MirekWraga

luz na sworzniu zwrotnicy

Polecane posty

MirekWraga    0

witam

 

mam luz wzdłużny na sworzniu zwrotnicy w C360  . to naprawic ??

czy konieczna jest wymiana tulejek ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Wymień od razu tulejki i dołóż pierścienie remontowe i powinieneś skasować ten luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie rozebralem dzis przednia os w mojej 60siatce i zobaczyłem, że przednia os chodzi na sworzniu, a nie w tych tulejkach w wuzku i moje pytanie w tej przedniej belce jest jakaś tuleja, która się wymienia oraz czy ten sworzeń wychodzi do przodu, tam gdzie jest ta blacha co się go zabezpiecza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Tak,wychodzi do przodu,tulejka jest w belce, oraz wsporniku dwie.Są zestawy naprawcze sworzeń-nadwymiarowe tulejki.O twory we wsporniku należy roztoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Oddaj przód do zakładu, samemu tego dobrze nie zrobisz i za pół roku będzie to samo co przed naprawą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Tak jak kolega wyżej pisze.Wymontuj i zawieść całość do ślusarza dorobi tulejki jakie będą najlepiej pasować.Te zestawy naprawcze to są chińskie tulejka nie jest mosiężna tylko napawana mosiądzem w obudowie. Tą starą i tak masz napewno przyspawaną.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Już nawet nie chodzi o tulejki. Jak się obraca już tam wszystko to trzeba wspornik regenerować tak samo jak belkę i wyprowadzać to pod nominalny wymiar tak aby wbić tuleję z odpowiednim oporem. Do tego jeszcze obrobienie końcowe tulejek które się deformują po wbiciu. Do tego potrzebne są maszyny, nie młotek i przecinak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytaliście co napisałem, bo chyba nie, a więc te tuleje we wsporniku są sztywno. Sworzen, który przechodzi przez nie stanął w tulejkach. Ruszala się tylko przednia belka. Wszystkie tuleje i sworzen są  w bdb stanie o wymieniona zostanie tylko belka  i 1 tulejka, bo poprzednik dał 2 podkładki z 1 strony i wytarlo obudowę tulei od czoła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

czytałem i mało z tego zrozumiałem

co najważniejsze nie napisałeś jaka oś


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego czy os okragła czy prostokatna 

gdzie masz luz a gdzie stawia opory 

nie wiem czy chodzi ci o belke i sworzen centralny czy zwrotnice bo tam nie ma swozni(bolca) tylko półoś piszesz w temacie o zwrotnicy a pozniej o wsporniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DWD96
      Witam
      Tak jak w temacie, chciałbym założyć szerokie opony tj. 10,0/75-15,3 ale mam miękki przód i nie wiem czy felga z opona sie zmieszczą. 
      W "sztywnym" przodzie z tego co wiem trzeba lekko przycinać zwrotnice a jak to jest na miękkim? Jeśli ktoś ma u Siebie to prosił bym o zdjęcia.
      Tutaj założona felga 18 z opona 6,00 "szczelina" nie jest za specjalnie szeroka.
       
       

    • Przez rafal2132
      Witam , mam pytanie ,czy ktoś przerabiał w swoim ursusie c360 3p albo c 360 sztywną przednią płaskią oś na resorowaną?
      Czy pasuje od jakiegoś np Zetora miękki przód?
      Chciałbym przerobić swoją sztywną oś na miękką bo i tak przód ma już luzy. A i lepszy komfort jazdy by był.
       
    • Przez Victor193
      Witam mam problem z przednim mostem. 
      Gdy ciągnik zaczyna ryc kołami w miejscu to przdnie prawe koło czasami przestaje ciągnąć i ogólnie przy pracy praktycznie non stop „jęczy i wyje” a jak po betonie na pierwszym biegu z włączonym napędem delikatnie szarpie traktorem i jakby przednie koła wolniej się kręciły ( szybciej na włączonym napędzie po twardej nawierzchni nie jeździłem) prosiłbym o odpowiedź i z góry dzięki.
    • Przez xKonrad
      Witam, kupię obciążniki osi przedniej do ursusa c360-3p nowego typu 6 szt.

    • Przez Gromi
      Witam
      Czy ktoś z Państwa spotkał sie z takim sworzniem osi okrągłej do Ursusa 4011? 
      Muszę dokonać wymiany, a nie moge nigdzie znaleźć takiej osi z otworem na hak. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj