tre_k

Zetor 6718, zapowietrza się, gaśnie

Polecane posty

tre_k    0

Panowie, mam problem gdzieś blokuje mi się paliwo;/ nie dochodzi do odstojnika, ciągnik przez to gaśnie, trzeba pompować ręczną pompką przy odstojniku żeby pociągnął ropy, nieraz nie chce też pociągnąć, nie wiem jaki mam zbiornik bo wyjście jest chyba z dołu i z góry, wrzucam fotki zobaczycie. Czy pompa nie powinna ciągnąć od góry? od góry też jest dojście na zdjęciach widać, ale chyba z dołu dochodzi do odstojnika? nie znam się na tym;/ odstojnik przeczyściłem i dalej to samo kupe jakieś syfu się zbiera, ale jest tam przecież jakieś sitko więc nie powinno się blokować;/

 

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1aUI2bF93bDNkNk0/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/folderview?id=0Bwyz6vyltlZ1M3owWGJ2Qi1ueTg&usp=sharing

 

Edytowano przez tre_k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

W zbiorniku tam gdzie idzie waz ssacy z pompy jest sitko i pewnie jest zaocgane i nie moze przepuscic paliwa....
Odkrec to i przeczysc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 

Już poprawiłem, linki działają,. 

 Jak w zbiorniku? jak się tam dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Przedmuchaj  sprężarka  przewód  zasilający i  zmień przewody na nowe 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Zbiornik jest wbudowany i nie ma do niego dojścia, od strony kabiny wcale, jaka podłoga? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Chcesz  to zrób jak pisałem  - nie  to rób jak uważasz 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Ciągnik mam od maja... nie denerwuj się na mnie, wcześniej nie miałem z tym styczności. Dlatego się tu pytam, nawet nie wiem, którędy wlać olej do silnika.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Nie denerwuję  się , pisze  tylko żebyś przedmuchał sprężarką dolną  rurkę co wchodzi do  zbiornika i zmienił przewody  gumowe, bo pewnie są nieszczelne .

Jeśli nie pomoże sprawdzic pomkę  zasilającą .

  Olej wlewa sie    z drugiej strony bloku korek jest w takim deklu 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam na pewno zapchlo się w zbiorniku paliwa , odkręcić ten przewód ktury jedzie do pompy zasilającej i zobacz czy leci paliwo jak nie to dmuchnji w ten przewód arz zacznie lecieć paliwo. A korek wlewu oleju jest po drugiej stronie tam na filtrze oleju jest tam taka śruba chyba na klucz 24 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

sprawdz kranik, może w nim być syf i krućce[ śruby] paliwa,  w krućcu być może jest syf i zatyka paliwo no i filtry  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

pod górę w twoich stronach też samo leci?

Oczywiście że samo do góry nie leci, a w twoich stronach leje się do akumulatora ON .Temat jest o zetor 6718 a nie 7211 w nim akumulatory i zbiornik paliwa jest w tym samym miejscu co w c360 więc jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam jeśli masz oryginalną pompę paliwa to pamiętaj że stary olej zlewa się z dwóch miejsc . Nie pamiętam dokładnie ale pierwsza śruba od spustu oleju powinna być koło pompki zasilającej tylko nie pamiętam czy zlewj czy sprawnej taka na klucz chyba 17 i przecięta n śrubokręt płaski a druga jest na legulatorze obrotów. W lewa się olej na pompie tym odpowietrznikiem z lewej strony a na legulatorze to masz tam na środku taki dekielek na cztery sruby M5 a w środku tego degla jest śruba na śrubokręt i tamtędy lejesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinas16    2

pompka zasilająca czyli ta ręczna? Tym małym otworem się wlewa? Ile powinno się nalać oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj