-
Podobna zawartość
-
Przez Michalmeer
Witam .. szukałem tematu takiego i go nie znalazłem z gory przepraszam jesli taki jest a go przeoczyłem ..
Wiec chodzi o bizona zo56 ponieważ jest za szybki i nie idzie już go zwolnić w sposób fabryczny ... macie jakies sposoby na to zeby go zwolnić ?
luzówanie pasów nie wchodzi w gre ...
-
Przez KRISS75
Witam.Muszę kupić opony do bizonka.Czy ktoś kupował takie opony i jak się spisuje na nich kombajn?
http://allegro.pl/nowa-opona-opony-23-1-26-bizon-kombajn-claas-i3349644285.html
z tego co wiem to chińskie
http://allegro.pl/opona-23-1-x-26-23-1-x-26-petlas-14pr-bizon-kombaj-i3388378109.html
tureckie
http://allegro.pl/opona-23-1-x-26-23-1-x-26-cultor-18pr-bizon-eu-i3388378150.html
czeskie
-
Przez TurekR
Jaki może być orientacyjny koszt remontu, tzn. robocizna + częsci, wymiana wszystkich łożysk, pasów, podajników, częściowe oblachowanie, czyli praktycznie cały remont oprócz silnika? Czy opłacalny jest zakup za około 20tys. plus taki remont? Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
-
Przez blabla13
Witam czy wie ktoś coś o osobach które jeżdżą po całej Polsce i spisują bizony robią im zdjęcia itp.
Jeśli ktoś by miał stronę www to prosił bym o podanie.
-
Przez grego
Mój Bizonek ma już dość wyjechane klepisko tzn. mocny banan już na środku się zrobił i gdy na pokach szczelina jest np. 5mm to na środku jest ze 1,5-2cm, cepy tez idealnie proste nie są ale ich nie ruszam. Generalnie wymłaca nie najgorzej tyle, że muszę nieco mocniej przymknąć dolne sito, a wtedy lubi nieco łupać ziarno. Jak otworze mocnej to leci dużo niedomłotów. Nowe klepisko z tego co widzę to koszt ponad 500zł tylko jak jest z jakością ich, żeby się nie okazało, że wytrzyma jeden sezon bo dadzą zwykły drut. Czy dać sobie spokój i jeździć na tym oryginalnym co mam?
-