SzymonZetor

Zetor 5211 nie działają kierunkowskazy przy przyczepie

Polecane posty

SzymonZetor    0

Witam potrzebuję Waszej pomocy....

 

Na gnieździe nie ma prądu na dwóch przewodach od kierunkowskazów na pozostałych przewodach prąd jest. Dodam, że kierunkowskazy przy ciągniku działają, i wszystkie bezpieczniki są dobre. Co by to mogło być?? Zetor 5211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Proste ... coś  się  zepsuło  :P

Zamiast  zakładac  bzdurne tematy  , szukaj dokąd idą te przewody  i  znajdziesz przyczynę


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108

Szukaj puszki łączącej instalacje tylnych świateł, w 360 jest np pod siedzeniem. I idź po kablu od gniazda do tej puszki bo tam jest gdzieś problem.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi40    0

z lewej strony pod kierownicą, a nad pedałem sprzęgła(zdejmij pokrywę) są kostki, jedna jest bodajże na 4 może 6 bagnetów z której wychodzi przewód na gniazdo z tyłu ciągnika, wiem bo szukałem latem, ponieważ kierunki działały przemiennie lewo prawo ciągnik z przyczepą i trzeba było zamienić przewody, uważam, że musisz szukać właśnie na dojściu między bezpiecznikiem, a gniazdem, sądzę, że wypiął się przewód na tejże kostce, przewody wchodzą pod kierownicę z prawej strony od strony pedału hamulca, jak polecisz po przewodzie to na pewno trafisz na kostkę

myślę, że wskazówka dość wyczerpująca                                                                               powodzenia

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj