Polecane posty

triplehhh    0

Witam wszystkich.

 

Mam pytanko do użytkowników ciapkow może ktoś wie jak zaradzić na uciekający olej z rozdzielacza na błotniku w miejscu gdzie dźwignia od sterowania się porusza dodam ze nie było wcześniej takich przecieków a z czasem jest coraz gorzej ..jak ktoś miał podobny problem i rozwiązał to bez wymiany rozdzielacza to będę wdzięczny za podpowiedz.pozdrawiam :)


Fani Wrestlingu czyli WWE i TNA pisać na priv. !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

To raczej nie jest możliwe żeby taki przeciek zlikwidować bez wymiany albo regeneracji rozdzielacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

A tam nie ma przypadkiem jakiejś uszczelki? No i się też dociska przy tej dźwigni dwiema śrubkami. Mogło się obluzować i ci olej puszcza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wykręc tą dzwignie a potem całą przystawkę od dzwigni. Suwak porusza się w oringu 32x2. poza tym kula dzwigni też jest uszczelniona oringiem 25,2x3. Więcej tam nie ma nic.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krupekf16    8

Wymień uszczelniacze, poza tym jak kulka na dzwigni sie wyrobi to też cieknie, też jest wymienna 15 min roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Tak jak pisz. Wymień uszczelniacz przy dźwigni. Nie dużo roboty a pomaga.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

U siebie też miałem przecieki z tej dźwigni a niestety wymiana oringu pod kulą oraz wyrzucenie podkładek pomagało tylko na chwilę. Pomogło dopiero założenie nieco grubszego oringu i spokój już ze 3 lata :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

Chciałem zapytac jak dostac sie do dzwigni sterowania od rozdzielacza pod siedzeniem. Chciałem ja wymienic bo jest wyrobiona oraz tą tuleje. Odkręciłem osłone w ktorej ona pracuje, ta na 4 sruby, ale nie moge sie dostac do kołka zabezpieczajacego tą dzwignie, zeby go wybic. Pomoze mi ktos? bardzo bym prosił. Wyszukałem sie ale nie znalazlem nic ;/ Ma ktos jakis patent na wykręcenie tego ?


[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rewoluszyn    10

witam mam problem z rozdzielaczem na błotniku otóż pękła w nim jedna sprężynka od zatrzasku wymieniłem ją i teraz dźwignia rozdzielacza nie zatrzymuje się w pozycji wyłączone pozostałe (podnoszenie, opuszczanie wymuszone, i swobodne) działają w porządku może wiecie gdzie tkwi bład

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek80a    1

mam kilka pytań jaki dokładnie potrzebny jest manometr do zmierzenia ciśnienia i gdzie go podłączyć ? jakie i ile podkładek z waszego doświadczenia podłożyć w tym rozdzielaczu ? mam zamiar zamontować nową pompę stad tyle pytań !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko co do rozdzielacza na błotniku czy jeżeli mam tur 1 sekcyjny i podepne pod 1 wyjście a chce dokupić maszt na tył do ciągnika to gdy podepne pod drugie wyjście to jak mam oddzielić które podniesie np tura czy maszt bo tak w odczepianie to nie ma się sensu bawić bo wajha rozdzielacza ma tylko w przód i w tył czy trzeba jakiś drugi dokupić?

 

Ja o tym nie mam pojęcia rozdzielacz był tylko używany do przyczepy samozbierającej a gdy zechce te 2 rzeczy podczepić to nie wiem bo szkoda 1500 zł w błoto wyrzucać skoro to trzeba te przewody co 5 minut odczepiać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

jeżeli masz rozdzielacz jednosekcyjny to nie podepniesz di niego dwóch siłowników. pozostaje albo podpiąć się pod rozdzielacz pod siedzeniem( środkowa pozycja wtedy by obsługiwała). albo jakiś zawór trójdrogowy do hydrauliki nim byś przełączał który siłownik ma działać. Osobiście wolał bym to pierwsze rozwiązanie. Chyba że chcesz wymienić rozdzielacz ten na błotniku

  • Like 1

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam ten podstawowy rozdzielacz ale jak mam się podpiąć pod rozdzielacz pod siedzeniem ? skoro mam 1 na błotniku musze coś dokupować? bo nie wystarczy chyba odkręcić "śruby" chociaż może nie będzie mi to potrzebne może pomierze wszystko jeszcze raz i zobacze czy turem załaduje bele bo kurde chciałbym zrobić 3 bele w góre czy tur mi tak dałby rade podnieść chodzi mi o to że 1 rząd bel na nim drugi i trzeci :P ciapek jest zwinny w stodole a drugiemu ciągnikowi nie będe zakładał masztu bo zetor może mieć ciężko z wyrobieniem się w stodole :) dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

w rozdzielaczy między przewodami prowadzącymi do rozdzielacza na błotniku masz zaślepkę w to miejsce podłączasz przewód i w środkowym położeniu dźwigni tam idzie ciśnienie

  • Like 1

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha już rozumie ;p tylko czy wtedy nie będzie się podnosił tur razem z masztem to ostatnie pytanko

 

PS: Dzięki za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

O ile dobrze zrozumiałem problem to będzie to wyglądać tak: podnosisz tura rozdzielaczem na błotniku i on w takiej pozycji zostanie a dźwignią od podnośnika na środkowym położeniu będziesz podnosił maszt. Po prostu ominiesz ten rozdzielacz z błotnika.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

ja tez sie podepne pod temat. Nie mam manometru a na chybil trafil nie chce regulowac. Ile tych podkladek i jakiej grubosci podlozyc pod sprezyne zeby bylo optymalnie. wspomne ze mam wzmocniona pompe hydrauliczna.

z Gory dziekuje

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

W tym roku poprawiałem u siebie ciśnienie. Fabrycznie było 120 atm., podłożyłem 2 x 1 grosz ciśnienie doszło do 145 atm. na tym zaprzestałem, poprawa udźwigu tura widoczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
liber    7

Witam ja mam pytanko zwjazane z podnosnikiem w c 330 . Problem polega na tym ze podnosnik podnosi ale opada. Wymienilem dzisiaj pierscienie na tloku bo myslalem ze to jest tego wina ale bez rezultatu nadal jest to samo.podejrzewam ze to moze rozdzielacz nietrzyma .Ma ktos jakies pomysly na ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj