Palmusny

Książki Rolnicze-Godne polecenia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Palmusny    76

Witam .

Mam problem mianowicie jestem w technikum informatycznym i posiadam gospodarstwo które chcę przejąć (13ha) chciałbym się dokształcić wiedzą książkową a nie bajkami użytkowników różnych forów .Jako że dopiero po TI udam się na R3 a już po technikum chcę zacząć działać i posiadać wiedzę do tego niezbędną ...Możecie polecić mi stosowne książki ? - Najlepiej o produkcji Roślinnej / Ziemniaczki / Bydła mięsnego . Z góry byłbym wdzięczny . 

~Seba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroKolo    3

Najlepiej niech ci ktoś wytłumaczy nwm wujek, dziadek ktoś kto sie na tym zna , czy jedź na jakiej znajome gospodarstwo,bo z książek to wiele sie nie dowiesz bo najlepsze jest doświadczenie. A no i zależy jeszcze co zaierzasz chodować.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    76

Najlepiej niech ci ktoś wytłumaczy nwm wujek, dziadek ktoś kto sie na tym zna , czy jedź na jakiej znajome gospodarstwo,bo z książek to wiele sie nie dowiesz bo najlepsze jest doświadczenie. A no i zależy jeszcze co zaierzasz chodować.

Bydło opasowe . Tzn ja "Tak mniej więcej"rozumiem ale dziadka nawet nie zaczepiam bo on nie umiał nigdy uprawiać pozostało z braciakiem ciotecznym pogadać ale wolałbym coś poczytać coś ja tak mam bo jak posłucham to jednym wleci pół zostanie i wyleci ;p ja wiem że doświadczenie najlepsze tylko szkoda że narazie nie mogę go nabierać u siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroKolo    3