Turbomatiq

Fendt 312 kilka pytań

Polecane posty

Turbomatiq    5

Witam,zakupiłem fendt'a 312 z 1998r i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika. :D

 

1.Czy normalne jest,że przy odpaleniu na zimnym ok. -5C trzeba poczekać ok.5-10min zanim półbiegi zaczną się przełączać?

2.Czy przy przekładaniu półbiegów na biegu jałowym normalne jest,że słychać delikatne stuknięcia,tak jakby przesówki na zewnątrz ciągnika?

3.Co oznacza błąd 5.1.06  bo wcześniej było ok,a teraz się wyświetliło?

4.Zauważyłem,że na twardym podłożu po włączeniu przedniego napędu delikatnie hamuje ciągnik,czy również jest to normalne?Opony się zgadzają rozmiarowo.

 

A no i słyszałem,że błędy można usuwać bezpośrednio z ciągnika,także jak ktoś by coś wiedział to napiszcie :D

 

Dzięki

Edytowano przez Turbomatiq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karat7    33

Normalne jest to iż wszystkie ciągniki ,które mają skrzynie biegów automatyczne lub półautomatyczne  po uruchomieniu na mrozie muszą rozrzedzić olej i nie pozwalają na szybką jazdę od razu.Z reguły musi skrzynia popracować na postoju od 5 do 10 minut.Ten błąd  5.1.06 jak znalazłem w internecie to błąd  płynu chłodzącego.Może być go za mało lub może być za mocno rozcieńczony .

Edytowano przez karat7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0
Napisano (edytowany)

Ad.1 Tak

Ad.2 Tak

Ad.3 Błąd 5.1.0.6 oznacza "błąd sprzęgła". Przy pedale jest czujnik, który sprawdza czy sprzęgło zostało wciśnięte wystarczająco głęboko.

Ad.4 Z tyłu nowe gumy a z przodu mocno zjeżdżone i będziesz miał taki efekt. Osobiście nigdy nie włączam przedniego napędu na twardym podłożu jak asfalt.

 

Nie pamiętam teraz kombinacji ale to chyba było: strzałka w górę, strzałka w dół, trójkąt i enter - 4 przyciski na raz. Spróbuj ewentualnie poszukaj w internecie.

Edytowano przez _Marcin_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

1 bez funkcji

2 podawanie wielkości ogumienia i wywołanie funkcji obsługowych dla serwisu

3 wywołanie funkcji serwisowych dla EHR -serwis

4 prędkość jazdy zliczana z impulsów czujnika

5 prędkość jazdy z radaru - jeśli jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj