Skocz do zawartości

Zdjęcie

Massey ferguson po remoncie silnika


52 odpowiedzi na ten temat

#41 Share E_M_KESEK

E_M_KESEK

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 22 styczeń 2016 - 21:25

Massey ferguson po remoncie silnika

Mnie całkowity remont wyszedł 12tyś. ale wszystko (odpukać) na cacy. Z tym też że 6cyl.

pomijając wcześniejszą regenerację turbo.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey ferguson po remoncie silnika Dzisiaj, 05:38
  •  

#42 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2124 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2016 - 21:26

Massey ferguson po remoncie silnika

"osiowanie i tulejowanie bloku," - ciekawe czy wcisnęli surowe tuleje i je obrobili czy gotowe. Jeśli te drugie to i 400 mtg mu nie pomoże.



#43 Share robi57362

robi57362

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 23 styczeń 2016 - 19:27

Massey ferguson po remoncie silnika powiem tak gdyby wkladali je bez zamrazania to fakt tandeta z badziewiem polaczona , ale sądzę że je zamrażarki i dopiero wkladali wtedy ryzyko pofaldowania jest bardzo male , ale fakt jest.
jesli pomoglem kliknij fajne

#44 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 23 styczeń 2016 - 20:19

Massey ferguson po remoncie silnika Kolego akmaly to po co produkuje się tuleje gotowe?.

#45 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2124 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2016 - 14:21

Massey ferguson po remoncie silnika

Produkuje się do remontów doraźnych. Nie znam żadnej dobrej firmy co w ten sposób przeprowadza remonty główne.

Sprawdzone niejednokrotnie - nie ma możliwości osadzenia gotowej tulei aby nie odkształciło tulei. Schłodzenie w suchym lodzie ( nie w zamrażarce ) ułatwia montaż ale nie eliminuje odkształcenia. Otwór w bloku też ma swoje niedokładności które z czasem mogą być większe ( np. chwilowe przegrzania ).

Jedynym sposobem utrzymania niskich odchyłek jest obróbka tulei w bloku.

Po pomiarach tulei w uprzednio oczyszczonym otworze odchyłka od wymiaru nominalnego to ok +/- 0,04 mm. Po honowaniu w bloku poniżej +/-0,02.

Ale każdy niech robi co chce.



#46 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 24 styczeń 2016 - 14:35

Massey ferguson po remoncie silnika Jeżeli gotową tuleje wbija się młotkiem przez drewniany kołek, do nie przygotowanego wcześnie otworu to odkształcenia są nie uniknione. Podstawą są pomiary otworu i jeżeli jest wszystko ok to można wprasować gotową tuleje. Co do honowania zależy gdzie robione i jak zrobione bo z tym też różnie bywa.

#47 Share robi57362

robi57362

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 24 styczeń 2016 - 14:49

Massey ferguson po remoncie silnika

Produkuje się do remontów doraźnych. Nie znam żadnej dobrej firmy co w ten sposób przeprowadza remonty główne.
Sprawdzone niejednokrotnie - nie ma możliwości osadzenia gotowej tulei aby nie odkształciło tulei. Schłodzenie w suchym lodzie ( nie w zamrażarce ) ułatwia montaż ale nie eliminuje odkształcenia. Otwór w bloku też ma swoje niedokładności które z czasem mogą być większe ( np. chwilowe przegrzania ).
Jedynym sposobem utrzymania niskich odchyłek jest obróbka tulei w bloku.
Po pomiarach tulei w uprzednio oczyszczonym otworze odchyłka od wymiaru nominalnego to ok +/- 0,04 mm. Po honowaniu w bloku poniżej +/-0,02.
Ale każdy niech robi co chce.

mi chodziło o zamrarzanie do -170 stopni
jesli pomoglem kliknij fajne

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey ferguson po remoncie silnika Dzisiaj, 05:38
  •  

#48 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2124 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2016 - 20:52

Massey ferguson po remoncie silnika

Tylko po co te -170*C i czym to robisz?

Jakbyś to robił kolego @emilchaja to wiedziałbyś że nie da się takiej tulei wbić "młotkiem przez drewniany kołek" - jest po prostu za cienka ( dotyczy tulei Perkins A4.248)

Jest spray co zmrarza do -45*C a najlepszy jest suchy lód ( ok -80*C) i tuleja sama wpada.

Oczywiście że trzeba dobrze przygotować otwór w bloku - najlepiej papierem zgrubnie i ręczna honownica na dokładnie.


Edytowany przez akmaly, 24 styczeń 2016 - 20:56.


#49 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 24 styczeń 2016 - 21:46

Massey ferguson po remoncie silnika Wiem kolego jak wyglądają tuleje w taki silniku. A co do wbijania młotkiem to uwierz mi że są specjaliści którym się to udaje, skutki takiego remontu są opłakane. A później jest biadolenie że silnik Perkinsa jest be, albo że części do kitu.

#50 Share robi57362

robi57362

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 525 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 25 styczeń 2016 - 16:51

Massey ferguson po remoncie silnika

Tylko po co te -170*C i czym to robisz?
Jakbyś to robił kolego @emilchaja to wiedziałbyś że nie da się takiej tulei wbić "młotkiem przez drewniany kołek" - jest po prostu za cienka ( dotyczy tulei Perkins A4.248)
Jest spray co zmrarza do -45*C a najlepszy jest suchy lód ( ok -80*C) i tuleja sama wpada.
Oczywiście że trzeba dobrze przygotować otwór w bloku - najlepiej papierem zgrubnie i ręczna honownica na dokładnie.


jak to czym ciekłym azotem mojemu wójkowi mówili że właśnie azotem zamrarzali i jak narazie 2500 mth i cyka. no chyba że w h...a polecieli
jesli pomoglem kliknij fajne

#51 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 25 styczeń 2016 - 17:01

Massey ferguson po remoncie silnika

Tylko, że zapewne robili to tak, jak pisze kolega @akmaly, czyli ciekły azot w sprayu, ale on zamraża tylko do -450C a nie do -1700C. Bajki opowiadają, albo sami nie mieli o tym pojęcia.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#52 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1397 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 25 styczeń 2016 - 17:22

Massey ferguson po remoncie silnika w moim kombajnie po wym pierścieni żygał olejem przez 70 godzin.dop.jak dostał najpierw na luzie ognia do dechy przez 1.5 godziny to olej się z tłumika wypalił a po dniu w polu przestał wogole kopcic i rzucać olejem . myślę że tu twardość pierścieni i decyduje o tym kiedy silnik się dotrze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey ferguson po remoncie silnika Dzisiaj, 05:38
  •  

#53 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2124 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2016 - 21:23

Massey ferguson po remoncie silnika

Może jeszcze ciekły hel wykorzystali? Ciekawe tylko czy ktoś zbadał jaki wpływ ma tak niska temp. na strukturę materiału tulei.

Suchy lód jest w 100*C wystarczający. Przy tulejach do obróbki wystarczy zamrażarka. 

Jasne że się z czasem dotrze tylko jakim kosztem?


Edytowany przez akmaly, 25 styczeń 2016 - 21:23.


Podobne tematy silnik