Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki pług do john deere 6920


21 odpowiedzi na ten temat

#1 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2016 - 19:26

Jaki pług do john deere 6920

Witam użytkowników agrofoto. Bedę chciał kupić nowy pług do mojego nowo kupionego JD 6920 150KM, i teraz pytanie 4 czy 5 skib? oczywiście obrotowy płużek. Zastanawiam się nad firmą agromasz . Co o nich sadzicie? Mam opony tył 650/65r38 czy zakryje szerokość 45/50 cm skiby?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki pług do john deere 6920 Dzisiaj, 12:44
  •  

#2 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2016 - 19:36

Jaki pług do john deere 6920

witam ja posiadam ciagnik jd 6810 o mocy 125 KM plugi 4 skiby odkladnica 50 lata spokojnie sobie lepiej niz 10 km/h wiec polecil bym ci 5 skib w kazdej chwili mozesz 5 odkrecic 

 


a co do opon na 100 % 4 skib ci przykryja 


a co do firmy tez mam agromasz i jak narazie jestem bardzo zadowolony 



#3 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2016 - 20:01

Jaki pług do john deere 6920

http://allegro.pl/pl...5786675822.html

 

Z tego ogłoszenia 5 skibowy by podszedł?



#4 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 500 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 12 styczeń 2016 - 20:36

Jaki pług do john deere 6920

Twój traktor poradzi sobie z 5 skibami ale nie to jest najważniejsze.  Napisz jakie masz ziemie , ile do orania, płasko czy górki jakie duże pola i czy dalekie dojazdy to łatwiej bedzie coś doradzć


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#5 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2016 - 20:57

Jaki pług do john deere 6920 ziemie 3b w zwyz, nawet 6 klasa, 25 ha swoich, w niedalekim czasie 20ha bedzie wiecej, troche moze uslugowo, najdalej mam 14km do pola, wiec kolko transportowe by bylo potrzebne, gorek malo, troche glin, troche piachu

#6 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2016 - 21:29

Jaki pług do john deere 6920 Przeciez w agromaszu mozesz sobie ustawic kolo do pozycji transportowej a czy mazz kaminienie na polu ze chcesz zabezpieczenie hydrauliczne

#7 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 500 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 12 styczeń 2016 - 21:37

Jaki pług do john deere 6920

Moim zdaniem weź szeroko rozstawioną czwórkę. Piątka to długi "ogon" i najlepiej by miała liniowanie, koło transportowe  a to podbija cenę. Jes.i masz nieduze pola  to piatka też jest mało poręczna.Czwórke zawsze szybciej i łatwiej sprzedaż w przyszłości a nawet jak będziesz orał czwórką 100 ha rocznie to spokojnie dasz radę


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#8 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2016 - 21:42

Jaki pług do john deere 6920 Ja uwazam ze 5 lepsza by byla a liniowanie wedlug mnie to podstawa a ciagnik tej mocy niech ja wykozystuje
A jak ma dobrze przod dociazony to nic nie bedzie sie dzialo u mnie plug 1500 wazy i przy predkosci z rzedu ok 40 km/h to nawet jak jest 1000kg i tak przod podnosi

#9 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2016 - 00:31

Jaki pług do john deere 6920 chodzi o to ze chce wykozystac moc ciagnika, w 4 skibach by pewnie mial za lekko, a szybciej niz te 10km/h to i tak niema co jezdzic bo wtedy kamien czy cos i korpus zostaje w ziemi, druga sprawa ekonomia, nie wykozystana moc a paliwo i tak pali, więc jak bedzie dobrze dopasowany plug to i spalanie na ha wyjdzie niskie. poprzedni plug miałem na kolkowym zabezpieczeniu i moze jeden kolek na rok scialem, ale oralem pronarem i predkosc kolo 7,5 km/h a taki johny jak te 9 conajmniej będzie szedl to byle kamien i kolka niema, wiec albo hydraulika albo kolek, hydraulika troche droga, kolo 7 tys drozsza, moze i nie opłacalne tyle doplacac, oxzywiscie bym bral na ramie 14x14 i rozstaw 100cm korpusow. A co do.liniowania to te plugi na grubej ramie i rozstawie 100 to maja silownik w standardzie, jedynie za kostke pamieci trzeba dorzucic
zeby bylo jasne to kolek w sumie może byc bo ile tych kolkow pojdzie rocznie? maks 10 bo kamieni az tak duzo nie mam, kolki niech nawet 100zl kosztuja na rok to i tak zeby hydraulika się oplacala to daleka droga, ale co by bylo non stop to by bylo
. Potrzebuje waszych opini jak to jest na kółkach przy wiekszych ciagnikach i predkosciach

#10 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2016 - 06:37

Jaki pług do john deere 6920 No kolega wyzej ma racje a co do zabezpieczenia srubowego polecil bym ci a co do kostki tej jak ja kupywalem w 2015 roku plug to kosztowala ona 1600zl a jeszcze porade ci zebys jak kupuje plug nie osczedzal np na krojach tez byslalem ze to nie przydatne ale czasem sie przydaje szczegulnie jak masz szerokie opony i dbasz o estetyke pola

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki pług do john deere 6920 Dzisiaj, 12:44
  •  

#11 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2016 - 10:25

Jaki pług do john deere 6920 w sumie zastanawiam sie czy brac kostke, bo silownik liniowania jest w standardzie ale moze bez liniowania będzie obracal, johny mocno wysoko podnosi wiec moze wezmę bez niej, jak sie okaze ze bez liniowania nie obroci to wtedy dokupie, bo nadal kosztuje 1600zl ta kosteczka, najwyzej sie pomecze rok na 4 węże :)

#12 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 13 styczeń 2016 - 15:09

Jaki pług do john deere 6920

Nie oszczędzaj, bo biedny dwa razy traci. Kup coś porządnego. Hydrauliczne zabezpieczenie to komfort i poczucie bezpieczeństwa, oszczędność czasu i nerwów. Co do liniowania, JD z pewnością obróci, ale z liniowaniem jest o niebo lżej.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#13 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2016 - 15:35

Jaki pług do john deere 6920

bierz z kostka pamieci polecam ci bo to jest dobra sprawa a jak kolega wyzej wspomnial ze biedny dwa razy traci



#14 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 500 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 13 styczeń 2016 - 17:41

Jaki pług do john deere 6920

chodzi o to ze chce wykozystac moc ciagnika, w 4 skibach by pewnie mial za lekko, a szybciej niz te 10km/h to i tak niema co jezdzic bo wtedy kamien czy cos i korpus zostaje w ziemi, druga sprawa ekonomia, nie wykozystana moc a paliwo i tak pali, więc jak bedzie dobrze dopasowany plug to i spalanie na ha wyjdzie niskie. poprzedni plug miałem na kolkowym zabezpieczeniu i moze jeden kolek na rok scialem, ale oralem pronarem i predkosc kolo 7,5 km/h a taki johny jak te 9 conajmniej będzie szedl to byle kamien i kolka niema, wiec albo hydraulika albo kolek, hydraulika troche droga, kolo 7 tys drozsza, moze i nie opłacalne tyle doplacac, oxzywiscie bym bral na ramie 14x14 i rozstaw 100cm korpusow. A co do.liniowania to te plugi na grubej ramie i rozstawie 100 to maja silownik w standardzie, jedynie za kostke pamieci trzeba dorzucic
zeby bylo jasne to kolek w sumie może byc bo ile tych kolkow pojdzie rocznie? maks 10 bo kamieni az tak duzo nie mam, kolki niech nawet 100zl kosztuja na rok to i tak zeby hydraulika się oplacala to daleka droga, ale co by bylo non stop to by bylo
. Potrzebuje waszych opini jak to jest na kółkach przy wiekszych ciagnikach i predkosciach

Ja mam 2 ciągniki 120 i 150 km i do tego 4 obracalną. Różnica w spalaniu jest pomijalna bo mniejszy pracuje na obrotach 1700-1800 a większy pyrkocze na 1500.bo wiecej nie ma sensu. Nawet jeśli przyjmiesz że orząc czwórka zmarnujesz 1l/ha to przy różnicy w cenie zakupu pewnie ok 5000 Pln koszty zrównają się gdzieś po ponad 1000ha orki co przy 40 ha nastapi gdzieś za 25 lat. Znając zycie to twoim JD z 5 skibowym zaorzesz 15 ha dziennie bez napinki więc taki pług bedzie pracował max 3 dni w roku. Jak już wcześniej pisałem ja wybrałbym 4 skiby bo wystarczy na areał, jest tańszy,, prostszy, lżej dla podnośnika, mniejsze obciążenie dla obrotnicy itp. Jedynie ciągnik z czwórką  bedzie wyglądał mniej poważnie.  


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#15 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2016 - 11:52

Jaki pług do john deere 6920 no i tu wlasnie tez mysle ze pronarek 100km wygladal dobrze z 4 skibowcem, to jd 150 km z praktycznie takim samym 4 skibowym bedzie wygladal nieco.śmiesznie, sasiedzi beda sie śmieli ze taki smok traktor taki pluzek ciagnie :-P

#16 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2016 - 15:02

Jaki pług do john deere 6920

tak ze wybor prosty bierz 5 skibek :D 

 



#17 Share krzysztof5943

krzysztof5943

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2016 - 21:18

Jaki pług do john deere 6920 nie no biorę 5 skib, i tak to jest 4+1 wiec zawsze jest opcja odkrecenia, i wezme na kolku, hydraulika droga i ciezka, szkoda obciążać ciagnik. Jak kupie napewno beda fotki, i moze jakiś filmik sie sklei na jesieni :-)

#18 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 14 styczeń 2016 - 22:17

Jaki pług do john deere 6920

JD chyba nie jest taki słaby, żeby nie obrócić, czy podnieść pługa z zabezpieczeniem hydraulicznym. Osobiście nigdy w życiu nie wróciłbym do zabezpieczenia kołkowego. Człowiek szybko przyzwyczaja się do luksusu a hydrauliczne zabezpieczenie to jest to. Możesz płynnie ustawić siłę reakcji zależnie od rodzaju gleby i jej twardości (suchości).


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#19 Share Lubelskievideo

Lubelskievideo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2016 - 09:25

Jaki pług do john deere 6920 Ja mam na kolku i jest dobrze a do scinania to jak masz kamienie to zetnie ale to nie problem / ( B )

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki pług do john deere 6920 Dzisiaj, 12:44
  •  

#20 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 15 styczeń 2016 - 11:05

Jaki pług do john deere 6920

Sąsiad ma 4 bez zabezpieczenia i twierdzi, że ma najlepsze pługi w Polsce. :D 


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Podobne tematy