Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obecna sytuacja polityczna w Polsce


9006 odpowiedzi na ten temat

#4161 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:31

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

z tam tond 

 

oj tak tak przyznaje, pełen szacun  :D  :D  :D

jak to sie nazywało ? 

samozaoranie ?


Edytowany przez ozzborn, 14 kwiecień 2017 - 11:36.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obecna sytuacja polityczna w Polsce Dzisiaj, 11:43
  •  

#4162 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:36

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

ha , ha - jednak powinienem częściej tam bywać :D  - stamtąd - jest formą poprawną B)   To się nazywa błąd i nic to nie zmienia w twoim przypadku . Dobra pokazałeś wszystkim jaki jesteś świetny , wszyscy tu cie podziwiają . :lol:

Przekonałeś Mnie do swojej wary w Nic , szkoda tylko że masz ją również zamiast mózgu :D :P :lol: . nara .      

 

 

Nie jest świetny - WOW i w dodatku jaki skromny .

 

Dalej nie rozumiesz że kwestia wiary , to prywatna sprawa każdego i guzik kogo obchodzi twoja durna logika .

 

Czy wszyscy ciebie się czepiają że jesteś nie wierzący , że tak uczepiłeś się Katolików ? Jest sporo innych wyznań , a ich się nie czepiasz . Ksiądz pedofil cię przeleciał że taki masz uraz ?


Edytowany przez zetorki12, 14 kwiecień 2017 - 11:50.

ZETOR TEAM

#4163 Share daron64

daron64

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:NBR
  • Zainteresowania:Wszelakie

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:42

Obecna sytuacja polityczna w Polsce Slabo wyszlo, ale blad jednej osoby nie usprawiedliwia drugiej.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Obecna sytuacja polityczna w Polsce Dzisiaj, 11:43
Tylko na agroFakt.pl:

Co tam panie w polityce? zobacz »

  •  

#4164 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:44

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

nie jestem swietny

kieruje sie rozumem, wiedzą (nie tylko własną) i ogólnie rzecz biorąc dowodami i faktami

bajki, mity, baśnie nie dla mnie



#4165 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:48

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

ha , ha - jednak powinienem częściej tam bywać :D  - stamtąd - jest formą poprawną B)   To się nazywa błąd i nic to nie zmienia w twoim przypadku . Dobra pokazałeś wszystkim jaki jesteś świetny , wszyscy tu cie podziwiają . :lol:

 dobrze ci poszło ..normalnie mistrzostwo 

 pokonałeś siebie własną argumentacją 

 to dowód na pochodzenie od małpy a nie od boskiej ręki  :D  :D  :D

 

wiesz w szkole i na religii nie wszystkiego uczyli więc warto poczytać coś więcej  ;)

 

teraz pytanie a w co ty wierzysz,  czytam poszukujesz ? w to czego nikt nie widział ?  jak to nazwać coś czego nie ma ? może to NIC ?  :D  :D  :D

 


Edytowany przez marko-kolo, 14 kwiecień 2017 - 12:00.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#4166 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:54

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

Ciągle się uczę (no już dawno nie w szkole) , ale nadal popełniam wiele błędów . Ale w przeciwieństwie do niektórych zdaje sobie sprawę ze swojej niedoskonałości i niewiedzy . B)


Edytowany przez zetorki12, 14 kwiecień 2017 - 11:56.

ZETOR TEAM

#4167 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 11:59

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

 

Dalej nie rozumiesz że kwestia wiary , to prywatna sprawa każdego i guzik kogo obchodzi twoja durna logika .

 

Czy wszyscy ciebie się czepiają że jesteś nie wierzący , że tak uczepiłeś się Katolików ? Jest sporo innych wyznań , a ich się nie czepiasz . 

 

znowu nie doczytałes ....

gdzies tam wczesniej napisałem ze kazda wiara została wymyslona/wyprodukowana przez ludzi dla ludzi, a wiec nie moze byc prawdziwa...

 

takie są fakty, reszta to Walt Disney  :D



#4168 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:04

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

Pewności nie masz . Za mała wiedzę posiadasz żeby to ogarnąć . Nawet jeśli tak , to nie czyni to cie lepszym od tych którzy potrzebują wierzyć . Więc nie rżnij kogoś lepszego od innych tylko dlatego że potrzebują się pomodlić ... ( nawet jak idą ukraść coś bliźniemu :P ) - taka dygresja mię naszła :D


ZETOR TEAM

#4169 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:09

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

 taka dygresja mię naszła :D

 

mię ?

no tak  :D



#4170 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:11

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

 potrzeba wiary a wiara w coś czego nie ma to inna bajka ...nie uważasz  ?

 druga sprawa, jest tyle  niechlubnych faktów  z historii i zaprzeczeń w samym  kościele,

 że można śmiało powiedzieć że to ściema dla naiwnych  bo jest czym to podeprzeć 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obecna sytuacja polityczna w Polsce Dzisiaj, 11:43
  •  

#4171 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:31

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

ozi - Zwróć uwagę że podkreśliłem .

 

kolo - Aż tak głęboko nie chcę w to brnąć . Powiedzmy że jestem sceptykiem w tej materii .

Dla Mnie czyjaś Religia , czy też wiary w cokolwiek nie stanowi problemu , problem jet wtedy , gdy w imię jednego , czy drugiego ktoś uważa się za lepszego .             To by było na tyle .


ZETOR TEAM

#4172 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:33

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

a to nie wiedziałem ze błedy wystarczy podkreślić  ;)

 

ciagle masz jakies urojenia o tym ze ktos ma sie za lepszego ...

dlatego nie chodzisz do koscioła ? bo ksiadz ma sie za lepszego ?  :D


Edytowany przez ozzborn, 14 kwiecień 2017 - 12:35.


#4173 Share grzen

grzen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:motoryzacja,budownictwo

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:35

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

znam pare osób którzy wyznają poglądy ozborna ,ale jednocześnie nie rozumiem po co niosą dzieci do kościoła na chrzest 

czy z tobą jest podobnie?. jeśli masz dzieci oczywiście



#4174 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 14 kwiecień 2017 - 12:53

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

ozi - Zwróć uwagę że podkreśliłem .

 

kolo - Aż tak głęboko nie chcę w to brnąć . Powiedzmy że jestem sceptykiem w tej materii .

Dla Mnie czyjaś Religia , czy też wiary w cokolwiek nie stanowi problemu , problem jet wtedy , gdy w imię jednego , czy drugiego ktoś uważa się za lepszego .             To by było na tyle .

 

  

  jakbyś czytał i łapał wątek to byś wiedział że nie było to do ciebie  

  staraj się nie  wkręcać w obrażanie się bez powodu  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#4175 Share Ywa

Ywa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:nad morzem
  • Zainteresowania:życie wśród łąk, pól, wzgórz morenowych, między lasem i rzeką

Napisany 14 kwiecień 2017 - 13:00

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

Niech każdy wierzy w co chce, jeśli go to uspokaja, ale na MIŁOŚĆ BOSKĄ nie narzuca to siłą innym i nie depcze drugiej istoty.

 

 


Edytowany przez Ywa, 14 kwiecień 2017 - 13:01.

Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

 


#4176 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 13:01

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

Ok , nie wyłapałem .   Yyy , a do kogo ?


Edytowany przez zetorki12, 14 kwiecień 2017 - 13:04.

ZETOR TEAM

#4177 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 14 kwiecień 2017 - 13:01

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

znam pare osób którzy wyznają poglądy ozborna ,ale jednocześnie nie rozumiem po co niosą dzieci do kościoła na chrzest 

czy z tobą jest podobnie?. jeśli masz dzieci oczywiście

 

może  nie chcą się wyłamywać i obnosić się swoim sprzeciwem tak jak ''katole '' co obnoszą się tym że są na mszy a za chwile grabiarka i heja  :D

więc  w zasadzie jak się rozmawia,  to już  po mszy zdecydowana większość ma podobne poglądy  :D  :D  :D

więc daruj ten ciemnogród bo nawet ci co chodzą to plują na to co robi kler bardziej niż inni bo po prostu widzą i nie są ślepi 


Edytowany przez marko-kolo, 14 kwiecień 2017 - 13:03.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#4178 Share grzen

grzen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:motoryzacja,budownictwo

Napisany 14 kwiecień 2017 - 13:10

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

widzę że chyba należysz do tej grupy ludzi .

dużo masz w domu  baranów ze złota którym puszczasz ukłony?

atakujesz mnie ciemnogrodem a sam nie widzisz jaki jesteś ciemny. 



#4179 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2017 - 13:17

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

Taaa , lecą do kościoła , bo na wszelki wypadek się ubezpieczą , a później dopiero są niewierzący . Po jaką cholera tam lezą to nawet kolo nie wie . Jaki to sprzeciw , skoro nie wierzysz ? Chyba kłótnia z własnym sumieniem . :P


ZETOR TEAM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obecna sytuacja polityczna w Polsce Dzisiaj, 11:43
  •  

#4180 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 14 kwiecień 2017 - 13:21

Obecna sytuacja polityczna w Polsce

   pewnie że nie wiem 

   też mnie te zakłamanie  po prostu zastanawia  :D

  ''  kłótnia z sumieniem ''  - oj to rzadkie u otumanionych  


Edytowany przez marko-kolo, 14 kwiecień 2017 - 13:25.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Co tam panie w polityce? zobacz »