adamek1942

t 25a problem z rozrusznikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adamek1942    6

Witam was ponownie panowie otóż były mrozy Władzio zapalał przy -15 ale świece były grzane, dodam ze na jednym akumulatorze 12v z centry i oryginalnym rozruszniku, ale do rzeczy ostatnio mam problem z rozrusznikiem, jak przekręcam stacyjkę to słychać takie cykanie z rozrusznika dokładnie z cewki, mało tego to rozrusznik nie odbija musiałem zgasić ciągnik i wyłączyć masę przełącznikiem.A na tak zwane zwarcie ;D śrubokrętem pali od strzała niema żadnych pykań co to jest za przyczyna??? już długo się borykam z tym problemem. Czy to możliwe ze się rozrusznik przepalił jakieś uzwojenie ?? cewkę rozbierałem i czyściłem (te styki) stacyjka, masa przełączniki nowe a i cewkę tez w końcu nową założyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli cewke masz nowa i nie pomoglo to zostaje przewod sygnalowy od stacyjki, moze byc stacyjka coś nie stykająca, najlepiej podlacz przycisk od c360 nowym kablem do rozrusznika i do + i zobacz co bedzie sie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

No dobra jak ten przycisk ??? w to miejsce go wpiąc w rozruszniku co ten od stacyjki idzie ?? a drugi do plusa tak czy minusa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra jak ten przycisk ??? w to miejsce go wpiąc w rozruszniku co ten od stacyjki idzie ?? a drugi do plusa tak czy minusa ??

 

Zrób tak jak zaznaczyłem i ma działać bo widzę że nie orientujesz się za bardzo w elektryce .

post-73716-0-98864400-1452462549_thumb.jpg


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert25a    0

Panowie proszę o pomoc jeszcze raz. Problem mam z oryginalnym rozrusznikiem w moim Władku. Od jakiegoś czasu przy pierwszym kręceniu jeszcze jakoś pali ale przy odpalaniu po jakimś czasie na ciepłym silniku coś w nim strzela i jakby przepuszczał. Rozkręciłem automat, sprawdziłem styki, wyczyściłem i nic to nie zmieniło. Dzisiaj wykręciłem rozrusznik aby dostać się do bendiksu. Czy takie objawy to właśnie bendiks do wymiany?

Zauważyłem też lekko ścięte zęby na kole zębatym w silniku czy to może być przyczyną problemów?

 

Jak mi się uda to wrzucę zdjęcia.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Kiedy był robiony rozrusznik przez fachowca ?? może nie dostawać wystarczającej ilości prądu do rozruchu, próbowałeś go odpalać na tak zwane zwarcie ??? Ciężko tak na odległość stwierdzić co tak strzela. Ale jak żywo kręci rozrusznik to faktycznie wydaje mi się ze to może być będix bądź ten wieniec co pisałeś. Spróbuj na zwarcie, tylko jedna śruba ta gruba, a druga ta mniejsza co ten kabelek jest na kluczyk 10.Nie zapomnij na luz wybić !!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert25a    0

Witam i dziękuję za posta.

 

Traktor mam 2 lata rozrusznik oryginał i nigdy nie był u fachowca. Władka palę max 15-20 razy do roku i może stąd te problemy. Na tym forum piszą że przy takiej :) intensywnej :) eksploatacji lepszy byłby rozrusznik szybkoobrotowy ale może oryginał jeszcze mi posłuży ponieważ po przekopaniu całego forum w temacie rozrusznika, obejrzeniu kilka filmów instruktażowych na You Tube rozebrałem rozrusznik i automat czy jak tam zwał na części pierwsze. Bendiks cały, bez widocznych uszkodzeń czy luzów. Oczyściłem, nasmarowałem i dzisiaj zrobiłem próbę. Akumulator mam nowy ale dałem jeszcze jeden na kablach i Władek odpalił jakby z salonu wyjeżdżał. Pochodził z pół godziny i jeszcze raz go odpaliłem i ponownie rewelacja. Chyba się naprawił. Tak na mój rozum to chyba szwankował ten automat, środek miał lekko w korozji i trochę syfu z niego wysypałem i jego wymienię w pierwszej kolejności w razie powrotu problemów. Za szybko rozłączał i stąd te zgrzyty.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Rozrusznik szybko obrotowy to tylko taki za około 500 zł.No ale ty mówisz ze mało odpalasz to morze i ten tańszy by zdał egzamin.Może się akumulator nie doładowywuje. Miałeś morze słaby akumulator i dlatego się tak działo pozdro. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

W tym rozruszniku reguluje się wysunięcie bendixu. Wszystko jest w instrukcji obsługi.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

A no się reguluje , ogólnie one tylko trochę luzu dostają i już ciężko kręcą,od c 360 lub c330 wydają się mi bardziej odporne i tak nie miałczą hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ale ruski ST222 ma 2,2kW a polski R11 ma 3kW, także jest różnica.

szybkoobrotowe mają od 2,2 do 2,7kW


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj