

teraz jak go zapale to świata nie widać tak kopci... a rozgrzać go nie mogę bo roboty w polu nie ma narazie. używam go do przywożenia belek przez ten czas nie zdąży się nagrzać 


jedną głowicę wymieniałem po ułamanej końcówce wtryskiwacza i od tamtej pory słychać ten dziwny stukot



#5 Share Zetor-Team-7711

Zetor-Team-7711

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 27 luty 2016 - 21:51

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Co się działo po urwaniu końcówki?

#6 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2016 - 21:58

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

co się działo?

chyba co się stało

do wymiany była głowica i tłok

(zobacz w mojej galerii)

a czemu się ułamała kto to wie

prawdopodobnie przez zgięte szpilki trzymające wtryskiwacz w głowicy



#7 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2016 - 22:09

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Jeśli odkąd go masz to pierwsze do sprawdzenia kompresja .

na jaki kolor dymi?

czy dymi z wszystkich cylindrów ?

czy wtryski czyli końcówki są wszystkie jednakowe?

czy nie są pod innym katem obsadzone?

czy nie ma np. dwie podkładki pod wtryskiem, lub jej brak żeby nie urwało  znów końcówki wtryskiwacza .

luz zaworów.

ustawienie rozrządu z katem wtrysku.

i czy przy wymianie głowicy był zmieniany tłok i czy na taki sam.

a dopiero wtedy naprawa pompy wtryskowej.

 

 


Edytowany przez autoostrowski, 27 luty 2016 - 22:16.


#8 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2016 - 22:12

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

a zła kompresja może być przyczyną nie spalania paliwa?



#9 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 658 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 08:27

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

raczej brak kompresji mówiąc inaczej musiałaby być skrajnie niska . Jak wstawiałeś końcówkę do wtryskiwacza to ustawiłeś w odpowiedniej pozycji-kreska na kreskę ?


nowy

 
 
 
 
 
 

#10 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 09:19

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Tak. Udało mi się idealnie ustawić kreska w kreske.

Ale jak by miał brak kompresji to by falował na obrotach... Tak mi się wydaje. Bo pamiętam jak mojego ojca C-330 była już tak dojechana i falowała na obrotach. Zaprowadziliśmy ją do remontu to mechanik powiedział że to falowanie może być przyczyną braku kompresji. Po remoncie było wszystko ok.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dzisiaj, 15:44
  •  

#11 Share Zetor-Team-7711

Zetor-Team-7711

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 28 luty 2016 - 11:24

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Zawory bym sprawdził. A czy może masz jakiś filmik jak silnik pracuje? 



#12 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 12:01

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Jutro nagram filmik.

Zawory były regulowane...

Teraz mam pytanie
Czy zawory powinno się regulować na zimny czy na ciepłym silniku?
Bo teori i zdań jest bardzo wiele na ten temat.
Ja regulowałem na zimnym

#13 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 12:14

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

a ja miałem kilka pytań i zero odpowiedzi ponowię zasadnicze pytanie kolor dymu



#14 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 12:44

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dość mocno kopci na biało siwo
Zaraz po zapaleniu pojawia się niebieski dymek ale mówią ze to normalne

#15 Share Zetor-Team-7711

Zetor-Team-7711

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 28 luty 2016 - 12:56

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Zawory reguluje się na zimnym, lekki niebieski dymek na zimnym silniku to normalne 



#16 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 12:56

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

pierwsza normalna diagnostyka , jeśli jest kompresja ok .

a jeśli nie sprawdzasz kompresji to ustaw zawory

ssący 0.3  

wydech 0.4

na zimnym

sprawdzić pompkę zasilająca bo rzeczywiście kolor dymu odpowiada za zapowietrzanie lub za kat wtrysku



#17 Share Zetor-Team-7711

Zetor-Team-7711

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 28 luty 2016 - 13:48

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Jeśli silnik stuka masz zbyt szybki kąt wtrysku 



#18 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 14:54

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Szybki kąt wtrysku? Z takim czymś się nie spotkałem... Zły kąt to tak.
Sprawdzenie kompresji nie mam możliwości bo nie mam do tego przyżądów.

I co mi takie ustawienie zaworów da jak kolega wyżej zaproponował? W intrukcji jest chyba jednakowa na oba zawory.

#19 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 15:36

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym

Nie ma znaczenia większego czy dyszkę w tą czy w tą odnośnie zaworów

kompresja to podstawa

kolega z szybkim kątem ja go rozumie a kolega nie bo kolega tylko instrukcję czyta i tu mamy problem z porozumieniem się a gdy by to było po angielsku to ilu cwaniaczków do tłumaczenia by było a po polsku ciężko zrozumieć ,kolega z szybkim katem ma rację i dym siwy za to odpowiada ,,tyż,, specjalnie tak napisałem bo pawlaków większość z naz rozumie



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym Dzisiaj, 15:44
  •  

#20 Share darkoe

darkoe

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2016 - 15:53

Dobry mechanik lub warsztat zajmujący się pompami wtryskowymi i ogólnie całym układem paliwowym To po co mam tak ustawiać zawory skoro to nie ma znaczeni?

Podobne tematy pompy wtryskowe zetor 7245 układ palwowy