Palmusny

Sanok D47B Ponowna rejestracja

Polecane posty

michal1993    461

No i wszystko w temacie, teraz już dokładnie wiem o co chodzi. Tak w woli wyjaśnienia nie to żebym się czepiał czy coś w tym stylu, chciałem TYLKO poznać dokładniej Twój tok rozumowania.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

A numer ramy Świstak nabije.

A kto mu będzie tego numeru szukał? Świstak? Nie mieszajcie chłopakowi w głowie. To jest prosta sprawa na 2-3 godziny załatwiania.

Edytowano przez lukejro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

zdjęcie może być wymagane ale elementu po wycięciu - jak skorodowane to i tak nie będzie widać

skąd taka informacja o opinii rzeczoznawcy - ?? nie ma tego w przepisach -

Może być potrzebna opinia rzeczoznawcy, uwierz mi może.

Element skorodowany - technik mechanoskop odczyta go nawet jak walniesz parę razy młotkiem w miejsce gdzie skorodował.

 

 

 

 

jahooo

kiepski diagnosta

każdy samochód osobowy poza widocznym numerem VIN i tabliczka ma jeszcze nabity jeden ( w USA nawet dwa) numer tzw ukryty w tylnej częsci auta - i to miejsc jest ładne wskazane w poradnikach dla diagnostów ..

 

co do przyczepy Panowie gdybacie i dzielice włos na czworo

 

jest legalna przyczepa z skorodowanym numerem i bez tabliczki do kupienia

trzeba zadzwonić do swojego wydziału Komunikacji i przedstawić sytuację - bez podawania konkretów - numerów tablic nie pamiątam dziś  - a Pan Pani jest zobowiązana ładnie udzielić odpowiedzi jaki kroki prawne są możliwe i ile to kosztuje i spraw będzie jasna jaką drogą iść....

 

 

w moim przypadku opinia nie była wymagana od rzeczoznawcy - pewnie u mnie w WK  zapis " powinien być" cytowany wyżej nie znaczy musi

 

każdy samochód .... to zależy od producenta, w USA jest 'VIN widoczny", czasem jest też na ramie, czasem są dwa. W Europie chyba tylko golf 5 i któryś z fiatów/iveco bo pamiętam początek VINu ZFA ma go w dwóch miejscach. Poza tym jest cała masa innych elementów (orga code, pkn itp)

 

Co do opinii rzeczoznawcy - różnie bywa bo diagnosta "może" jej chcieć ;)

 

 

 

Jechać do okręgowej stacji kontroli na przegląd i zrobią badanie z wynikiem negatywnym i wypiszą zaświadczenie o nadanie tabliczki zastępczej i z tym do WK, najlepiej na swoje nazwisko i z umową darowizny, WK wyda pozwolenie na zrobienie tabliczki zastępczej i z powrotem na OSKP zrobią tabliczkę a tablice rej. można powiedzieć że zginęła albo odmalować samemu tak żeby wyglądała jak bardzo stara. Ja kiedyś tak zrobiłem bo nie było tabliczki a nr. na ramie był nieczytelny.

Sensowne rozwiązanie ale jak nie znajdą nr ramy/VINu to poproszą o opinię rzeczoznawcy o braku ingerencji (250-500pln) potem negatyw, wniosek o nadanie nr ramy oraz Tabliczki znamionowej zastępczej. Po wykonaniu pozytyw i do WK po kwity.

Tablice rejestracyjne na oświadczenie że zaginęły, zgubiono, skradziono, skorodowały i odpadły.

 

Co do tematu dodam od siebie:

1. OC od dnia otrzymania pojazdu darowizną lub z datą umowy k-sprzedaży. Nigdy później. Przerabiałem temat, OC nie płacone od lat osiemdziesiątych, przeszło bez problemów w PZU, wykupiłem od dnia z umowy, sprawdziłem tylko nr ramy bo nr rejestracyjny szedł do wymiany, zero problemów, poprzedni właściciel nie był ciągany.

2. Okresowe Badanie Techniczne przyczepy najlepiej na stacji która powpisuje wszystkie masy, liczbę osi z katalogu oraz upewnić się że na zaświadczeniu będzie przyczepa ciężarowa-rolnicza bo taka to jest przyczepa.

3. Pojazdy ze starymi numerami i starym dowodem często nie figurują w rejestrach elektronicznych (sprawdzić to można na historiapojazdów.gov.pl) wtedy można zrobić wiele bo taki pojazd w WK jest wciągany przez archiwum i pracownik wprowadzając dane wpisuje wszystko z kwitów od diagnosty.

 

Tyle legalnie. Tabliczki z allegro są fajne ale nikt nie uwierzy że w tamtych czasach robiono takie tabliczki - zamówiłem do testów i większość kolegów z roboty od razu znalazła różnice w oryginale i kopii z allegro a nie są diagnostami.

Nabijanie numerów - jak nabijać to na ramie i na tabliczce. Potrzebny numerator, ten do ramy to minimum 8mm wysokości a na tabliczkę chyba minimum 6. Wiecie ile kosztują numeratory? No i ten do tabliczki to musi być z literami (marka, model oraz numer stacji który nabił numer). Dla jednej przyczepy polegnie się na samym koszcie numeratorów i tabliczek a strach pozostanie, może to i przyczepa rolnicza ale prokuratora to akurat mało obchodzi. Dlatego róbcie wszystko z głową.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro77    3

Witam, posiadam 2 przyczepy Sanok D47B na żadnej przyczepie niema tabliczki znamionowej a przegląd  robię bez problemu diagnosta sprawdza tylko numery na ramie , Ps proponuje  jednak opłacić oc bo jak cie złapie policja to dopiero będzie problem a nawet jakby dziadek poszedł opłacić oc to nic  się niestanie wiem bo sam nie raz tak robiłem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Tylko że sam mówisz, że jakieś numery jednak masz. A kolega nie ma nic. Z resztą autor tematu już chyba nas opuścił, dłuższy czas się nie udziela.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    76

Autor tematu czyta wasza konwersacje i naprawia hamulce w przyczepie. Nadal zastanawiam sie jak to ugrysc . Numery i tabliczke sam ogarne chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj