Ptasznik

Massey ferguson 698 problem z odpaleniem.

Polecane posty

Ptasznik    0

Witam wszystkich.

Mój Massey 698 nie chce odpalić. Prawdopodobnie wczoraj brakło paliwa (chociaż nie zgasł) i dziś rano już nie chciał zapalić, Zatankowałem go i odpowietrzyłem. Paliwo wszędzie dochodzi. Rozrusznik kreci. Odlali raz na jakieś 2-3 sekundy po czym sam zgasł. Z komina leci szarawo-biały dymek przy kręceniu rozrusznikiem. Mieliście takie przypadki? Co mam zrobić? Co mu dolega?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Nie miał wcale objawów. Odpalał od "strzała" zimny czy ciepły. Było mało paliwa wczoraj ale nie gasł i obroty normalnie wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

jak było do końca wszystko dobrze i odpalał ale prawie brakło paliwa to musi być gdzieś przypowietrzony układ paliwa, odpowietrzyłeś go i od tej pory nie zagadał?
ja stawiam na zapowietrzenie, odkręć troche przewód doprowadzajacy paliwo do wtrysku porządnie cały układ odpowietrz i jak nic to coś innego trzeba szukać ale trzeba mieć pewność że układ paliwa jest 100% odpowietrzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

odpowietrz go dobrze sprawdź wszystkie opaski czy nie poluzował się przewód sprawdź czy masz gumki przy króćcach mi to wygląda że go nie odpowietrzyłeś do końca najpier filtr paliwa odpowietrz i pompuj i na pompie 2 śrubami na zmianę odpowietrzaj lub poluzuj wtrysk (ostatni i 2 min i odpowietrzony )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Witam ponownie. Problem sam się rozwiązał. Dzis rano odpalił bez problemow i teraz juz ładnie odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Witam ponownie... Niestety znowu mam problem z moim MF 698. Po przekręceniu kluczyka żadna kontrolka się nie świeci  i rozrusznik nie kreci, nic a nic. Oczyściłem klemy, mase itp bezpieczniki wszystkie ok. Dalej nie wiem co robić? Może wiecie jaka jest przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    24

jezeli brak reakcji rozrusznika po przekreceniu kluczyka to sprawdz czujnik polozenia luzu jest on pod kabina. najlepiej zewrzyj te kable razem i sprawdz czy odpali. mialem ten sam problem jak byl mroz -15 a teraz normalnie dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7850

a hebel masz ? moze jego szlak trafil jak wogole nie ma pradu w ciagniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

To nie czujnik w skrzyni. Koledze @Ptasznik nie świeci żadna kontrolka po przekręceniu kluczyka, czujnik w skrzyni nie powoduje takich objawów- przy uszkodzonym czujniku kontrolki świecą ale rozrusznik nie kręci, gdyż jest przerwa w obwodzie sterowania rozrusznikiem. Obstawiam stacyjkę, ewentualnie przerwany/odkręcony przewód zasilający do stacyjki, może należałoby sprawdzić bezpieczniki (nie tylko te na desce rozdzielczej, często jest dołożony bezpiecznik na przewodzie, przy rozruszniku). Mniej prawdopodobne jest całkowite padnięcie akumulatora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ptasznik    0

Witam wina byl wyczerpany akumulator. Świeca pobierała cały czas prąd i rozładowywała aku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Jak to się stało że świeca cały czas pobierała prąd? Świeca załączana jest z kluczyka, ciężko jest zostawić ją włączoną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

    • Przez Mopsiu
      Witam. Mam mały problem a mianowicie - nie świeci mi stop. Gdzie znaleźć czujnik stopu w tej maszynie? 
      Z góry dziękuję za każdy pomocny komentarz🤗
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj