Skocz do zawartości

Zdjęcie

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni?


1285 odpowiedzi na ten temat

#721 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 27 październik 2009 - 18:11

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? yacenty te wycie to raczej z pomp hydrauliki bo u mnie jest to samo tylko w 5465(na postoju tez wyje) a co do spalania to mi spali w ibisie xls rozstawiony na 48 to na hektar 15-16 litrów i hektar jest zrobiony w 1 godz.według mnie to dobry wynik bo ursusem spaliłem tyle samo ale hektar w 1,5 godz a nawet dłużej tylko że mam do niego inny pług.

EDIT
zapomniałem dopisać że przy uprawowo siewnym spali mi z 8,5l na godzinę a zasieje gdzieś z 1,5 hektara ale to jest przy obrotach 1500 i nie ma wcale ciężko ;)

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Dzisiaj, 01:40
  •  

#722 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 27 październik 2009 - 18:31

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? ok, z odbiornikami się zgodze a co do baku? cholera wie - ja z reka na sercu powiem ze u mnie na koniec roboty był pod sam korek bo nie po to go brałem aby zaorac sobie pole ale po to aby go sprawdzić - zuzycie paliwa tez było na liscie punktów do sprawdzenia. moj błąd jaki popełniłem to ze nie zatankowałem go na dzien dobry - tylko z kierowcą zerkneliśmy ze pełny bak

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#723 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 27 październik 2009 - 18:40

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? ale ty te pługi przeczepiałeś się bawiłeś ;) to mogło wyjść więcej ale to i tak trochę za dużo

#724 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 18:43

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? To trzeba było sprawdzić dokładnie czy był pełny. kilka centymetrów od korka a paliwa wejdzie duzo jeszcze tylko trzeba powoli wlewać. Do tego zobacz jak na liczniku poziomu pierwsza ćwiatka powoli spada, można na niej prawie cały dzień robic w lekkiej robocie a później to moment i pusty bak... W agregacie 3 metrowym KOS na 7 ha spalił 50 litrów z dojazdem na pole przesiadkami operatorów, przeczepianiu pługa do agregatu i z powrotem do pługa. Ziemia ciężka, zbita, głębokość około 10 cm. Momentami to nawet do 20 na godzine się bujał jak chłopaki chcieli go sprawdzić i na moc nie można było narzekać obroty cały czas powyżej 1800. Ojciec stwierdził na koniec że wcale mniej mocy nie ma jak 155 konny nasz Agrotron 150.7 i dużo jednak oszczędniejszy i taki ''żywy''

#725 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 27 październik 2009 - 18:59

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? to chyba redlice od kosa przy 20 km to zjechane po kilku ha z 10 -12 to max

#726 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 19:08

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? 7 l/ha to normalny wynik przy 10 cm. Ale prędkość 20 km/h przy kultywatorze to to samo jak przy kosiarkach 30 km/h ale to chyba też @Rogeryk pisał ;)
A pługiem nie próbowałeś 20 km/h pracować?

#727 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 19:18

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Coś Ty... Z resztą co nas obchodziły odkładnice. Ciągnik miał chodzić na 100 % mocy. Z ojcem mieliśmy się założyć o 500 że w tych 50 litrach się wyrobi i się wyrobił. nawet rolnikom kopary opadły jak go dotankowaliśmy że paliwo się przelewało na ziemię. W robocie z przyczepa zbierjaca to wogóle była bajka... Dało się odczuć Power Boost gdy po wichrze warkocz na zawrocie pociągnęło...

jak nie wierzysz ze można kosić z prędkościa 30 na godzine na łąkach torfowych to zapraszam do mnie z miłą chęcią pokaże... jeszcze kosiarka nie umyta ale zakładzik z góry o kilka tysięcy tak samo z agregatowaniem. Było kilku rolników którzy moga to potwierdzić

#728 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 19:27

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? wystarczy wziąć najprostszy aparat by to potwierdzic. zaklad o kilka k... :) ;) na jakim swiecie ty zyjesz i czemu musimy cie tolerowac na AF :)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#729 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 19:36

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? po co mi aparat? Przyjedź na miejsce zobaczysz i od razu bede mógł ci dać tych parę k.... ;) :)

#730 Share Avendrion

Avendrion

    Red Power

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 27 październik 2009 - 19:45

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Ziemia ciężka i zbita i 20km/h z 3metrowym KOSem? ;) Dobre dobre :)
Ja MFem 6480 z KOSem 3m nie uzyskam takiej prędkości na moich piachach, a co dopiero 5465 który jest mniejszy.

Edit
Mój błąd miało być 6475. Ale to i tak nie możliwe.
Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Dzisiaj, 01:40
  •  

#731 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 19:49

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? @wszyscy piszący w tym temacieDodany obrazek -a nie możemy po prostu zrobić założenia że MF sporo pali ?Dodany obrazek (zresztą jak każdy nowy ciągnik-im nowszy tym gorzej) -kol.Yacenty sprawdził i stwierdził i tyle.Jak napisałem tu parę razy że Zetor jest oszczędny (przynajmniej mój 7211 ) to spotkałem się z krytyką -a może jest tak że jednak miałem rację ?

#732 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 19:53

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? to był 6475. Pisałem już o tym wczesniej w innym poście. To tez ma się ustawieniem kata ustawienia łap i docisku sprężyn. U klienta podpieliśmy 5 łap Kongskilda 2,5 metra gdzie Fendt 309 C płakał w tym agregacie ale i MF lekko nie miał... Ten Kos 3 metry był dużo od niego lżejszy w robocie a ziemia porównywalna. Ja uważam że Zetor wcale dużo nie pali jeśli umie się nim pracować. Orząc 3 skibowym pługiem na obrotach około 1650-1700 obrotów to na 12 godzin na 3 biegu baku mi wystarczało w 7011. Ale jak kiedyś ojciec wsiadł i dawał mu 2200 aż wszystko ryczało na okolice to od 8 do 15 i byk był wypalony a ja nigdy ze soba na dolewke paliwa nie brałem. na 3/4 zbiornika mogłem spokojnie zrobić 200 bel sianokiszonki Sipmą Farma 569/1

#733 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 27 październik 2009 - 20:13

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni?

@wszyscy piszący w tym temacieDodany obrazek -a nie możemy po prostu zrobić założenia że MF sporo pali ?Dodany obrazek (zresztą jak każdy nowy ciągnik-im nowszy tym gorzej) -kol.Yacenty sprawdził i stwierdził i tyle.Jak napisałem tu parę razy że Zetor jest oszczędny (przynajmniej mój 7211 ) to spotkałem się z krytyką -a może jest tak że jednak miałem rację ?

Zapewne możemy stwierdzić o ciągnikach JD 6930, że są cienkie jak barszcz które reprezentuje maszyna z tego zdjęcia Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> John Deere 6930 Wybacz kolego Jaro, ale tyle na Ha to nawet ta cienizna zapewne nie spaliła co ten MF testowy ;)

#734 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 27 październik 2009 - 20:38

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? jedyne co tu moge jeszcze powiedziec - moj błąd ze nie kazałem go zatankować na full przy zjezdzie z lawety i dotankowac na full przy wjezdzie na lawete - przyznaje bez bicia 0 dałem tutaj ciała, jesli kiedys bedzie mi dane przetestowac jakis inny ciągnik tego błedu już nie popełnie - obiecuje

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#735 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 20:44

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Dodany obrazek

Zapewne możemy stwierdzić o ciągnikach JD 6930, że są cienkie jak barszcz które reprezentuje maszyna z tego zdjęcia Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> John Deere 6930 Wybacz kolego Jaro, ale tyle na Ha to nawet ta cienizna zapewne nie spaliła co ten MF testowy Dodany obrazek



Moja nie rozumieć TwojaDodany obrazek -chodzi Tobie o to że na podstawie zbyt małej ilości danych wyciągam zbyt daleko idące wnioski ?Dodany obrazek

#736 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 27 październik 2009 - 20:50

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? My znaleźć jednak wspólna język i zrozumieć o co chodzić druga strona ... :D

#737 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 21:06

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Moja po prostu nie rozumieć że inni pisać Mastsau Harrison Dodany obrazek palić mało bo mieć dobra motor od Perkinsa a Janek z Lasu palić dużo bo mieć Dupny Ponoć Silnik Dodany obrazek -mi się zdawać że i ten i ten palić podobna ilość paliwa w podobnych robotach.

#738 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 27 październik 2009 - 21:12

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? ej, bo zrobie porządek

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#739 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2009 - 21:14

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Ej-Yacenty-ja tu po prostu Twojego Zetora pośrednio bronię Dodany obrazek .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? Dzisiaj, 01:40
  •  

#740 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 27 październik 2009 - 22:17

120 KM!!! Tylko z jakiej stajni? panowie jeśli kogoś stać na ciągnik za 200 tys to na paliwo chyba ma ale jeśli pali mniej to dobrze więcej w kieszeni zostanie :D

Podobne tematy ciągnik o mocy 120km ciągniki do wyboru..