Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cena cieląt 2016


654 odpowiedzi na ten temat

#561 Share tractor560

tractor560

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, wędkarstwo,motoryzacja

Napisany 12 październik 2016 - 20:39

Cena cieląt 2016

jałówki LM bardzo piękne 100 -140 kg 12 netto można urwać na 11.5 netto ... lubelskie


New Holland wszędzie

Najlepszy będzie !!!


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Cena cieląt 2016 Dzisiaj, 12:25
  •  

#562 Share artek27

artek27

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 19 październik 2016 - 08:29

Cena cieląt 2016 Witam.Mam byczka ho na sprzedaz 2tygodnie grubej kosci.

#563 Share Przemekk37

Przemekk37

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 październik 2016 - 18:55

Cena cieląt 2016 Witam.
Jestem zainteresowany kupnem cieląt MM HF. Może ktoś ma sprawdzone namiary. Jestem z okolic puław. Z góry dzięki.
Pozdrawiam .

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Cena cieląt 2016 Dzisiaj, 12:25
Tylko na agroFakt.pl:

Uwaga na grzybicę! zobacz »

  •  

#564 Share ZUCH1234

ZUCH1234

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 700 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Świętokrzyskie

Napisany 23 październik 2016 - 17:26

Cena cieląt 2016 Sprzedam 8 byczkow hf w wieku ok 3 mies

#565 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 27 październik 2016 - 21:05

Cena cieląt 2016

W moim powiecie byczki sa kupowane SM  17.zl/kg



#566 Share marju12

marju12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2016 - 07:08

Cena cieląt 2016

 u nas simy cieleta po 18zl bez laski



#567 Share tractor560

tractor560

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, wędkarstwo,motoryzacja

Napisany 28 październik 2016 - 13:31

Cena cieląt 2016 ale was robia w konia jezu ...

New Holland wszędzie

Najlepszy będzie !!!


#568 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2016 - 15:18

Cena cieląt 2016

 u nas simy cieleta po 18zl bez laski

 

 A z laską , to ile dostajesz ? :huh:
 


ZETOR TEAM

#569 Share antoni69

antoni69

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 październik 2016 - 16:25

Cena cieląt 2016

ale was robia w konia jezu ...

To sie przejedź na południe kolego to zobaczysz co sie dzieje ;)



#570 Share tractor560

tractor560

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, wędkarstwo,motoryzacja

Napisany 30 październik 2016 - 15:31

Cena cieląt 2016

To sie przejedź na południe kolego to zobaczysz co sie dzieje ;)

 

Nie mów ze tam po 20 :P 


New Holland wszędzie

Najlepszy będzie !!!


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Cena cieląt 2016 Dzisiaj, 12:25
  •  

#571 Share Andr3w

Andr3w

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 październik 2016 - 20:03

Cena cieląt 2016

To co sie dzieje jest chore. U handlarza za 20 - 30 sztuk byczków trzeba zapłacic po 2 tysiące. Mało tego kiedys cielęta ktore kupowałes w tej cenie to były byki a teraz tak pomieszają że część która kiedyś szła na odrzut i tak idzie do Rolnika w tej samej cenie... Masakra



#572 Share antoni69

antoni69

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 październik 2016 - 23:34

Cena cieląt 2016 Bo co raz mniej tych cielakow jest to sa w cenie, za to co raz więcej tych zagranicznych wynalazkow

#573 Share marju12

marju12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2016 - 06:49

Cena cieląt 2016

 A z laską , to ile dostajesz ? :huh:
 

chodzi o to ze przyjezdza koles i nie gledzi ze ciele takie czy takie bierze w tej cenie bes slowa.kazde 


To sie przejedź na południe kolego to zobaczysz co sie dzieje ;)

na południu nic sie nie dzieje  chyba ze o czyms nie wiem


W moim powiecie byczki sa kupowane SM  17.zl/kg

czesc piękna  :)


W moim powiecie byczki sa kupowane SM  17.zl/kg

czesc piękna  :)



#574 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie
  • Zainteresowania:ogrodnictwo,zdrowe odzywianie,sport,

Napisany 31 październik 2016 - 07:56

Cena cieląt 2016

Czesc marju :)

W moim regionie jest bardzo malo krow,wiec cielakow tez malo wiec ceny wysokie.Sa jednak takie gospopdarstwa w ktorych mozna kupic cielaka  2tygodniowego za jakiej 500zl.



#575 Share krystek1992

krystek1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i... wszystko po trochu.

Napisany 31 październik 2016 - 10:03

Cena cieląt 2016

Za HF 5 dniowego dawał mi 450 zł. Cena około 10 zł za kilogram.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.


#576 Share marju12

marju12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2016 - 10:55

Cena cieląt 2016

to mozliwe jednodniowki i tylko hf .Prawda taka ze ci co produkuja mleko daja cieleta za grosze  zeby nie bawic sie w odchowywannie i nie ponosic kosztow.dotyczy bykow cielisie kazdy zostawia 



#577 Share emil902

emil902

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów

Napisany 02 listopad 2016 - 20:17

Cena cieląt 2016

Ostatnio kupilem kilka byczkow mieszancow MM 200-250kg w cenie 10zł/kg brutto Dobra cena?



#578 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3405 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 03 listopad 2016 - 18:03

Cena cieląt 2016

normalna


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


#579 Share BENNY82

BENNY82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 670 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 listopad 2016 - 14:14

Cena cieląt 2016

sołtys48 sprzedał byś za tyle? wątpie ;p emil 902 bardzo dobra cena!!! o ile to rzeczywiście mm szczerze to w to nie wierze...


Edytowany przez BENNY82, 09 listopad 2016 - 14:16.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Cena cieląt 2016 Dzisiaj, 12:25
  •  

#580 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3405 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 09 listopad 2016 - 21:03

Cena cieląt 2016

Sprzedam !!!ZA 10 netto bo na vacie jestem Na 100% Jak potrzebujesz pisz to sobie wybierzesz z kilku MM MO i SM, waga +250


Edytowany przez soltys48, 09 listopad 2016 - 21:05.

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


Podobne tematy byczki jałówki ceny

Tylko na agroFakt.pl: Czy Simental będzie rozwiązaniem na kryzys? zobacz »