M-a-x

John Deere 6300 problem z tylnym mostem?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
M-a-x    0

Witam.

Czy ktoś może wie co może tak hałasować w tylnym moście? Albo zna taki przypadek?

John Deere 6300 skrzynia 6-biegowa, rewers mechaniczny, 4-półbiegi.

 

Link do filmiku:  https://youtu.be/UQF5SNFo6CA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

a wszystko działa? hamulce na obydwa koła? blokada mechanizmu? wtedy też jest hałas? na każdych biegach jest? tak jak wyżej i tak bez rozbiurki pewnie nic nie da sie zrobić no że chyba ktoś miał identyczny przypadek hałas i już wie co to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Wszystko działa jak powinno, sprawdzałem po kolei, tylko dziwne dźwięki słyszalne podczas jazdy na biegu 5 i 6, na niższych biegach praktycznie nie słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

To słychać na E i F a na każdym półbiegu słychać na tych dwóch zakresach? musisz wszystko sprawdzić żeby jak najwiecej wykluczyć. wiemy już że to raczej nic w tylnym moście bo gdyby tylny most to by było słychać na każdym biegu, no chyba że dopiero potrzeba odpowiedniej prędkości aby ten dzwięk sie wydobył i dlatego na niższych nie słychać, ale mało prawdopodobne bo na D też już w mniarę szybko jedzie. Więc jak tak to coś jest z E i F nie tak, sprawdz jeszcze czy na wszystkich półbiegach na tych zakresach słychać. A i jeszcze zdublowane są tematu wypadałoby jeden usunąć...
A te praktucznie to nie słychać czy słychać pisz konkretnie, albo słychać albo nie bo tak to sie nie da nic określić pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Konkretnie to slychac na wszytkich biegach z tym ze im szybciej jade tym bardziej slychac. Na filmiku jechałem na biegu E.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

no to jak jednak tak to może być coś i w moście jak na wszystkich, pewnie siadło jakieś łożysko i coś tam sie dzieje nie tak, rozbiórka niestety, ale niech sie wypowiadaja moze ktoś ma dobre pomysły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

a lozyska w kole ?? u mnie w deutza tak bylo to lozysko w tylnim kole poszlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

możliwe że tak może być trzeba ciągnik do góry i zobaczyć albo na kołach rozbujać go na boki jaki luz mają, ciekawe czy właściciel smarował te łożyska tak jak sie powinno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Sprawdzałem i to nie są łożyska, podniosłem tył ciągnika, nie ma nigdzie luzów, koła się normalnie kręcą bez szumów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

powinienes sprawdzic co sie dzieje pod obciazeniem zaczep jakis plug albo przywiaz do drzewa i zobacz co sie bedzie dzialo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

''zyz1o'' możesz coś więcej powiedzieć na temat uszkodzonego łożyska tylnego koła jak do tego doszedłeś(jak to sprawdziłeś), czy były luzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

jezdzilismy ciagnikiem i cos z tylu zaczelo piszczec i skwierczec jak jakas czesc zatarta ja powoli jechalem a wujek nasluchiwal i slychac bylo ze cos w kole podnieslismy tyl ciagnika i te kolo co skwierczalo bujalo sie lekko mechanik rozebral no i tak jak przeczowalismy skonczylo sie lozysko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Pozwole sobie sprecyzować iż sprawdziłem tylny most i zwolnice i jest wszysko ok, tak więc dźwięk pochodzi z okolici skrzyni powequad bądź skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt1992    0

czyli miałes rozebrany tylny most?? moze byc cos z przystawka od przedniego napedu jezeli na kazdym biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Rozebralem tylny most i zwolnice, wszystko wyglada jak nowe.
Jutro sprawdzę jeszcze przystawke od przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt1992    0

a powiedz mi czy na postoju jest wszytko dobrze?? np gdy załączysz sekcji?? nic nie słuchac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Na postoju nic nie słychać, dopiero jak ruszę zaczynam to słyszeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Problem był w przystawce od przedniego napędu, zmieliło dwie tulejki i latał kosz z płytkami i to on tak dzwonił.

Dzięki za pomoc.:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj